ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 24-25

XA ESTÁN NO TABOLEIRO DO CENTRO PUBLICADAS AS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS PARA O CURSO 24-25

4º DE INFANTIL: TODAS AS SOLICITUDES ADMITIDAS

1º DE ED. PRIMARIA: TODAS AS SOLICITUDES ADMITIDAS

2º DE ED. PRIMARIA: TODAS AS SOLICITUDES ADMITIDAS

4º DE ED. PRIMARIA: TODAS AS SOLICITUDES ADMITIDAS

23 de abril

Para conmemorar o día do Libro que mellor xeito que con postais decoradas por nós e con textos de Luísa Villalta.

Clica na imaxe para poder ver o vídeo.

No curso de 2º tivemos a sorte de contar con familias para lernos un libro. Grazas Familias!

( categories: )

Día da Educación Física na Rúa

Enviado por jairo o Xov, 18/04/2024 - 16:14

Este martes 16 de abril celebramos o Día da EF na Rúa. Baixo o lema de “A Educación Física e saúde mental”, o alumnado de 5º e 6º de Primaria foi á praza do concello para realizar unha sesión de Educación Física alí, co obxectivo de concienciar da importancia do exercicio físico na nosa saúde tanto física como social e mental.

A esta celebración acudiron nenos e nenas de distintos coles e institutos da comarca. O noso alumnado estivo durante esta sesión xogando cos rapaces/as do CEIP Manuel Villar Paramá, de Vea.

Foi, sen dúbida, unha das mellores sesións de Educación Física que tivemos durante o curso. Pasámolo xenial, coñecemos a compañeiros/as doutros coles e visibilizamos a importancia do deporte no día a día. Todo un éxito!!! Sorriso

Saímos na prensa Guiño

DÍA MUNDIAL DA CONCIENCIA SOBRE O AUTISMO

O Día Mundial do Autismo celébrase cada ano o 2 de abril e hoxe queremos recuperar e compartir con toda a comunidade educativa a curtametraxe animada "ROMPECABEZAS" versionada ao galego no curso 20-21 por alumnado de 4º de primaria.

O lema deste ano é AUTISMO PRETO DE TI

O alumnado de 1º e 2º uníuse baixo o mesmo lema para conmemorar este día.