Inicio de sesion

Iniciar sesión: Acceso

Secretaría

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 24/25

Bos días!!

Informamos de que xa está publicada a CONVOCATORIA do fondo solidario de libros de texto para solicitar as axudas para adquirir os libros de texto e material escolar.

         ORDE do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan as axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2024/25.

O prazo de presentación de solicitudes remata o DÍA 21 DE XUÑO. As solicitudes fóra de prazo perderán o dereito de participar neste programa.

 

DOCUMENTACIÓN:

    Solicitude e Anexo II (pódense descargar no seguinte enlace, documento so para descarga non intentar cubrir en liña).

https://drive.google.com/file/d/1_gYOqXWuuCb-3ruHriGt3S3mfsNGVk2d/view?usp=drive_link

         FOTOCOPIA do libro de familia onde figure a alumna ou alumno e os demais membros computables da unidade familiar.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS

Bos días, informamos de que todo o alumnado que realizou o proceso de admisión dentro do prazo ordinario establecido (do 1 ao 20 de marzo), está admitido. A listaxe do alumnado está publicada no centro.

Antes do 15 de maio publicaremos as listaxes definitivas.

Un saúdo.

PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 24/25

O prazo para a entrega das solicitudes será dende o 1 ao 20 de marzo.

Nos arquivos adxuntos podedes descargar a instancia (en galego ou en castelán) e o Anexo II-bis, tamén podedes pasar pola secretaría do cole a recollelos.

Pódese entregar no centro ou facelo a través da sede electrónica (coa chave 365 ou con certificado dixital).

Xunto coa instancia será necesario entregar fotocopia do libro de familia (ou fotocopia do DNI do alumn@ e dos proxenitores) e de ser o caso a resolución xudicial de separación ou divorcio. No caso de alumnado que solicita praza nun curso que non sexa 4º E.I, deberá presentar tamén a certificación de matrícula do centro actual.

A listaxe provisional publicarase antes do 25 de abril, a continuación haberá 5 días hábiles para reclamacións e antes do 15 de maio publicarase a listaxe definitiva.

INFORMACIÓN RESERVA PRAZA IES PONTE CALDELAS

Bos días:

Infórmannos dende a secretaría do IES de Ponte Caldelas de que todas as solicitudes de reserva de praza no IES de Ponte Caldelas para o curso 24_25 presentadas no Cordo Boullosa foron admitidas.

A listaxe completa de alumnado admitido está publicada no taboleiro de anuncios do IES.

Un saúdo.

COMEDOR ESCOLAR

SOLICITUDES COMEDOR ESCOLAR CURSO 2023-24

 

Estimadas familias:

Ábrese o prazo para solicitar o uso do comedor escolar para o vindeiro curso 2023-24.

Segundo a instrución 3/2023, da secretaría xeral técnica da consellería de cultura, educación, formación profesional e universidades, do 1 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión indirecta no curso escolar 23-24, o uso do comedor suporá o aboamento de certas tarifas, estas establécense en función da Renda per cápita da unidade familiar, e poden ser os seguintes:

0 € (gratuíto)renda anual neta per cápita menor ou igual a 7.000 €

1 € por día renda anual neta per cápita de 7.000,01 a 8.000 € ou familias de 3 ou mais alum@s do centro e renta per cápita superior a 7.000,01

FONDO LIBROS

Bos días familias, informamos de que xa temos publicada a listaxe provisional de admitidos e excluídos do FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADDQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR, podedes chamar ou pasar polo centro para comprobar a listaxe.

A listaxe definitiva será publicada o xoves día 6.

Un saúdo.

 

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO CURSO 2023-24

Bos días!!

Informamos de que xa está publicada a CONVOCATORIA do fondo solidario de libros de texto para solicitar as axudas para adquirir os libros de texto e material escolar (Orde de 10 de maio, DOG venres 19 de maio de 2023).

O prazo de presentación de solicitudes remata o DÍA 21 DE XUÑO. As solicitudes fóra de prazo perderán o dereito de participar neste programa.

DOCUMENTACIÓN:

    Solicitude (pódese descargar no arquivo adxunto).

         Anexo II (xa incluído na propia solicitude)

         FOTOCOPIA do libro de familia onde figure a alumna ou alumno e os demais membros computables da unidade familiar.

         De ser o caso, sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio onde conste a custodia do menor.

Apertura do prazo para facer a reserva de praza para o curso 2018-2019

Conforme o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos, o plazo de reserva de plaza para o curso 2018-2019 é do 1 de febreiro ao 15 de febreiro de 2018.


As familias poden optar voluntariamente por facer a reserva de praza a través da aplicación informática admisión alumnado , no menú Solicitudes- Reserva de praza- Crear solicitude de reserva, en lugar de cubrir o impreso en papel.

A través de esta ferramenta tamén poderán cumprimentar e presentar as solicitudes de admisión de forma electrónica. De tódolos xeitos adxuntamos o modelo de solicitude para descargar para aqueles que desexen presentar a solicitude en papel

PRAZO DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2016/2017

O prazo para que as familias presenten a solicitude de admisión de alumnado para o curso 2016/2017 abranguerá dende o 1 ao 30 de marzo.

Adxuntamos a seguinte documentación:

oferta plazas 2016/2017

Distribuir contido

Profesorado

 

 

 

Iniciativa ARCO

Operación cofinanciada pola Unión Europea
Programa Operativo FSE Galicia 2014 - 2020

“Conseguir unha educación de calidade”

 

O FSE inviste no teu futuro