Inicio de sesion

Iniciar sesión: Acceso

VACANTES PARA O PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2024-25

4º Educación Infantil 2   Grupos   40 vacantes  (6 NEE)

5º Educación Infantil 1   Grupo     6 vacante

6º Educación Infantil 1   Grupo   0 vacantes

1º Educación primaria 2   Grupos   6 vacantes  (6 NEE)

2º Educación primaria 2   Grupos   0 vacantes

PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 24/25

O prazo para a entrega das solicitudes será dende o 1 ao 20 de marzo.

Nos arquivos adxuntos podedes descargar a instancia (en galego ou en castelán) e o Anexo II-bis, tamén podedes pasar pola secretaría do cole a recollelos.

Pódese entregar no centro ou facelo a través da sede electrónica (coa chave 365 ou con certificado dixital).

Xunto coa instancia será necesario entregar fotocopia do libro de familia (ou fotocopia do DNI do alumn@ e dos proxenitores) e de ser o caso a resolución xudicial de separación ou divorcio. No caso de alumnado que solicita praza nun curso que non sexa 4º E.I, deberá presentar tamén a certificación de matrícula do centro actual.

A listaxe provisional publicarase o 25 de abril, a continuación haberá 5 días hábiles para reclamacións e o 15 de maio publicarase a listaxe definitiva.

UN COLE COAS PORTAS ABERTAS

INFORMACIÓN RESERVA PRAZA IES PONTE CALDELAS

Bos días:

Infórmannos dende a secretaría do IES de Ponte Caldelas de que todas as solicitudes de reserva de praza no IES de Ponte Caldelas para o curso 24_25 presentadas no Cordo Boullosa foron admitidas.

A listaxe completa de alumnado admitido está publicada no taboleiro de anuncios do IES.

Un saúdo.

PROCESO RESERVA PRAZA IES

Boas tardes familias, lembramos tamén por este medio, de que o vindeiro luns día 5 de febreiro remata o prazo para a reserva de prazas para o IES para o alumnado de 6º que cambirá de etapa no curso 24/25.

As instancias (que tedes anexas nesta publicación) entregaranse no cole impresas e cubertas, tamén se poderá tramitar por sede electrónica. Para calquera dúbida podedes pasar ou chamar pola secretaría.

Un saúdo

COMEDOR ESCOLAR

SOLICITUDES COMEDOR ESCOLAR CURSO 2023-24

Estimadas familias:

Ábrese o prazo para solicitar o uso do comedor escolar para o vindeiro curso 2023-24.

Segundo a instrución 2/2023, da secretaría xeral técnica da consellería de cultura, educación, formación profesional e universidades, do 1 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso escolar 23-24, o uso do comedor suporá o aboamento de certas tarifas, estas establécense en función da Renda per cápita da unidade familiar, e poden ser os seguintes:

0 € (gratuíto)renda anual neta per cápita menor ou igual a 7.000 €

1 € por día renda anual neta per cápita de 7.000,01 a 8.000 € ou familias de 3 ou mais alum@s do centro e renta per cápita superior a 7.000,01

FONDO LIBROS

Bos días familias, informamos de que xa temos publicada a listaxe provisional de admitidos e excluídos do FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADDQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR, podedes chamar ou pasar polo centro para comprobar a listaxe.

A listaxe definitiva será publicada o xoves día 6.

Un saúdo.

REVISTA TROITA XLII

XA TEMOS AQUÍ UN NOVO NÚMERO DA NOSA REVISTA.

AGARDAMOS QUE VOS GUSTE.

COMO CADA ANO INTENTAMOS QUE SEXA UN BREVE RESUMO DA GRAN CANTIDADE DE COUSIÑAS QUE FIXEMOS AO LONGO DO CURSO.

SAÚDOS E BO VERÁN!!

Bolsas e axudas para alumnos con NEAE 2023-2024

Ao igual que en cursos anteriores, a solicitude hai que facela no enderezo web do ministerio de educación:

Unha vez cuberta a solicitude hai que imprimila e presentala no colexio, xunto coa documentación que se pida (copia dos DNI, certificado de discapacidad, documentación bancaria...).

Tendes de prazo para presentar á solicitude ata o 20/09/2023

Iniciativa ARCO

Operación cofinanciada pola Unión Europea
Programa Operativo FSE Galicia 2014 - 2020