Exposición: "No país dos mil mares"

O noso agradecemento ás familias pola aportación dos diferentes materiais para a realización desta magnífica exposición:

" No país dos mil mares"

Horario de visita:

13.30h a 14.00h e 16.00 a 19.00h

Viaxe de fin de curso de 6º 2015

Xornada do martes.

Chegada sen novidade a Pena Aventura. Primeira tarde de acción e diversión.

Mañá máis.

Asociación Down na Solaina

Este pasado martes, 19  de maio, a Asociación Teima de Down Ferrol visitou ao alumnado de 5º de Educación Primaria co fin de facelos partícipes dos seus obxectivos: inculcar e favorecer os valores de respecto e concienciación das realidades sociais con características diferentes.

Entre o alumnado deste nivel contamos con  dúas alumnas membros desta Asociación.

Todos fomos coñecedores da orixe desta característica e, como non podía ser menos, sensibilizámonos un pouco máis coa súa circunstancia.

Así o vivimos e, así amosa o alumnado os seus novos aprendizaxes.

Colaboracións do alumnado.

Saídas escolares 2014-2015

PROGRAMA DAS SAÍDAS.

Itinerario fotográfico:

3º e 4º EP: Muíño de Pedrosos

Convenio co Concello: Obradoiros de cestería e barro.

alfarero-05.gif

Letras Galegas

DÍA DAS LETRAS GALEGAS NA SOLAINA

(Premer na imaxe)

ENTREGA DE PREMIOS INTERCENTROS

Charla con Antón Cortizas

Dentro das actividades de biblioteca para a promoción da lectura entre o alumnado, os nenos e nenas de 6º tiveron hoxe unha charla co escritor  ferrolán Antón Cortizas Amado.

Previamente, o alumnado buscara por toda a biblioteca a bibliografía deste autor, con libros axeitados ás diferentes idades, lendo e traballando sobre eles.

Na sesión de hoxe dentro da biblioteca, Antón foi sometido a unha batería de preguntas  moi variadas relacionadas coa súa tarefa de escritor e tamén co seu traballo como mestre.

Premer na imaxe

Maios e Letras Galegas 2015

O xoves, 14 de maio, o alumnado celebra un ano máis a Festa dos Maios e o Día das Letras Galegas.

A data elixida para os actos  conxuntos  pon fin aos preparativos da celebración deste ano, cuxo 17 de maio está adicado a Xosé Filgueira Valverde.

INTERCENTROS

• Actuacións:

1ºA_[1]

1ºA_[2]

2º B

• MURAIS

8ª MARCHA CICLISTA ESCOLAR 2015. CONCELLO DE NARÓN.

O venres 8 de maio realizouse a oitava marcha ciclista escolar organizada polo concello de Narón para os alumn@as de 3º,4º,5º e 6º de primaria.

Premer na imaxe

Secuencia da marcha.

Agradecendo a colaboración de tod@s,  despedímonos até o curso que ven desexándovos unhas felices e seguras vacacións.

Matrícula curso 2015-2016

Publícanse os resultados definitivos do proceso de matriculación 2015-2016:

INFORMACIÓN RELATIVA A:

PRAZO  formalización: 20 de xuño ao 30 de xuño (inclusive)

De non formalizar a matrícula nos prazos establecidos, decaerá o dereito á praza obtida.

Aquelas solicitudes que non acadaron praza, contarán coa asignación da Comisión de Escolarización (data probable 1º semana de xuño), debendo permanecer atentos a este resultado.

Campamentos deportivos da Deputación 2015

Convocados os "Campamentos deportivos da

Deputación "do ano 2015, premer na imaxe a información

relativa a esta convocatoria.

Prazos para a solicitude dos campamentos.