ADMISIÓN DO ALUMNADO 2024/2025

Acceso ao proceso.

[21/03/2024] Unha vez finalizado o prazo de admisión de solicitudes, anúnciase que non é necesario baremar.

Club de lectura

En abril Os descubridores de letras tivemos xa a nosa reunión do club de lectura. Nesta sesión estivemos falando e opinando sobre o libro Bruxa e familia de Paula Carballeira.

Recordades que tiñamos o reto de facer un knolling literario? Pois este foi o resultado do noso:

Para a próxima sesión do mes de maio, decidimos levar o libro "Nata y chocolate" de Alicia Borrás. Toca desfrutar de novo coa lectura dun libro. A por el!!!!

Visita de Andrea Maceiras

Este mércores 10 de abril tivemos a sorte de contar no centro coa visita da escritora Andrea Maceiras.

Estivo falando co alumnado de 6º de primaria sobre un libro seu: Alma de elefante.

Explicou como nunha viaxe por Asia e a partir dun debuxo que atopou, xurdiu a idea de escribir este marabilloso libro. Axudounos tamén cunha meditación guiada a atopar a alma do animal que cada un leva dentro.

Coma sempre que nos acompaña, foi un verdadeiro pracer poder escoitala e desfrutar con ela novamente do libro dende un punto de vista diferente.

Grazas Andrea e ata pronto!!

Menores e pantallas. Principais riscos e orientacións para as familias

O Concello de Narón está a levar a cabo este curso 2023/2024 un proxecto co obxectivo principal de dotar a poboación de menores do Concello e as súas familias das ferramentas necesarias para evitar condutas adictivas relacionadas co uso das novas tecnoloxías.

Conscientes da importancia do papel das familias no proceso de educación e maduración dos seus fillos e fillas, convócase a todas as familias dos menores escolarizados neste Concello a sesión “Menores e pantallas. Principais riscos e orientacións para as familias“.

Esta iniciativa pretende ser un espazo de reflexión e orientación sobre o uso problemático da tecnoloxía.

Co obxectivo de poder facilitar a asistencia das familias, ofértase un servizo de conciliación durante a sesión que deberá solicitarse no teléfono 613196841 ou 639099457.

• MENORES E PANTALLAS. PRINCIPAIS RISCOS E ORIENTACIÓNS PARA AS FAMILIAS

MARTES 9 DE ABRIL – 17:00 horas

LUGAR: Salón de actos do CEIP A Gandara

Persoas destinatarias: Familias con alumnado nos centros de ensino de Narón.

Para realizar a inscrición a esta sesión, podes facelo no seguinte enlace:  https://forms.office.com/e/JdhPAvJEAH

Día mundial da concienciación sobre o autismo_2024

O martes 2 de abril de 2024 celebramos o Día mundial da concienciación sobre o autismo traballándoo na aula e decorando as xanelas con globos azuis.

Clube de lectura: os descubridores de letras.

Ola a todos e todas!

Dende a nosa biblio comezamos unha nova actividade de animación á lectura con alumnos e alumnas de 6º: un clube de lectura.

Comezamos en xaneiro cunha primeira sesión na que comimos xuntos e falamos un pouquiño para coñecer os nosos intereses, así como os nosos gustos á hora de ler.

Así mesmo, asinamos un acordo para participar no clube coas normas básicas e compromisos que asumimos. Eliximos tamén entre todos a través dunha  votación o nome do noso clube e agora somos: Os descubridores de letras.

O primeiro libro que seleccionamos para ler foi Charlie y la fábrica de Chocolate de Roald Dahl.

A segunda sesión fixémola en febreiro e falamos sobre o libro escollido, comentando o que máis nos gustou, as cousas que nos chamaron a atención, as personaxes, os valores que nos transmiten, etc.

Ademais, xogamos a describir as diferentes personaxes a través dunhas cartas con imaxes. Pasámolo xenial e escollimos libro para a seguinte sesión: Palabras de Caramelo.

A terceira sesión foi no mes de marzo. De novo comimos xuntos e, ademais, unha compañeira trouxo unhas galletas feitas por ela, que estaban boísimas.

Falamos sobre o libro escollido e realmente emocionounos moito, incluso algúns chegamos a chorar. Para entender mellor a situación que trata este libro estivemos aprendendo sobre a orixe dos campamentos de refuxiados no Sáhara, as súas condicións de vida, costumes, educación... e vimos algún curto que se fixo a partir do libro.

Intentamos poñernos na pel do pratoganista, Kori, que era xordomudo, xogando a tratar de comunicarnos soamente lendo os beizos ou con xestos.

O libro que levamos para ler neste próximo mes é Bruxa e familia de Paula Carballeira. Ademáis de lelo temos un reto no que debemos mostrar as nosas dotes creativas. Imos facer un Knolling literario con el. Non sabedes o que é? Pois picade no enlace e decubrídeo. Contarémosvos máis na próxima sesión. Estamos desexando que chegue!

Cambio no menú do comedor

Cambio no menú do comedor para o 8 de marzo: bertorella por borriquete.