BENVIDOS Á NOSA PÁXINA WEB

Benvidos á páxina Web do CEIP de Curtis

O Proxecto deste curso 2023/2024 é "Galicia somos nós"

EXCURSIÓN INFANTIL

Os nenos e as nenas de Infantil asistiron o pasado día 26 de abril a un concerto didáctico no Palacio da Ópera, en A Coruña.

Alí disfrutaron de varias modalidades de música clásica entre elas as músicas do mundo e mesmo puideron participar activamente nas actividades.

Como podedes ver no vídeo adxunto , pasárono xenial!!

Admisión de alumnado para o cuso 2024/2025. Listaxe provisional de admitidos

Tendo en conta a Lei de Protección de Datos, a listaxe de admitidos atópase no interior do centro.

Infórmase de que todas as solicitudes obteñen praza.

As listaxes definitivas serán publicadas antes do 15 de maio. O período de matrícula será do 20 ao 30 de xuño de 2024.

Visitamos A Coruña

O 15 de marzo, as nenas e nenos de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria visitamos A Coruña. Empezamos a nosa viaxe escoitando un concerto da Orquesta Sinfónica de Galicia no Palacio da Ópera. Despois paseamos polas rúas da cidade. Xogamos no parque dos xardíns Méndez Núñez e rematamos o día cunha visita guiada polo castelo de San Antón. No seguinte vídeo podedes ver o ben que o pasamos.

EXCURSIÓN A "O ENREDO DO ABELLEIRO"

O día 18 de marzo os nenos e as nenas de primeiro e segundo realizaron unha excursión a "O enredo do abelleiro. O museo do mel.". Ali explicáronnos cal é a función das abellas na natureza, vistiamos as colmenas, vimos como se envasaba o mel e probamos diferentes tipos de mel. Máis tarde pasamos polo Mosteiro de Sobrado para dar un relaxante paseo polas inmediacións.

No seguinte vídeo podedes ver algunha foto de recordo.

Semana da prensa

Do 4 ao 8 de marzo celebramos a Semana da Prensa, con motivo de este evento aproveitamos para indagar nos medios de prensa escritos. A modo de resumo fixemos unha escolma das noticias que nos chamaron máis a atención e fixemos un mural no noso museo escolar.

Podedes velo no aquivo adxunto. Esperamos que vos guste.

Día Internacional da Muller

O día 8 de marzo conmemórase o Día Internacional da Muller. Tendo en conta o proxecto de centro deste curso centrado en Galicia, fixemos unha investigación sobre as biografías de algunhas mulleres galegas que contribuíron cos seus logros ao deporte, as letras ou a música.

Podedes ver no arquivo adxunto que traballos tan bonitos nos quedaron.

Reserva de praza en centros de adscrición

Infórmase que todas as solicitudes de reserva de praza no IES de Curtis obteñen praza.

VACANTES ESTIMADAS 2024/2025

VACANTES ESTIMADAS

4º Ed. Inf.

5º Ed. Inf.

6º Ed. Inf.

1º Ed. Pri.

2º Ed. Pri.

3º Ed. Pri.

4º Ed. Pri.

5º Ed. Pri.

6º Ed. Pri.

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN

Tendo en conta a ORDE do 21 de outubro de 2022, pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado en centro docentes sostidos con fondos públicos, as solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica, mediante o formulario normalizado dispoñible na aplicación informática admisionalumnado  (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente no centro docente indicado en primeiro lugar ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común. Atópase en arquivos adxuntos a instancia.

Para a presentación electrónica das solicitudes poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluíndo o sistema de usuario e clave Chave365.