AVISO BOLETÍNS DE NOTAS

Este curso non se enviarán os boletíns de notas en papel, só a través da aplicación Abalar.

Felices festas para tod@s.

CAMBIO NO MENÚ DE OUTUBRO

Megáfono, Teléfono, Hablar, Sonido

Hai cambios no menú do comedor escolar dos días 30 e 31 de outubro de 2023.

O menú será o seguinte:

Luns 30 de outubro de 2023

1º prato: sardiñas con tomate.

2º prato: arroz de contramuslo de pavo e vexetais

Sobremesa: Froita de tempada.

Martes 31 de outubro de 2023

1º prato: sopa de verdura

2º prato: zorza con patacas fritidas

Sobremesa: Froita de tempada.

DÍAS NON LECTIVOS

Megáfono, Teléfono, Hablar, Sonido

AVISO:

Os días solicitados polo centro para este curso 2023/24 son:

13 de outubro de 2023: xa disfrutado.

20 de maio de 2024. (Cambiouse a data para coincidir cos demais centros do municipio).

CIRCULAR INFORMATIVA

O vindeiro luns 11 de setembro comezarán as actividades lectivas que se desenvolverán no horario habitual do centro, que é de  09:00 a 14:00 horas para todo o alumnado, agás para o de 4º de Ed. Infantil (3 anos), que ten un horario específico de adaptación escolar.

Tamén haberá os servizos de transporte e comedor escolar.

As entradas ao centro realizaranse da seguinte maneira:

As cancelas abriranse ás 08:50 horas só para persoas autorizadas e/o alumnado do centro, que accederán ao mesmo polas entradas que a continuación especificamos:

O alumnado transportado e o alumnado de Educación Infantil entrará polo portalón grande situado ao lado do estacionamento dos autobuses (Rúa Pascual Veiga).

O alumnado non transportado de Primaria entrará, indistintamente, polo portalón grande da R/ Pascual Veiga (zona de autobuses) ou pola cancela pequena da R/ Nicolás del Río (zona do antigo Bar de Susa).

As saídas seguiranse realizando de forma graduada. Cada curso ten unha hora e unha zona de saída asignada:

Os/as alumnos/as que non quedan ao comedor serán acompañados polo/a mestre/a que tivese clase con eles/as a última hora ata o portal polo que lles corresponde saír e que se especifica a continuación:

Os/as alumnos/as de  3 anos sairán ás 13:50 horas polo portalón dos autobuses.(Rúa Pascual Veiga)

Os/as alumnos/as de  5 anos sairán ás 13:55 horas pola cancela do patio de infantil.(Rúa Pascual Veiga)

Os/as alumnos/as de  4 anos sairán ás 14:00 horas pola cancela do patio de infantil. (Rúa Pascual Veiga)

Os/as alumnos de 1º E.P. sairán ás 13:55 horas polo portalón dos autobuses.(Rúa Pascual Veiga)

Os/as alumnos/as de  2º E.P. sairán ás 14:00 horas polo portalón dos autobuses.(Rúa Pascual Veiga)

Os/as de 3º e 4º E.P. sairán ás 13:55 horas pola cancela da Rúa Nicolás del Río.

Os/as de 5º e 6º E.P. sairán ás 14:00 horas pola cancela da Rúa Nicolás del Río.

Se algún alumno/a ten que abandoar o centro con algunha persoa que non é o seu pai/nai ou titor/a legal, que recorde asinar a corresponde autorización antes da hora da saída.

Non esquezan comunicar ao centro, se é oportuno e relevante para o desenvolvemento da vida escolar,  todos os cambios que se produciran desde o curso pasado en cuestións de intolerancias, alerxias, custodias, cambios de domicilio, de número de contacto ....

Para calquera dúbida, poden chamar á secretaría do centro 881 880 881

Grazas pola súa colaboración.

O Equipo Directivo.

LISTA DE MATERIAL

DATAS E LUGARES DAS REUNIÓNS DE PRINCIPIO DE CURSO 2023/24 COAS FAMILIAS

As reunións de principio de curso coas familias serán na data e lugar que a continuación se especifica:

Educación Infantil: Xoves 7 de setembro ás 11:00 horas no comedor do centro.

1º de Educación Primaria: Mércores 6 de setembro ás 12:00 horas cada curso na súa aula.

2º de Educación Primaria: Mércores 6 de setembro ás 12:00 horas cada curso na súa aula.

3º de Educación primaria: Martes 12 de setembro ás 16:30 horas cada curso na súa aula.

4º de Educación primaria: Martes 12 de setembro ás 16:30 horas cada curso na súa aula.

5º de Educación primaria: Martes 19 de setembro ás 17:00 horas na biblioteca do centro.

6º de Educación primaria: Martes 26 de setembro ás 17:00 horas na biblioteca do centro.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DE ALUMNADO E TITORES PARA O CURSO 23/24

Estimadas familias:

A partir das 9:00 horas do día 4 de setembro de 2023 podedes consultar no taboleiro de anuncios do centro as listaxes de alumnado por niveis para o curso 2023/24 e os/as seus/súas respectivos/as titores/as.

Un saúdo

O Equipo Directivo

PUBLICACIÓN DA LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS/AS NO CENTRO PARA O CURSO 2023/24

HOXE PUBLICOUSE NO TABOLEIRO DO CENTRO A LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS NO CENTRO PARA O CURSO 2023/24.

* TODOS/AS OS SOLICITANTES ESTÁN ADMITIDOS PROVISIONALMENTE.

O 16 DE MAIO PUBLICARASE A LISTAXE DEFINITIVA.