PROCESO DE ADMISIÓN 2015-2016

PRAZO de presentación de SOLICITUDES: do 1 ao 23 de marzo
                                               DOCUMENTACIÓN:

- ANEXO II

- Fotocopia cotexada, ou fotocopia e orixinal,   do libro de familia ou   do DNI do neno/a

NOTA INFORMATIVA sobre o proceso    Mapa da ÁREA DE INFLUENCIA

NORMATIVA reguladora
Prazas VACANTES
CALENDARIO do proceso
Centro ao que estamos adscritos e Servizos Complementarios
Formalización de matrícula
Lista provisional admitidos/excluídos
Lista definitiva de admitidos/excluídos

RESERVA DE PRAZA NO IES SOFÍA CASANOVA POR PARTE DO ALUMNADO DE 6º DE E. PRIMARIA

O alumnado de 6º de Primaria que durante o curso 2015/2016 desexe cursar 1º da ESO no IES Sofía Casanova, centro ao que estamos adscritos, deberá efectuar a reserva de praza entre o e o 13 de febreiro. Para elo terán que entregar o impreso Anexo I que se lles proporcionou no centro, debidamente cumprimentado, na secretaría do CEIP de Esteiro no prazo establecido.

Se por calquer circunstancia se precisase un novo impreso, pódese obter clicando no seguinte enlace

O NOSO CADRO PARA O DÍA DA PAZ

Xa temos as nosas mensaxes para este ano.

Botádelle unha ollada.

DÍA DA PAZ 2015

O vindeiro venres 30 de xaneiro celebraremos o día da Paz. O acto comezará despois do recreo (12:15-12:30).

O programa é o seguinte:

1. Presentación do acto por parte do alumnado de 6º de Primaria.
  2. Obra de teatro "Os inventos noxentos" a cargo do grupo TripiTrape de 6º de Primaria.
  3. Canción "O mundo é grande" a cargo do alumnado do comedor.
  4. Canción "Toc-Toc" todos xuntos, pero cun grupo de nenos e neas (dous por curso) que nos guiarán desde o escenario.
  5. Por cursos sairán a ler a frase e a pegala na reprodución do Guernica.

NAVEGA CON RUMBO

O vindeiro 10 de febreiro os nenos/as de 5º e 6º participarán nunha charla informativa sobre o uso de internet.

Visitade a páxina web e botádelle unha ollada ás gúías para pais, nenos/as e profesores/as

DÍA DA PAZ - 30 DE XANEIRO

O Grupo Tripitrape está de novo de xira, non perdades a súa seguinte actuación:

Cartel do Día da Paz

BENVIDOS DE NOVO

Xa comezamos este segundo trimestre con forzas renovadas.

Ánimo a todos/as.

FESTIVAL DE NADAL 2014

O venres 19 celebraremos no centro o Festival de Nadal coa seguinte orde de actuacións:

1. O Pequeno Tripitrape (4º de Primaria) volve ao escenario con "A que sabe a lúa" e "Ratiña linda de Compostela".
  2. Baile "Chim-Pum" (EI 3 anos).
  3. "O baile de Garbanciño" (EI 4 anos).
  4. "Don Melitón" (EI 5 anos).
  5. "O Nadal" (2º de Primaria).
  6. Recital poético (3º de Primaria).
  7. Bailando (3º e 4º de Primaria).

FESTA DE NADAL 2014

O xoves 18 de decembro celebraremos a tradicional festa de Nadal que organiza a Anpa. As actividades programadas e os horarios previstos son os seguintes:

Pola mañá (en horario escolar e só para os nenos e nenas):

• Chocolate con churros
  • Visita do Apalpador

Pola tarde (para toda a comunidade escolar):

• 16:15h no salón de actos: Teatro coa representación da obra "Pim, Pam, Clown"
  • 17:30h no pavillón polideportivo: FESTA infantil coa La Guagua. (Despois da actuación, sobre as 19:00h, resolución do concurso de postais, do concurso de tartas e sorteo da cesta de Nadal.

Estades todos convidados.