RESERVA DE PRAZA PARA O IES DE ARZÚA

O alumnado de 6º de Educación Primaria do CEIP de Arzúa que o vindeiro curso 2022-2023 vaia cursar os seus estudos no IES de Arzúa (centro ao que está adscrito o CEIP de Arzúa) deberá realizar a reserva de praza entre o:

11 de xaneiro e o 8 de febreiro

(Ambos incluídos)

Para tal efecto deberán cubrir o anexo correspondente e entregalo na secretaría do NOSO CENTRO.

DESCARGAR ANEXO

Tamén se poderá solicitar a reserva de xeito telemática a través da aplicación de ADMISIÓN DO ALUMNADO

As listaxes do alumnado admitido publicaranse antes do 28 de febreiro no taboleiro do noso centro.

Para máis información faga clic aquí

PROXECTORES NOVOS NO CEIP DE ARZÚA

Este curso 2019-20 contamos no CEIP de Arzúa con dous proxectores novos que se mercaron grazas a subvención que o Concello de Arzúa lle concedeu ao CEIP de Arzúa e que nos permite contar con todas as posibilidades didácticas deste material.

Plan de Convivencia

Deixamos á vosa disposición o Plan de Convivencia, aprobado no Consello Escolar.

Preme aquí para poder velo

Suspendida Charla

A charla sobre "Os riscos de Internet" que ía ter lugar hoxe no IES de Arzúa, ás 16:30 horas queda suspendida por problemas persoais do relator.

Autorizacións

Se queres descargar algunhas das autorizacións do centro (saídas en horario lectivo, saídas autorizando a outra persoa,...) podes facelo premendo aquí.