Información

• Os solicitantes das becas para libros de texto poden  recoller os vales ata o venres, 11 de xullo en horario de 10.00h a 13.00h.  De non recollelos nestas datas, poderán realizalo no mes de setembro.
  • O centro permanecerá pechado desde o 14 de xullo ata o 31 de agosto.
  • No período vacacional, para cuestión de índole escolar, dirixirse:

Edificio de XUNTA DE CULTURA E EDUCACIÓN : Servicio de Inspección.  FERROL

Pza: Camilo José Cela, s/n 7º PL 15404 Ferrol ( A Coruña)

FIN DE CURSO 2013-2014

BOAS VACACIÓNS A TOD@S!

Inicio dunha nova etapa

Neste final de curso inician unha nova etapa Mª Teresa Fernández e Carmen Payás; etapa ansiada por momentos e reciba con certo receo cando chega. Falamos da xubilación.
Marité, para os coñecidos, e Carmen marchan do centro deixando un regueiro de bos recordos. Responsabilidade, prudencia e un silencioso facer diaro caracterizaron más de 20 anos nun caso, e, uns poucos menos, noutro.

Desde este espacio web, a comunidade  educativa do CEIP A Solaina réndelles homenaxe pola súa labor no centro.

Boa viaxe!

Funcionamento de comedores escolares

A Consellería de Cultura, E e OU vén de publicar as instruccións relativas ao funcionamento dos comedores escolares de xestión indirecta para o vindeiro curso 2014-2015.

Nos seguintes  enlaces pode descargar as instrucción e documentación relativa a este proceso:

NOVAS  do consello escolar celebrado o 30 de xuño .

(Contra a presente Resolución cabe recurso de alzada perante a Xefatura Territorial da consellería)

Lémbrase aos interesados que o prazo para a presentación da AUTOBAREMACIÓN  remata o 10 de setembro.

Libros de texto. Curso 2014-2015

Achégase a listaxe dos libros de texto para o curso 2014-2015.

Descargar aquí.

Premios ENCIENDE 2013

4º de Primaria está de parabén: "O Arcano da Solaina" foi galardoado con un segundo premio ENCIENDE.

Este certame, promovido a nivel nacional pola Confederación de Sociedades Científicas de España, recoñece aqueles proxectos, desenvolvidos entre investigadores e profesores na aula, que fomentan o ensino das ciencias nas idades máis temperás.

Así, este galardón destaca "O Arcano da Solaina" como unha das mellores iniciativas realizadas no curso escolar 2013-2014.

Desde o centro, aproveitamos a ocasión para agradecer ás familias a súa implicación neste proxecto, de longo percorrido e, que permitiu durante tres trimestres que o alumnado se achegase ás Matemáticas dun modo lúdico e divulgativo.

FIN DE CURSO EN EDUCACIÓN VIARIA

O pasado venres 6 de xuño tivo lugar a 7ª marcha ciclista escolar que organiza o equipo de educación viaria do concello de Narón como remate das actividades ao longo do curso.

Todo se desenvolveu como estaba previsto, agás o tempo que non nos acompañou como nós queriamos.No sorteo de agasallos resultou agraciado o alumno de 3º curso de primaria Martín Ferreño con unha camiseta de ciclista doada polo concello de Narón.

Ao regreso a choiva acompañounos en todo o percorrido, pero os ánimos dos ciclistas non decaeron chegamos ate o colexio sin graves incidencias.Despois de agradecer aperticipación e a colaboración de todos-as, agardamos a vosa participación en vindeiras ocasións.

Podedes ver algunhas imaxes na Galería desta mesma páxina. Moitas grazas e ate o curso que ven.

Por outra banda, os alumnos-as de educación infantil tamén tiveron o seu fin de curso participando nas prácticas de educación viaria no circuito que temos no patio interior do colexio.Cos seus ciclos, cascos, semáforos e os seus petos fixeron de condutores e de peóns, seguindo as indicacións dos monitores do equipo de educación viaira do concello.

Todos-as levaron un diploma acreditativo da súa participación nestas actividades de formación.

Podedes velos en acción nestas imaxes.

Resultados da Comisión de Escolarización

Resultados da Comisión de Escolarización para o curso 2014-2015.

Descargue aquí.

Novas curso 2014-2015

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS DE NOVA INCORPORACIÓN

• Infórmase ás familias do alumnado de 3 anos ( 4º educación infantil) que o vindeiro 25 de xuño, ás 11.00h da mañá terá unha reunión co equipo de educación infanfil para tratar temas relativos ao Plan de Acollida e todos aqueles temas de interese sobre a escolarización dos seus fillos /as.
  • FORMALIZACIÖN DE MATRÍCULA: do 20 ao 30 de xuño.

Documentos.

1.-Formularios de admisión  (ANEXO III_ gal/ANEXO III_cas)

2.- Fotocopia de cartilla do seguro.

3.-Certificado médico de que non padece enfermidade infecto-contaxiosa (non se precisa en impreso oficial)

4.- Fotocopia das vacinas.

5.- 4 fotografías

Itinerario fotográfico. Curso 2013-2014

3 anos:

4 anos:

5 anos:

Educación primaria

Certame Intercentros 2014

FESTA FIN DE CURSO 2013-2014

XUNTA DIRECTIVA DO ANPA " CEIP A SOLAINA" informa a todos os interesados da celebración do fin de curso cun amplo abano de actividades.

A data prevista para estes actos será o domingo, día 15 de xuño, data na que se celebrará a tradicional convivencia anual.

Organización:

Patio de armas: Juegos en el patio