Fin de curso. Graduacións e actuacións

Esta semana é unha das datas sinaladas no calendario escolar: o alumnado deixa as clases logo de tres intensos trimestres.

O martes, día 21, o alumnado de 5 anos celebrou a súa graduación de etapa ante a orgullosa mirada de familiares e mestres.

O día 22 chegou o turno  do alumnado de 6º de EP. Para celebralo, xogouse o tradicional partido entre mestres e alumnado e sucedéronse diversas actuacións musicais.

Dende estas líñas, o colexio desexa a todos e a todas un bo verán!

AVISO para o alumnado de 6º EP

Matrícula no IES As Telleiras:

• DATA: 27, 28 e 29 de xuño

• DOCUMENTACIÓN:

- Sobre entregado polo IES AS Telleiras

- Copia do Boletín informativo

Festa de fin de curso 2015/16 da ANPA do CEIP A Solaina

En relación á Festa de Fin de Curso organizada pola ANPA, festa que se celebrou o pasado sábado 18 de xuño, queremos facer fincapé en que todo transcurreu coa  normalidade e algarabía que a caracteriza.

A boa tarde permitiu que o evento se desenvolvera segundo o previsto coas actuacións dos nenos e nenas acompañados por familiares e amigos, asistindo aproximadamente unhas 300 persoas.

Unha das actividades, " O obradoiro de Desenrolo da Intelixencia nos nenos", contou coa participación de nenos e nenas de idades compendidas entre os 3 e os 12  anos e  a Empresa NENOS- NARÓN, á que desde este espazo se lle agradece a participación.

Informar que debido a que a retirada de tickets non foi acorde co nº de de nenos e nenas asistentes, retirándose  200  tickes e sobrando 100 bocadillos, estos doáronse a unha entidade sen ánimo de lucro co fin de que poideran repartilos entre as persoas que o necesiten.

O centro agradece a asistencia das familias  ao evento.

Boas vacacións a todos e todas  e ata o vinderio curso!

Memoria anual ANPA

Información para o curso 2016-2017

a) COMEDOR ESCOLAR DE XESTIÓN INDIRECTA

*** PRAZO: DO 8 DE XUÑO AO 28 DE XUÑO , ÁMBOLOS DOUS INCLUSIVE***

b)  AVISO: FONDO SOLIDARIO/AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

C) NOVAS: Curso 2016-2017

• Correción erros:

• PROXECTO CANTO SABEMOS NIVEL 1 O PITIÑO. Ed SAntillana .2013 (galego)
  • Listaxe de material escolar 3 anos, engadir: 1 sobre de plástico con peche de velcro. Medidad 18cm x 24,5(ancho)
  • Proxecto Canto sabemos : O Museo. Editorial Santillana ISBN 978-84-9972-938-1 4 anos
  • Proyecto Bichitos al Sol. Edelvives ISBN 978-84-263-9193-3 4 anos

REUNIÓN  de nova incorporación (3 anos)

• MARTES; 28 de xuño.
  • hora: 11.30 H

Plan Navega con Rumbo

O 1 de xuño, o alumnado de 5º e 6º de EP participou nunha charla-coloquio dirixida por Alberto Botana, persoal membro do Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia (CPEIG), dentro do Plan Navega con Rumbo.

Esta inicitiva do CPEIG en colaboración coa Xunta de Galicia pretende, tal e como figura na súa presentación, orientar ao alumnado no Ciberespazo:

• "iniciativa encamiñada a que vós,@s escolares naveguedes con tino pola Rede"

Esta foi a segunda charla dirixida ao noso alumnado neste curso 2015-2016 relativa a temas de seguridade na Rede e ao uso exeitado das novas tecnoloxías.

As charlas tiveron conclusións finais de interese para todos os presentes.

Convivencia 4º EP

Chegada á Granxa Escola Fervenza do Toxa a media mañá.

Dispostos a comezar a xornada e as actividades.

Tarde de piscina!!!!!!

De atención e coidado dos animais da granxa!!!!

e agora, a repoñer forzas coa cea que nos está agardando.

E HOXE, 1 de  xuño

o SOL e o DÍA MARABILLOSOS!!!!

e o almorzo.... na mesa!

Animacion á lectura: Érika Esmoris

A escritora coruñesa Érika Esmorís visitou o noso centro e o alumnado descubriu con alegría as orixes do seu libro " Nena o o mar" .

O  premio Merlín de Literatura Infantil 2015 acadado con nesta novela foi o recoñecemento da súa labor no mundo das letras.

O alumnado de 6º  realizou unha bateria de preguntas ás que Érika respostou con satisfacción polo ben que coñecían o argumento.