ULTIMATE OU DISCO VOADOR

A práctica  do ULTIMATE  ou DISCO VOADOR que se están a levar a cabo nas clases de Educación Física conta cuns obxectivos, técnicas e  regras de xogo.

Descarga na imaxen.

Menú do mes de abril

Achégase o menú do

comedor escolar

do mes de abril para os usuarios

do servicio.

LECTURAS RECOMENDADAS DENDE A BIBLIOTECA. SEGUNDO TRIMESTRE

Estas son algunhas das suxestións que o equipo de biblioteca do centro seleccionou para seguir desfrutando da lectura. Esperamos que vos gusten. Recordade que a clasificación por ciclos é totalmente orientativa. Se premedes sobre as portadas dos libros teredes máis información sobre cada un deles: de que van, outros desa colección...

Sería estupendo que as vosas opìnións sobre estes ou outros libros, materiais diversos, funcionamento, organizacion, etc, as depositárades no buzón que hai ao lado de porta de entrada da biblioteca .

BOAS LECTURAS PARA TODAS E TODOS!

AVISO DE MATRICULACIÓN 2015-2016

REXISTRADAS MÁIS SOLICITUDES QUE PRAZAS OFERTADAS,

procederase á baremación correspondente.

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE DOCUMENTACIÓN ACREDITATIVA: do 26 de marzo ao 8 de abril (ámbolos dous inclusive)

Narración: adaptacións de contos tradicionais

O narrador canario, Antonio López, encheu  da alegría ao alumnado do noso centro o venres, 19 de marzo, coa narración de adaptacións de contos tradicionias; narracións das que fixo partícipes tanto a alumnado como a mestras, tal e como recollen as imaxes.

O obxectivo de "dar vida a contos tradicionais" trasmitidos de xeneracións en xeneracións, deixou na biblioteca unha actividade especial grazas á colaboración do Padroado de Cultura do Concello que, dentro do VI Encontros Internacionais de Narración Oral, achegou o referido narrador ao noso centro.

Contos como: "El espejo",  "La princesa caprichosa" ou "La flor de oroval" ,  serán punto de partida para fomentar a lectura entre o noso alumnado, así como favorecer a conversa cos seus avós e,  lembrar con eles estes contos cargados de ensinanzas!

APRENDO PEDALEANDO: Visita a Emerxencias Narón.19-3-2015

Máis de 100 alumnos-as de 5º e 6º de primaria fixeron unha visita en bicicleta á base de Emerxencias de Narón dentro do programa APRENDO PEDALEANDO preparado polo equipo de educación viaria.

Acompañados polos profesores-as, pais e nais saíron do colexio de A Solaina coas súas bicis para dirixrise pedaleando ata a base de Emerxencias de Narón, sita no polígono do Río do Pozo.Alí nos recibiron os seus compoñentes para explicarnos como funciona este equipo e cales son as súas funcións.Despois pasamos a facer unha actividade práctica de descenso en tirolina nas propias instalacións do grupo.

Para finalizar co almorzo para repoñer forzas e voltar outra vez pedaleando ata o colexio coa satisfacción de coñecer un pouco mellor o traballo de este servizo do concello de Narón.

Podemos ver algunhas imaxes de estas actividades na galería de fotos de esta páxina.

Alicia Borrás na Solaina

Este venres, 13 de marzo, a escritora Alicia Borrás Sanjurjo acompañou ao alumnado de 5º de Ep  dentro do programa de actividades da biblioteca de Animación á lectura.

A escritora, unha vez que se presentou, adicou parte da xornada a dialogar co alumnado, entablando con eles e con elas unha conversación fluída e reflexiva sobre as situacións que viven os protagonistas da súa obra "Nata y Chocolate" y "Nata y Chocolate invencibles", así como as súas vivencias de escritora

CALENDARIO EDUCACIÓN VIARIA. 2º e 3º TRIMESTRES.

C.E.I.P. A Solaina           Educación viaria.

Calendario 2º trimestre.

DÍA

MES

ACTIVIDADE

Pista Ed. viaria

3º a e b

marzo

Charla con obradoiro de bicis.

4º a e  b

Ruta en bici: Emerxencias Narón

5º e 6º

Calendario 3º trimestre.

DÍA

MES

ACTIVIDADE

maio

Marcha ciclista escolar

3º,4º,5º e 6º

Menú mes de marzo

Achégase o menú do comedor escolar do mes de marzo.

NOVAS SOBRE ADMISIÓN CURSO 2015-2016

De cara á valoración  a renda da unidade familiar:

• Exercicio fiscal de dos anos anteriores ao ano natural.
  • Casillas 366 e 374

Anexos GALEGOCASTELÁN

SOLICITUDE: Do 2 ao 23 de marzo. (Ámbolos dous inclusive)

NOVA: PRESENTACIÓN DE DOCUMENTACIÓN (máis demanda que postos escolares)