GRATUIDADE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2016-2017

A Orde do 27 de abril de 2016 (DOG do 16 de maio) regula as distintas modalidades de gratuidade solidaria de libros de texto para o vindeiro curso 2016-2017: a participación no fondo solidario, as axudas para adquirir libros de texto e as axudas para adquirir material escolar.

Todas as familias do alumnado de 3º,4º,5º e 6º de E. Primaria poderán solicitar acollerse ao FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO  (banco de libros) regulado na Orde do 27 de abril

As familias do alumnado de 1º e 2º de E. Primaria, que non superen os 9000€ de renda per cápita no ano 2014, poderán solicitar as AXUDAS PARA A ADQUISIÓN DE LIBROS DE TEXTO (vale) reguladas na mesma Orde.

Todas as familias do alumnado de 1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de E. Primaria que non superen os 5400€ de renda per cápita no ano 2014 poderán solicitar as AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR (vale) reguladas na Orde do 27 de abril.

Nesta convocatoria presentarase unha única solicitude para todos os irmáns matriculados no mesmo centro

MOI IMPORTANTE: tanto para solicitar as axudas como para acollerse ao fondo solidario é obrigatorio devolver no centro os libros mercados con cargo ao vale utilizados no presente curso, agás o alumnado de 1º e 2º de E. Primaria por non ser reutilizables.

Se desexa obter información sobre as datas de publicación das listaxes de adxudicación de libros en 4º e 6º de E. Primaria, clique aquí

Para máis información preguntar na secretaría do centro

PROCESO DE ADMISIÓN 2016-2017

HORARIO DE RECOLLIDA DE SOLICITUDES:

DE LUNS A VENRES DE 09:00 A 14:00

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO e material didáctico impreso para o curso 2016/2017

Para consultar a relación de libros de texto para o curso 2016-2017 clicar aquí

Moi importante: nos cursos de 3º,4º,5º e 6º o libro de música e o Activity Book deberan ser mercados por todo o alumnado, xa que non son reutilizables.

CONVOCATORIA ASEMBLEA XERAL EXTRAORDINARIA

Convócase a Asemblea Xeral Extraordinaria da Asociación de Nais e Pais

de Alumnos do CEIP ESTEIRO, a celebrar o próximo día 23 de maio de

2.016 no salón de actos do colexio, ás 15:45 horas

OS XOGOS TRADICIONAIS

Un libro editado por Brinquedia sobre o xogo popular.