Publicacións de interese. Curso 2015-2016

• Solicitudes de comedor correspondentes ao alumnado escolarizado no curso 2015-2016

Publicación da listaxe definitiva.  Ler máis.

Festa no día de fin do curso 2014-2015

Este venres, día 19, rematou o curso 2014-2015  coa celebración do habitual partido entre alumnado-mestres e un festival a cargo do alumnado de 5º EP.

• Fin de curso en  Educación Viaria. Saída ao Muíño de Pedroso.

Dende o 1 de xullo ata 15 de xullo o centro permanecerá aberto dende as 10.00 ata a 13.00h.

No período vacacional, para cuestións escolares dirixirse a

• Edificio da Xunta de Cultura e Educación, servizo de Inspección Ferrol.

Pza: Camilo José Cela s/n . 7º andar 15404 Ferrol

• Teléfono 981 337 073

O curso 2015-2016 comezará para o alumnado o xoves, 10 de setembro segundo o calendario escolar publicado o mércores, 17 de xuño.

Lecturas neste verán

O verán é un bo momento para gozar da lectura. Por iso, dende a biblioteca do CEIP A Solaina suxerimos ao alumnado para este período vacacional as obras que figuran no díptico.

Preme aquí para coñecer o contido do libro elixido.

Novas Curso 2015-2016

Novas do curso escolar 2015-2016

.- FORMALIZACIÓN de matrícula ( alumnado de nova incorporación: 20 a 30 de xuño

Anexo III. Formulario

Tríptico Educación infanti              l

Exposición: "No país dos mil mares"

O noso agradecemento ás familias pola aportación dos diferentes materiais para a realización desta magnífica exposición:

" No país dos mil mares"

Horario de visita:

13.30h a 14.00h e 16.00 a 19.00h

Asociación Down na Solaina

Este pasado martes, 19  de maio, a Asociación Teima de Down Ferrol visitou ao alumnado de 5º de Educación Primaria co fin de facelos partícipes dos seus obxectivos: inculcar e favorecer os valores de respecto e concienciación das realidades sociais con características diferentes.

Entre o alumnado deste nivel contamos con  dúas alumnas membros desta Asociación.

Todos fomos coñecedores da orixe desta característica e, como non podía ser menos, sensibilizámonos un pouco máis coa súa circunstancia.

Así o vivimos e, así amosa o alumnado os seus novos aprendizaxes.

Colaboracións do alumnado.

Saídas escolares 2014-2015

PROGRAMA DAS SAÍDAS

Itinerario fotográfico:

Convenio co Concello

* 3º e 4º EP: Muíño de Pedrosos.            * 3 e 4 anos EI.

* Obradoiros de cestería e barro             * Aldea Nova

* 22 de maio de 2015                                   * 29 de maio de 2015

Fin de curso

*6º educación primaria     Portugal                 *Educación infantil 5 anos Marcelle

* 26 a 29 de maio                                           * 2 de xuño

4º educacion primaria                                                           2º Educación primaria

*Silleda. GRANXA ESCOLA FERVENZA DO TOXA                                 Casa Grande de Xanceda

*Convivencia : 4 e 5 de xuño                                                                  16 de xuño

5º educación primaria

Illa de Ons - 16 de xuño

Letras Galegas

DÍA DAS LETRAS GALEGAS NA SOLAINA

(Premer na imaxe)

ENTREGA DE PREMIOS INTERCENTROS

Charla con Antón Cortizas

Dentro das actividades de biblioteca para a promoción da lectura entre o alumnado, os nenos e nenas de 6º tiveron hoxe unha charla co escritor  ferrolán Antón Cortizas Amado.

Previamente, o alumnado buscara por toda a biblioteca a bibliografía deste autor, con libros axeitados ás diferentes idades, lendo e traballando sobre eles.

Na sesión de hoxe dentro da biblioteca, Antón foi sometido a unha batería de preguntas  moi variadas relacionadas coa súa tarefa de escritor e tamén co seu traballo como mestre.

Premer na imaxe

Maios e Letras Galegas 2015

O xoves, 14 de maio, o alumnado celebra un ano máis a Festa dos Maios e o Día das Letras Galegas.

A data elixida para os actos  conxuntos  pon fin aos preparativos da celebración deste ano, cuxo 17 de maio está adicado a Xosé Filgueira Valverde.

INTERCENTROS

• Actuacións: