Novas admisión 2014-2015

NOVAS DE ÚLTIMA HORA

Según indicacións da Inspección Educativa da Zona  de Narón, infórmase aos interesados que para o vinderio curso 2014-2015 , habilitarase unha aula para o alumnado de 3 anos.

Aquelas persoas que solicitaron PLAZA NO CENTRO EN TEMPO E FORMA, acadarán a plaza solicitada.

Admisión alumnado 2014-2015

Infórmase que as listaxes provisionais de admitidos, en reserva e non admitidos para o curso 2014-2015 sairá publicada o martes, día 22 de abril.

Unha vez publicadas, abrirase un plazo de 5 días hábiles para que os/as interesados/as poidan efectuar as oportunas reclamacións perante o Consello Escolar do Centro.

Xestións ANPA 2014

A  ANPA do CEIP  A Solaina informa que determinadas empresas colaborarán este ano 2014 cos socios/as desta entidad ofrecendo os seus servizos cunha mellora de carácter económico.

Relación de empresas e servizos:

Novas sobre Proceso de Admisión alumnado

Rematado o prazo de presentación de solicitudes, infórmase que a demanda de postos escolares resultou superior á oferta.

Segundo recolle a Orde do 12 de marzo de 2013, ábrese o prazo ( 24 de marzo-3 de abril) para a acreditación da puntuación.

Pode descargar a síntese das diferentes acreditacións.

INFORMACIÓN xeral.

Novas ANPA

Este curso e como resultado das xestións levadas a cabo pola ANPA do CEIP A Solaina, o alumnado do centro poderá beneficiarse tanto de material deportivo coma de melloras de carácter económico para os/as socios/as desta entidade sin ánimo de lucro en determinadas empresas.

O material subvencionado pola Deputación Provincial da Coruña foi recibido este luns, día 17 de marzo, a primeira hora da mañá polo alumnado de 5º de EP.

¡Os rapaces de 5º e o mestre de Educación Física o recibiron con moita ledicia !

As empresas que desexan colaborar coa AMPA na iniciativa proposta de melloras económica dos seus produtos para os/as socios/as, poderán dirixirse a este organismo: anpaasolaina@yahoo.es

Admisión alumnado. Curso 2014-2015

O proceso de admisión do alumnado para o curso 2014-2015 pode seguirse en Centro-Secretaría.

Prazo de presentación de solicitudes do 1 ao 20 de marzo.

Horario recomendado:

• LUNS: 9.00 a 10:30h
  • MARTES: 16.00 a 19.00h
  • MÉRCORES: 9.00 a 10.00h
  • XOVES E VENRES : 13.00 a 14.00h

Entroido 2014

Neste día, 18 de febreiro, o tempo de lecer de media mañá resultou diferente ao habitual. O motivo foi o inicio do Entroido 2014.

Na procura de manter a tradicción e  seguindo  o Ciclo do Entroido, comezamos co Domingo Fareleiro. O alumnado disfrutou xogando entre eles a botarse a fariña que recolleron nas súas mans no momento de saír ao recreo.

¡Bo entroido a todos e todas!

Imaxes do acto.

1º mandato do Meco

2º mandato do Meco

3º mandato do Meco

4º mandato do Meco

Admisión alumnado 2014-2015

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria vén de publicar a ORDE que regula o procedemento de admisón do alumnado.

Enlace ao DECRETO 254/2012, do 13 de decembro, e á ORDE do 12 de marzo de 2013.

Enlace á páxina da Consellería

No referido Proxecto cómpre destacar ata o momento:

• O alumnado matriculado ten garantida a súa permanencia.
  • O alumando de 6º de EP que vaia cursar a ESO no IES As Telleiras  cubrirá o ANEXO I de reserva de praza.
  • A reseva, unha vez realizada, ten carácter vinculante, será incompatible coa presentación da solicitude noutro centro salvo renuncia expresa antes de que se inice o prazo de presentación de solicitude de admisión.

Documentos e novas

Información de interese:

1. Instrucións da Xefatura Territorial da Coruña
  2. Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos

NOVA

Resultado do proceso de admisión segundo Resolución do Consello Escolar:

• Admitidos Educación Primaria
  • Non admitidos en Educación Infantil e Educación Primaria
  • Admitidos, en reserva e non admitidos en 4º de Educación Infantil (3 anos)

As listaxes provisionais poden ser obxecto de reclamación perante o Consello Escolar ata o 16 de maio.

Nesta web publicaranse as novas relativas a este proceso.

Programa de alimentación saudable

O xoves, día 6 de febreiro, o presidente da ANPA vén de asinar co concello un convenio para levar a cabo    un Programa de nutrición saudable para os nenos e nenas  que por razóns de conciliación familiar laboral teñen que acudir pola mañá ao colexio en horario de 7:30 a 9:00 h. Este convenio conleva unha axuda económica cunha contía por determinar.

Lémbrase que cada curso escolar o tema dos comedores escolares é un tema a retomar cos organismos competentes nesta  materia.

Neste espazo web manterase informados a todos os interesados dos acordos acadados na procura de manter este servizo.

30 de Xaneiro. Día da Paz

Este xoves, 30 de xaneiro, os nenos e nenas do colexio da Solaina celebraron a Paz regalando un sorriso, regalando soños; queren pintar o mundo de cores novas .

Ao longo da semana foron moitas as actividades que se levaron cabo nas aulas para culminar neste día con diversos actos.

O alumnado de 6º de EP foi o encargado de ensinarnos a todos o que representa a figura de Nelson Mandela. Para elo, a biblioteca foi o escenario elexido para  amosarnos a todos nós as súas aprendizaxes.

Para finalizar a mañá, todos xuntos escoitamos o manifesto pola Paz escrito polo alumnado de 6º de EP á vez que cantamos: "Hecho con tus sueños" do grupo Efecto Pasillo & Leire acompañado dun baile que representaba un sorriso.