30 XANEIRO 2024. DÍA ESCOLAR DA PAZ

O 30 de xaneiro, as escolas galegas celebramos cada ano unha xornada a prol da convivencia, o pacifismo e o respecto polos dereitos humanos.

Neste día deféndemos e promovemos  a non-violencia, a tolerancia, o respecto polos Dereitos Humanos, a solidariedade e a Paz. Entendemos que a escola é o lugar onde as nosas nenas e nenos deben medrar en igualdade, respecto e entendemento entre todas as persoas que nela conviven, recibindo unha educación baseada na paz e adquirindo actitudes que os forman como persoas comprometidas.

A proposta do Equipo de convivencia e do Contrato programa Iguála-t  todo o alumnado fixo flores de diferentes modelos e cores para encher con elas un dos símbolos da paz. Tamén fomos decorando o cole con  con traballiños feitos polo noso alumnado. As nenas e nenos de 5 anos fixeron moooitas pombas que foron repartindo clase por clase. E para poñer o broche dourado saímos ó patio, onde un grupiño de alumnas de 3º dixo unha palabras, gardamos un minuto de silenzo pola paz no mundo e cantamos e bailamos  a canción de Mamá Cabra, "Baile da paz"

Aquí deixamos un pequeno resumo:

QUE TODOS OS DÍAS SEXAN DE PAZ!!!