PLAN PROXECTA

Día da Educación Física na Rúa

Este martes 16 de abril celebramos o Día da EF na Rúa. Baixo o lema de “A Educación Física e saúde mental”, o alumnado de 5º e 6º de Primaria foi á praza do concello para realizar unha sesión de Educación Física alí, co obxectivo de concienciar da importancia do exercicio físico na nosa saúde tanto física como social e mental.

A esta celebración acudiron nenos e nenas de distintos coles e institutos da comarca. O noso alumnado estivo durante esta sesión xogando cos rapaces/as do CEIP Manuel Villar Paramá, de Vea.

Foi, sen dúbida, unha das mellores sesións de Educación Física que tivemos durante o curso. Pasámolo xenial, coñecemos a compañeiros/as doutros coles e visibilizamos a importancia do deporte no día a día. Todo un éxito!!! Sorriso

Saímos na prensa Guiño

Tags: PLAN PROXECTA, PVAD, Educación física

Multixogo 1º e 2º E.P.

O 7 de marzo realizamos unha xornada de Multixogo con nenas e nenos de 1º e 2º de E.P. doutros coles da zona. Foi unha xornada moi deportiva, no Pavillón Manuel Coto Ferreiro; esta actividade está incluída no Plan de Vida Activa e Deportiva do Centro (PVAD), no apartado de XOGADE.

Nesta xornada había 6 zonas ou estacións diferenciadas e por grupos íase rotando cada 20 minutos para realizar todos os xogos:

- Zona de habilidades motrices con circuítos.

- Zona de lanzamentos e golpeos.

- Zona de saltos.

- Zona de xogos populares.

- Zona de xogo en grupo.

- Zona de habilidades con balóns e pelotas.

Pasámolo xenial e estamos desexando repetir. O deporte é saude e diversión. Volvemos cansos pero cheos de enerxía e alegría para volver facer moitas máis! Sorriso

Tags: PLAN PROXECTA, PVAD, Xogade, Educación física

EDUCACIÓN FÍSICA NA CALLE

Entre todos seguimos facendo grande o día da "EF na calle ou nos centros escolares" conmemorado anualmente o 27 de abril.

Durante o confinamento do ano 2020 demostrouse que o movemento e a actividade motriz son moi importantes para manter o benestar físico, psíquico e social das persoas e, por elo, dende a área que me ocupa seguiremos reivindicando o lugar que lle corresponde a esta materia.

Puidemos gozar de actividades tan lúdicas e divertidas como:

• medir as nosas forzas co propio corpo e usando unha corda.
  • o 3 en raia con carreira de velocidade.
  • flexibilidade para pasar o balon e aros de distintos diamétros dun xeito cooperativo e con moita coordinación grupal.
  • carreiras de sacos con cintas adheridas que debían de "roubar" aos compañeir@s.

E sobre todo, estivemos movéndonos moito para sentirnos activos e fortes.

Tags: GOZANDO DA ACCIÓN, PLAN PROXECTA, PVAD

EDUCACIÓN FÍSICA INFANTIL, 1º e 2º

Lembra que tes esta semana para rematar o teu xogo tradicional.

Se me envías unha foto engádoa no vídeo das “Letras Galegas - Xogos Tradicionais – PDC”

As persoas que remataron poden practicar calquera dos xogos tradicionais que propuxen nas dúas últimas semanas ou outro que lles ensine a súa familia.

Recorda quecer e estirar. Utiliza os vídeos das dúas últimas semanas.

Saúdos, saúde e móvete moito.

Tags: EU FICO NA CASA, Letras Galegas, PLAN PROXECTA, Presentación, VIDA ACTIVA, Xogade, Xogos tradicionais, 1º de E. Primaria, 2º de E. Primaria, Educación física

LETRAS GALEGAS - XOGOS TRADICIONAIS - PDC

Dende Educación Física e Plástica, e en relación co noso Proxecto Deportivo de Centro, propuxemos realizar xogos tradicionais para adentrarnos na nosa cultura e celebrar o 17 de maio, Día das Letras Galegas.

Podemos resumir o traballo do alumnado e das súas familias nos seguintes vídeos. Gozade deles!

INFANTIL, 1º e 2º

3º e 4º

5º e 6º

Tags: 4º de E. I., EU FICO NA CASA, Letras Galegas, PLAN PROXECTA, Presentación, VIDA ACTIVA, Xogade, 5º de E. I., 6º de E. I., 1º de E. Primaria, 2º de E. Primaria, 3º de E. Primaria, 4º de E. Primaria, 5º de E. Primaria, 6º de E. Primaria, Educación física, Sección Bilingüe