Celebración do Magosto e Samaín

Co fin de darlle a benvida ao outono, no centro estivemos a preparar a celebración do Magosto e Samaín.
O alumnado de nova incorporación participará por primeira vez nunha seria de actividades organizadas polo Equipo de Actividades Complementarias e Extraescolares e, xunto cos máis veteranos, disfrutarán do programado.

O luns, día 27 de outubro, será o día  sinalado para  a tradicional festividade!

Que nos agarda?

Novas comedor escolar

O Consello Escolar do  centro aprobou o Protocolo de Comedor Escolar para o curso 2014-2015.

Descargar aquí  información de interese para os usuarios.

CALENDARIO ED.VIARIA. 1º TRIMESTRE

CALENDARIO DE ACTIVIDADES DE EDUCACIÓN VIARIA

1º TRIMESTRE 2014-15

MES DÍA CURSO ACTIVIDADE
Outubro Luns,20 2º primaria Pista Educación Viaria.
Outubro Martes,21 5º primaria Charla-coloquio: Normativa bici e uso medios sostibles.
Outubro Mércores,22 6º primaria Charla-coloquio:Normativa bici e uso medios sostibles.
Outubro Venres,24 3º/4º primaria Ruta en bicicleta.
Novembro Martes, 25 5º/6º primaria Marcha pola Igualdade en bicicleta.

Actividades ANPA

O luns. día 6 de outubro, darán comezo as actividades extraescolares organizadas pola ANPA para o curso actual.

Circular informativada sobre organización e programa de actividades.

Programa de merendas saudables

Mañá, mércores, día 1 de outubro, comeza no centro o "Programa de Merendas saudables".

Descargar aquí a información do programa.

Acto de entrega de Premios ENCIENDE

Este luns, 29 de setembro, no pavillón do colexio tivo lugar a entrega dos galardóns e diplomas acreditativos do 2º Premio Enciende 2013 ao alumnado participante no Proxecto " O arcano da Solaina", cuxo día a día durante o curso escolar 2013-2014 puido seguirse no blog O arcano da Solaina 4º.

O acto estivo presidido pola concelleira de escolas do Concello de Narón, Carmen Espada Cortizas contando ademais, nesta ocasión, con membros da ANPA co fin de de transmitirlle ao alumnado os merecidos parabéns polo seu traballo e recoñecemento acadado.

Esta entrega supón o broche de ouro a esta iniciativa de achegamento da Ciencia á didáctica escolar, iniciativa tan ben acollida polo alumnado tal e  como quedou reflectido no seu labor diario.

Parabéns a todos eles!

Imaxes do acto na galería.

Almorzos

Descargar aquí a información relativa á organización sobre almorzos no centro a partir do día 1 de outubro.

Menú comedor escolar

Achégase o menú do comedor escolar para o mes de outubro.

Funcionamento de comedores escolares

A Consellería de Cultura, E e OU vén de publicar as instruccións relativas ao funcionamento dos comedores escolares de xestión indirecta para o vindeiro curso 2014-2015.

Nos seguintes  enlaces pode descargar as instrucción e documentación relativa a este proceso:

NOVAS  do consello escolar celebrado o 30 de xuño .

(Contra a presente Resolución cabe recurso de alzada perante a Xefatura Territorial da consellería)

Lémbrase aos interesados que o prazo para a presentación da AUTOBAREMACIÓN  remata o 10 de setembro.

Novas Curso 2014-2015

Achégase a listaxe dos libros de texto para o curso 2014-2015.

Descargar aquí.

As clases comezan o mércores, 10 de setembro.