CALENDARIO ED.VIARIA. 1º TRIMESTRE

CALENDARIO DE ACTIVIDADES DE EDUCACIÓN VIARIA

1º TRIMESTRE 2014-15

MES DÍA CURSO ACTIVIDADE
Outubro Luns,20 2º primaria Pista Educación Viaria.
Outubro Martes,21 5º primaria Charla-coloquio: Normativa bici e uso medios sostibles.
Outubro Mércores,22 6º primaria Charla-coloquio:Normativa bici e uso medios sostibles.
Outubro Venres,24 3º/4º primaria Ruta en bicicleta.
Novembro Martes, 25 5º/6º primaria Marcha pola Igualdade en bicicleta.

Actividades ANPA

O luns. día 6 de outubro, darán comezo as actividades extraescolares organizadas pola ANPA para o curso actual.

Circular informativada sobre organización e programa de actividades.

Programa de merendas saudables

Mañá, mércores, día 1 de outubro, comeza no centro o "Programa de Merendas saudables".

Descargar aquí a información do programa.

Acto de entrega de Premios ENCIENDE

Este luns, 29 de setembro, no pavillón do colexio tivo lugar a entrega dos galardóns e diplomas acreditativos do 2º Premio Enciende 2013 ao alumnado participante no Proxecto " O arcano da Solaina", cuxo día a día durante o curso escolar 2013-2014 puido seguirse no blog O arcano da Solaina 4º.

O acto estivo presidido pola concelleira de escolas do Concello de Narón, Carmen Espada Cortizas contando ademais, nesta ocasión, con membros da ANPA co fin de de transmitirlle ao alumnado os merecidos parabéns polo seu traballo e recoñecemento acadado.

Esta entrega supón o broche de ouro a esta iniciativa de achegamento da Ciencia á didáctica escolar, iniciativa tan ben acollida polo alumnado tal e  como quedou reflectido no seu labor diario.

Parabéns a todos eles!

Imaxes do acto na galería.

Almorzos

Descargar aquí a información relativa á organización sobre almorzos no centro a partir do día 1 de outubro.

Menú comedor escolar

Achégase o menú do comedor escolar para o mes de outubro.

Funcionamento de comedores escolares

A Consellería de Cultura, E e OU vén de publicar as instruccións relativas ao funcionamento dos comedores escolares de xestión indirecta para o vindeiro curso 2014-2015.

Nos seguintes  enlaces pode descargar as instrucción e documentación relativa a este proceso:

NOVAS  do consello escolar celebrado o 30 de xuño .

(Contra a presente Resolución cabe recurso de alzada perante a Xefatura Territorial da consellería)

Lémbrase aos interesados que o prazo para a presentación da AUTOBAREMACIÓN  remata o 10 de setembro.

Novas Curso 2014-2015

Achégase a listaxe dos libros de texto para o curso 2014-2015.

Descargar aquí.

As clases comezan o mércores, 10 de setembro.

Premios ENCIENDE 2013

4º de Primaria está de parabén: "O Arcano da Solaina" foi galardoado con un segundo premio ENCIENDE.

Este certame, promovido a nivel nacional pola Confederación de Sociedades Científicas de España, recoñece aqueles proxectos, desenvolvidos entre investigadores e profesores na aula, que fomentan o ensino das ciencias nas idades máis temperás.

Así, este galardón destaca "O Arcano da Solaina" como unha das mellores iniciativas realizadas no curso escolar 2013-2014.

Desde o centro, aproveitamos a ocasión para agradecer ás familias a súa implicación neste proxecto, de longo percorrido e, que permitiu durante tres trimestres que o alumnado se achegase ás Matemáticas dun modo lúdico e divulgativo.

FIN DE CURSO EN EDUCACIÓN VIARIA

O pasado venres 6 de xuño tivo lugar a 7ª marcha ciclista escolar que organiza o equipo de educación viaria do concello de Narón como remate das actividades ao longo do curso.

Todo se desenvolveu como estaba previsto, agás o tempo que non nos acompañou como nós queriamos.No sorteo de agasallos resultou agraciado o alumno de 3º curso de primaria Martín Ferreño con unha camiseta de ciclista doada polo concello de Narón.

Ao regreso a choiva acompañounos en todo o percorrido, pero os ánimos dos ciclistas non decaeron chegamos ate o colexio sin graves incidencias.Despois de agradecer aperticipación e a colaboración de todos-as, agardamos a vosa participación en vindeiras ocasións.

Podedes ver algunhas imaxes na Galería desta mesma páxina. Moitas grazas e ate o curso que ven.

Por outra banda, os alumnos-as de educación infantil tamén tiveron o seu fin de curso participando nas prácticas de educación viaria no circuito que temos no patio interior do colexio.Cos seus ciclos, cascos, semáforos e os seus petos fixeron de condutores e de peóns, seguindo as indicacións dos monitores do equipo de educación viaira do concello.

Todos-as levaron un diploma acreditativo da súa participación nestas actividades de formación.

Podedes velos en acción nestas imaxes.