PROGRAMACIÓN DE SAÍDAS ESCOLARES

XANEIRO FEBREIRO
  • 10 - Educación Primaria 5º e 6º

NAVEGA CON RUMBO

O vindeiro 10 de febreiro os nenos/as de 5º e 6º participarán nunha charla informativa sobre o uso de internet.

Visitade a páxina web e botádelle unha ollada ás gúías para pais, nenos/as e profesores/as

DÍA DA PAZ - 30 DE XANEIRO

O Grupo Tripitrape está de novo de xira, non perdades a súa seguinte actuación:

Cartel do Día da Paz

BENVIDOS DE NOVO

Xa comezamos este segundo trimestre con forzas renovadas.

Ánimo a todos/as.

FESTIVAL DE NADAL 2014

O venres 19 celebraremos no centro o Festival de Nadal coa seguinte orde de actuacións:

1. O Pequeno Tripitrape (4º de Primaria) volve ao escenario con "A que sabe a lúa" e "Ratiña linda de Compostela".
  2. Baile "Chim-Pum" (EI 3 anos).
  3. "O baile de Garbanciño" (EI 4 anos).
  4. "Don Melitón" (EI 5 anos).
  5. "O Nadal" (2º de Primaria).
  6. Recital poético (3º de Primaria).
  7. Bailando (3º e 4º de Primaria).

FESTA DE NADAL 2014

O xoves 18 de decembro celebraremos a tradicional festa de Nadal que organiza a Anpa. As actividades programadas e os horarios previstos son os seguintes:

Pola mañá (en horario escolar e só para os nenos e nenas):

• Chocolate con churros
  • Visita do Apalpador

Pola tarde (para toda a comunidade escolar):

• 16:15h no salón de actos: Teatro coa representación da obra "Pim, Pam, Clown"
  • 17:30h no pavillón polideportivo: FESTA infantil coa La Guagua. (Despois da actuación, sobre as 19:00h, resolución do concurso de postais, do concurso de tartas e sorteo da cesta de Nadal.

Estades todos convidados.

PLAN DE FORMACIÓN PERMANENTE DO PROFESORADO

Ano de participación Nome do curso
Curso 2014-2015

PFPP F1431035 Proposta para a integración das competencias clave no currículo

Obxectivos:

1.Analizar os estándares de aprendizaxe como elemento central do currículo, asociando-os a instrumentos de avaliación.

2.Construir o perfil competencial a través do deseño de tarefas integradas para traballar as competencias clave na aula.

3.Avaliar o grao de adquisición das competencias clave e o deseño das tarefas integradas.

Contidos:

1.Estándares de aprendizaxe: marco legal, elementos do currículo e instrumentos de avaliación.

2.Rúbricas.

3.Competencias clave. Perfil competencial.

4.Estrutura de tarefas integradas. Exercicio, actividade e tarefa

5.Deseño de tarefas integradas: identificación, concreción curricular, transposición didáctica e avaliación.

6.Avaliación de estándares. Avaliación de tarefas integradas. Criterios de cualificación.

F1401033 - PFPP F1431035 Proposta para a integración das competencias clave no currículo

Liñas de traballo e Itinerarios :

• Programación, desenvolvemento e avaliación de competencias clave segundo os novos currículos

+ Programación, desenvolvemento e avaliación de competencias clave segundo os novos currículos
      -Coordinador/a :RODRÍGUEZ ARCALA, ROSA MARÍA

NOTA INFORMATIVA 01/12/2014

Concurso de postais de nadal
A ANPA convoca un concurso de postais de nadal, no que haber premios para as postais gañadoras de cada un dos ciclos educativos.
Cada neno/a deberá entregar a súa postal no local da ANPA ou dexala no buzón da porta.
Cada postal deberá levar o nome do autor/a e o seu curso.
As postales poderán entregarse ata o 16 de decembro ás 14:00 horas.

O xurado será designado entre os membros do calustro de profesores do colexio.
A participación nesta convocatoria requerirá a aceptación das normas contidas nas presentes bases e a decisión do xurado que se designe.
A ANPA poderá difundir a través de calqueira das súas canles as postais presentadas ao concurso.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

ACTA DE PROCLAMACIÓN DE REPRESENTANTES DO CONSELLO ESCOLAR DO CEIP ESTEIRO

Celebradas as eleccións ao Consello Escolar e vistas as actas correspondentes das votacións nos sectores do Profesorado, das familias do alumnado e do persoal non docente.

Esta Xunta Electoral ten a ben proclamar os seguintes membros do Consello Escolar:

Sector do Profesorado:

1. Mª Dolores Criado López

2. Mª Josefa Souto Lorenzo

3. Rosa Mª Rodríguez Arcalá

Sector Familias do alumnado:

1. Sandra Fernández Martínez

2. Marta Río Galdo

3. Beatriz Cabaleiro Val

Sector Persoal non docente:

1. Ana Isabel Suárez Loureda

Representante proposto polo Concello de Ferrol: