Proceso de admisión de alumnado 2015-2016

A Consellería de  Cultura, Educación e Ordenación universitaria vén de publicar hoxe, mércores, 28 de xaneiro, o Anuncio do inicio do procedemento de admisión de alumnado para o curso 2015-2016.

• Enlace á publicación da Consellería.

Neste espazo web publicarase toda a normativa, plazos e todas as novas relativas a este proceso de admisión no noso centro.

Cómpre destacar ata o momento:

• O alumnado matriculado ten garantida a súa permanencia
  • O alumnado de 6º de educación primaria que vaia continuar os seus estudios de ESO no centro adscrito, IES As Telleiras, presentará no CEIP A Solaina entre o 1 e o 15 de febreiro o Anexo I de reserva de plaza.

ANEXO I (castelán)

ANEXO I (galego)

• A reserva, unha vez realizada, ten carácter vinculante, será incompatible coa presentación de solicitude noutro centro, salvo renuncia expresa antes de que se inicie o prazo de presentación de solicitudes de admisión.

Menú xantar febrerio

Achégase o menú do comedor  escolar do mes de febreiro para os usuarios do servicio.

30 de xanerio. Día da Paz

Un ano máis, o alumnado do centro celebrará o 30 de xaneiro o Día da Paz.

Nestes días previos, os preparativos son diversos. Os nenos e nenas están a forrar con papel de cor marrón caixas aportadas por eles mesmos; caixas que simulan ladrillos e nas que escriben sentimentos ou accións negativas que impliquen actitudes de rexeitamento. Os ladrillos darán forma a un muro que será derrubado o día 30 ao tempo que será lido un Manifesto pola Paz. O derrubamento  do muro encerra unha sorpresa e , como tal, gardada para ese día.

A interpretación da canción "A muralla", ensaiada en Educación Musical, porá o borche douro a este día.

Afundación: Múltiple. A arte do gravado de Picasso a Barceló

Este martes, día 20 de xaneiro, o alumnado de 5º A e 5º C e, o mércores, día 21, alumnado de 5º B  realizarán unha saída cultural que terá como obxectivo achegarse á cultura da pintura, en concreto á técnica do gravado.

Afundación de Ferrol acolle a exposición "Múltiple: A arte do gravado de Picasso a Barceló", exposición na que a observación e análise dos cadros expostos permitirá ao alumnado desenvolver este técnica e, dun xeito didáctico e lúdico, aplicala para a realización das súas propias pinturas.

Saída 1º de Primaria

O 14 de xanerio fomos a Ferrol a ver unha exposición en Afundación. Pasámolo moi ben.

Imaxes da galería.

Exposición itinerante InvestigArte

Desde o día 12 de xanerio, o centro acolle a mostra itinerante "InvestigArte, exposición dos científicos de hoxe e do mañá," iniciativa que a Fundación Barrié, no marco do seu proxecto educaBarrié, ofrece aos centros de ensino que o solicitan.

Por iso, A Solaina, na súa aposta por achegar ao alumnado á Ciencia, exhibe estes día as mellores obras artísticas do concurso fotográfico InvestigArte, promovido pola Fundación Barrié e do que podedes atopar máis información na súa web

(http://www.investigarte)

A mostra que poderá visitarse no centro en horario lectivo ata o venres, 15 de xaneiro, ofrece as diferentes miradas á ciencia desde a prespectiva de investigadores profesionais e alumnos.

O noso agradecemento a educaBarrié por esta iniciativa.

Normas de Bádminton

Achegamos as normas de bádminton co fin de que poidades practicalas ao longo deste trimestre.

Descarga na imaxen o contido das mesmas.

Bo Nadal 2014-2015

Hoxe, 19 de decembro, o colexio pechou as súas portas con motivo das vacacións de Nadal ata o 8 de xaneiro e fíxoo por todo o alto. Como é tradición, o alumnado do centro de todos os niveis participou con diversas actuacións no Festival do Nadal e recibiu a visita de Papá Noel, visita que espertou moita expectación sobre todo nos máis cativos.

Bo Nadal!

PANXOLIÑAS PARA O NADAL

Suxerencias de lectura. Curso 2014-2015

O Equipo de Biblioteca da Solaina quere que neste tempo de lecer desfrutes cun bo libro.  Deixámosche  unhas recomendacións para todos os niveis, que si premes na imaxe darache un pequeno resumo do seu argumento.