FESTIVAL FIN DE CURSO (INFANTIL)

Os nenos e as nenas de infantil preparaon ca profe Isa unhas preciosas coreografías para terminar este curso con alegría!! Mirade que ven o fixeron:

A RADIO DA SANGRIÑA!!

O noso Departamento de Orientación solicitou ao CFR unha radio para o cole para poder disfrutar deste medio duante uns días. Por agora tiveron a experiencia  de ser locutores na radio do cole durante unas horas o alumnado de 4º de primaria e de 5 anos. Pasárono xenial!! Seguramente outros cursos achegaranse pola radio nestes últimos dias de cole!!

Unha experiencia que non olvidarán!!

Gracias profe Sergio!!!

PROXECTO DE 4 ANOS SOBRE O UNIVERSO

Ao longo deste terceiro trimestre as nenas e os nenos de 4 anos fixeron un proxecto sobre O Universo, xa que era o noso proxecto de centro. Todo comezou co visionado do videoclip de Mecano: Laika que fixo chorar a media clase e que serviu de punto de motivación e inicio do proxecto . Despois coñecemos a Ham e outros animais que viaxaron polo espacio; pero eles querían saber máis por iso decidimos que cada un dos nenos estudase e preparase un mural sobre un aspecto concreto do Universo que debería expor ao resto dos compañeiro; o fixeron fenomenal, traballaron moitísimo o viviron todo con moito entusiasmo e  por iso estou preparando unha excursión de fin de curso A Lúa!!

Debido a pandemia non podemos invitar as familias as aula para escoitar todo o que saben sobre o proxecto así que preparei unha presentación onde cada un deles explica o tema traballado na casa ca súa familia. O presentador fala moi baixiño, así que estade caladiños, por o volume ao máximo e disfrutade con eles e elas. (é longo, dura 10 minutos).

A COLLEITA DA NOSA HORTA

Despois de meses de espera, de moito regar, sachar e esperar, chegou o momento de recoller os productos da nosa horta: cenouras, brócoli, leituga e remolachas . Disfrutamos moito deses días e despois nas casas degustando productos totalmente ecolóxicos e naturais. Aquí están algunhas fotiños:

A HORTA INCLUSIVA DA SANGRIÑA

Este xoves o alumnado de 4 anos volveu a horta en compañía dos nosos amigos e amigas de Avelaíña que sempre estan dispostos a axudar e colaborar cos nós . A horta atopábase baleira trala recollida das leitugas, cenourias e remolachas; simplemente quedau o brócoli que en breve recollerano o alumando de segundo A.

Con axuda dalgúns membros de Avelaíña semeamos cabazas: uns facían o burato, as nenas e os nenos de 4 anos botaban a semente e entre os dous tapábamolo;por último regamos. Unha xornada de colaboración e inclusión na que todos e todas aprendemos, disfrutamos e colaboramos.

GRAZAS POR TODO!! ESPERAMOS EN OUTONO TER BOA COLLEITA!!!

OS NENOS DE 4 ANOS NOS CONTAN DOUS CONTOS NO DÍA DO LIBRO!!

As nenas e os nenos de 4 anos xa levan dúas semanas preparando algo especial para O día do libro. Fixeron un traballo sobre  dous fermosos contos: "El zapatero y los duentes" e "Los músicos de Bremen": o memorizaron, escribiron os nomes das súas personaxes, fixeron murais, marcapáxinas, etc. Pero o que mais traballo nos deu foi memorizar e contalos en alto; pero despois de moitas gravacións e moitas risas, CONSEGUÍMOLO!!! , subide moooito o volumen xa que falan moi baixo e estade mooi atentosl!!. Esperamos que vos guste:

DIA MUNDIAL DE CONCIENCIACIÓN SOBRE EL AUTISMO

Se estima que 7 millóns de personas teñen trastorno do espectro autista (TEA) en Europa. En España, máis de 450.000. Para elas, o acceso educación e o emprego non son solo un dereito, senón tamén factores clave para a súa  calidade de vida.

Para visibilizar as barreiras e oportunidades das personas con autismo os nenos viñeron ao cole  cunha prenda de cor azúl e fixewron unha serie de  actividades  que poderedes ver no seguinte vídeo:

GRAZAS POR PARTICIPAR!

O NOSO COLE SÚMASE A INICIATIVA DOS CALCETÍNS DESPARELLADOS

Este ano o noso cole sumouse a inciativa dos "calcetíns desemparellAdos" para conmemorar o día do Síndrome de Down. Esta campaña busca concienciar e apostar pola importancia da inclusión e da diversidade. Aquí vos deixo o vídeo de Cloe a impulsora deste movemento:

E aquí vos deixo algunhas fotos do día de hoxe no noso cole:

GRAZAS CLOE, POR ESTA GRAN IDEA!!!!

COMEZAN AS ACTIVIDADES DE "REVITALIZA"

O noso centro atópase inmerso en dous programas medioambientais: Voz Natura e Revitaliza (organizado pola Deputación de Pontevedra). Hoxe comezaron as nenas e os nenos de 4 anos ca primeira actividade do plan Revitaliza concretamente ca  actividades titulada "Os bichocos e a a compostaxe"; na que a través de contos, xogos, títeres e risas descubren o funcionamento do composteiro e a súa importancia para a nosa contorna mentres valoran e respectan o medio natural.

Pasaron unha xornada lúdica, didáctica e divertida que non esquecerán:

GRAZAS ROCÍO!!!

OS NENOS DE 4 FAN EXPERIMENTOS

As nenos e os nenos de 4 anos para conmemorar o día da nena na ciencia, fixemos unhas xornadas de experimentos na que disfrutamos moito.

Aqui vos deixo a reportaxe; espero que vos guste: