Axudas de material escolar

O Diario Oficial de Galicia de hoxe, 1 de setembro de 2015, vén de publicar a ORDE do 25 de agosto pola que se convocan axudas para a adquisición de material escolar para o alumnado de primaria, secundaria, de educación especial de centros sostidos con fondos públicos.

DOG.  OUTROS

A destacar:

PRAZOS: 1 mes contado dende mañá, día 2 de setembro.

Xunto coa solicitude, presentarase a corrrespondente documentación.

Requisitos (entre outros ): Renda per cápita igual ou inferior a 5.400€.

Exercicio fiscal 2013. Casillas 366-374

Publicacións de interese. Curso 2015-2016

• Solicitudes de comedor correspondentes ao alumnado escolarizado no curso 2015-2016

Publicación da listaxe definitiva.  Ler máis.

Novas Curso 2015-2016

Novas do curso escolar 2015-2016

.- FORMALIZACIÓN de matrícula ( alumnado de nova incorporación: 20 a 30 de xuño

Anexo III. Formulario

Tríptico Educación infanti              l

Exposición: "No país dos mil mares"

O noso agradecemento ás familias pola aportación dos diferentes materiais para a realización desta magnífica exposición:

" No país dos mil mares"

Horario de visita:

13.30h a 14.00h e 16.00 a 19.00h

Asociación Down na Solaina

Este pasado martes, 19  de maio, a Asociación Teima de Down Ferrol visitou ao alumnado de 5º de Educación Primaria co fin de facelos partícipes dos seus obxectivos: inculcar e favorecer os valores de respecto e concienciación das realidades sociais con características diferentes.

Entre o alumnado deste nivel contamos con  dúas alumnas membros desta Asociación.

Todos fomos coñecedores da orixe desta característica e, como non podía ser menos, sensibilizámonos un pouco máis coa súa circunstancia.

Así o vivimos e, así amosa o alumnado os seus novos aprendizaxes.

Colaboracións do alumnado.

Saídas escolares 2014-2015

PROGRAMA DAS SAÍDAS

Itinerario fotográfico:

Convenio co Concello

* 3º e 4º EP: Muíño de Pedrosos.            * 3 e 4 anos EI.

* Obradoiros de cestería e barro             * Aldea Nova

* 22 de maio de 2015                                   * 29 de maio de 2015

Fin de curso

*6º educación primaria     Portugal                 *Educación infantil 5 anos Marcelle

* 26 a 29 de maio                                           * 2 de xuño

4º educacion primaria                                                           2º Educación primaria

*Silleda. GRANXA ESCOLA FERVENZA DO TOXA                                 Casa Grande de Xanceda

*Convivencia : 4 e 5 de xuño                                                                  16 de xuño

5º educación primaria

Illa de Ons - 16 de xuño

Letras Galegas

DÍA DAS LETRAS GALEGAS NA SOLAINA

(Premer na imaxe)

ENTREGA DE PREMIOS INTERCENTROS

Charla con Antón Cortizas

Dentro das actividades de biblioteca para a promoción da lectura entre o alumnado, os nenos e nenas de 6º tiveron hoxe unha charla co escritor  ferrolán Antón Cortizas Amado.

Previamente, o alumnado buscara por toda a biblioteca a bibliografía deste autor, con libros axeitados ás diferentes idades, lendo e traballando sobre eles.

Na sesión de hoxe dentro da biblioteca, Antón foi sometido a unha batería de preguntas  moi variadas relacionadas coa súa tarefa de escritor e tamén co seu traballo como mestre.

Premer na imaxe

Maios e Letras Galegas 2015

O xoves, 14 de maio, o alumnado celebra un ano máis a Festa dos Maios e o Día das Letras Galegas.

A data elixida para os actos  conxuntos  pon fin aos preparativos da celebración deste ano, cuxo 17 de maio está adicado a Xosé Filgueira Valverde.

INTERCENTROS

• Actuacións:

1ºA_[1]

1ºA_[2]

2º B

• MURAIS

8ª MARCHA CICLISTA ESCOLAR 2015. CONCELLO DE NARÓN.

O venres 8 de maio realizouse a oitava marcha ciclista escolar organizada polo concello de Narón para os alumn@as de 3º,4º,5º e 6º de primaria.

Premer na imaxe

Secuencia da marcha.

Agradecendo a colaboración de tod@s,  despedímonos até o curso que ven desexándovos unhas felices e seguras vacacións.