A Paz

Día da Paz 2015

No Día da Paz quixemos recordar o sudecido estes días en Francia na revista "Charlie Hebdo". Por isto, o alumnado decorou un LÁPIS POLA PAZ, xuntos cantamos para conmemorar o Día e agasallar aos nosos compañeiros e compañeiras coas nosas creacións...cargadas de ledicia, deporte, axuda, paisaxe, cooperación, froita, solidariedade, mitoloxía e de moito, moito respecto.

.

DIA DA PAZ 30 de xaneiro

Hoxe no Ceip de Arzúa celebramos o Día da Paz cun acto simbólico marcado pola música, unha canción de Violeta e pola construcción dunha fermosa paisaxe de olivos, feito coa aportación de todo o alumndao co seu ramiño.

Para ver máis preme na imaxe

O XOGO DOS MUNDOS!!!

Hoxe, día 30, con motivo do Día da Paz, tivemos os de sexto a gran sorte de disfrutar dun taller impartido por Manuel titulado o xogo dos mundos, onde a prendimos que colaborando podemos conseguir gañar todos e todas.

NON ESQUECEREMOS O APRENDIDO!!!

Un mural sobre a PAZ

Encántame o traballo feito polos nosos compañeiros e compañeiras de 6º B sobre a PAZ, onde utilizaron un fermoso pictograma:

¡QUE A PAZ PINTE DE ... O MUNDO!

Paz

Aquí tedes outro vídeo con imaxes do Día da Paz que conmemoramos este curso. Non o perdades!!

O xardín da Paz

O día 30 de xaneiro conmemoramos no cole o día da Paz. Foi un día cargado de COR ESPERANZA onde creamos o noso propio xardín con mensaxes de paz.

Preme aquí para ver algunha imaxe

DÍA MUNDIAL DA NON VIOLENLIA, 30 DE XANEIRO

30 DE XANEIRO

DÍA MUNDIAL DA NON VIOLENCIA

GHANDI APOSTOU POLA NON VIOLENCIA. O 30 DE XANEIRO FOI ASASINADO E ESA DATA FOI ESCOLLIDA POLAS NACIÓNS UNIDAS COMO DÍA MUNDIAL DA NON VIOLENCIA E A PAZ.

GHANDI É CONSIDERADO COMO MÁXIMO REPRESENTANTE DO PACIFISMO COMPROMETIDO COA LOITA DOS DEREITOS DAS PERSOAS E OS POBOS PERO UNHA LOITA POR MEDIO DE ACTUACIÓNS NON VIOLENTAS.LOITOU POLA INDEPENDENCIA DO SEU PAÍS, A INDIA, NAQUELES TEMPOS COLONIA INGLESA, TRAS MOITOS ANOS DE LOITA NON VIOLENTA POR PARTE DEL E O SEU POBO, A INDIA LOGROU A INDEPENDENCIA EN 1974.

A SÚA MENSAXE:

AMOR UNIVERSAL, NON VIOLENCIA E PAZ

O RESPECTO E AMOR É MELLOR QUE O EGOÍSMO

A NON VIOLENCIA É MELLOR QUE A VIOLENCIA

A PAZ É MELLOR QUE A GUERRA

NÓS, TÓDOLOS DÍAS NOS COMPORTAMOS DE FORMA NON VIOLENTA, RESPECTUOSA E AMABLE COAS OUTRAS PERSOAS E CON NÓS MESMOS. PREMIAMOS ESES COMPORTAMENTOS E FACEMOS QUE CADA DÍA SEXAN MÁIS

Color esperanza!

O 30 de xaneiro conmemoraremos o Día da Paz no cole, cantaremos este tema de Diego Torres. Podes mirar o vídeo para aprendelo!!

Queremos PAZ

O luns día 30 de xaneiro xuntámonos para cantarlle á PAZ, para a ocasión escollimos unha canción do grupo Maná "Queremos Paz".

Cada nena e neno elaborou unha bandeira do lugar no que se atopa a Marabilla do Mundo que está a estudando.

Depositámolas todas xuntas cas nosas mensaxes de paz para todo o mundo.

Preme aquí para ver algunha imaxe do momento

Pombiña que escribes...

Este ano construimos o noso propio muro da PAZ, cargado de boas accións e desexos. Preme aquí para ver algunha foto do momento