GRATUIDADE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2016-2017

A Orde do 27 de abril de 2016 (DOG do 16 de maio) regula as distintas modalidades de gratuidade solidaria de libros de texto para o vindeiro curso 2016-2017: a participación no fondo solidario, as axudas para adquirir libros de texto e as axudas para adquirir material escolar.

Todas as familias do alumnado de 3º,4º,5º e 6º de E. Primaria poderán solicitar acollerse ao FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO  (banco de libros) regulado na Orde do 27 de abril

As familias do alumnado de 1º e 2º de E. Primaria, que non superen os 9000€ de renda per cápita no ano 2014, poderán solicitar as AXUDAS PARA A ADQUISIÓN DE LIBROS DE TEXTO (vale) reguladas na mesma Orde.

Todas as familias do alumnado de 1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de E. Primaria que non superen os 5400€ de renda per cápita no ano 2014 poderán solicitar as AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR (vale) reguladas na Orde do 27 de abril.

Nesta convocatoria presentarase unha única solicitude para todos os irmáns matriculados no mesmo centro

• Prazo de presentación de solicitudes: do 18 de maio ao 23 de xuño (ámbolos dous inclusive)
  • Impreso de solicitude das axudas: Anexo I

MOI IMPORTANTE: tanto para solicitar as axudas como para acollerse ao fondo solidario é obrigatorio devolver no centro os libros mercados con cargo ao vale e utilizados no presente curso, agás o alumnado de 1º e 2º de E. Primaria por non ser reutilizables.

Para máis información preguntar na secretaría do centro

PROCESO DE ADMISIÓN 2016-2017

HORARIO DE RECOLLIDA DE SOLICITUDES:

DE LUNS A VENRES DE 09:00 A 14:00

CONVOCATORIA ASEMBLEA XERAL EXTRAORDINARIA

Convócase a Asemblea Xeral Extraordinaria da Asociación de Nais e Pais

de Alumnos do CEIP ESTEIRO, a celebrar o próximo día 23 de maio de

2.016 no salón de actos do colexio, ás 15:45 horas

OS XOGOS TRADICIONAIS

Un libro editado por Brinquedia sobre o xogo popular.

XVI Certame de Poesía e Imaxe

Estimadas familias:

Temos o pracer de comunicarvos que, tras participar no concurso de “Poesía e Imaxe” convocado polo Concello, logramos un premio tanto en Educación Infantil de 3 e 4 anos coma en 3º de Educación Primaria.

A inauguración e entrega de premios será o luns 25 de abril no C.C. Carvalho Calero ás 19.30 h.

a este acto está invitado todo o alumnado que queira ir acompañado pola súa familia.

Traballos audiovisuais premiados:

Coordenadora De Equipas de Normalización Lingüística de Ferrolterra