FESTIVAL NADAL 2023. CEIP A SANGRIÑA

Versión para imprimir

Xornada máxica a que viviu hoxe o alumnado do CEIP A SANGRIÑA.

Para rematar o trimestre como é tradición organizouse un festival de Nadal.

Antes do seu inicio, visitounos,por cortesía da ANPA ATALAIA( https://anpaasangrina.com/ ), .... un mago!!!

Encantoulles:

Chegou o momento...O festival dividiuse en dúas partes para que fose máis visible para as familias...

INFANTIL E 1º DE PRIMARIA

Os nosos pequechos/as brillaron no escenario e encandilaron ás familias. Aquí deixamos un resumo:

2º PRIMARIA-6º

O alumnado maior actuaron todos xuntos, perfectamente coordinados pola profe VIRGINIA á que felicitamos e agradecemos por facer realidade este proxecto común.

Aquí tedes un pouquiño en imaxes e vídeos:

Agradecemos sempre a todo o profesorado por poñer este broche dourado ó primeiro trimestre co seu traballo cooperativo, e, en especial, ó Equipo de actividades extraescolares e á profe Virginia de música pola organización da festa.

Tamén graciñas ás familias do 1º ciclo polas ricas viandas que comemos con fame e ó alumnado de 6º que axudou no que se lles pediu, sendo axudantes, colocando espazos, movendo cadeiras, presentando o acto ou lendo contos.