OS MAIOS

Un ano máis grazas á participación de toda a comunidade educativa logramos facer un maio á altura do noso xogo popular.

Noraboa a todos/as polo gran traballo.

BECAS ANEAE CURSO 2024-2025

AXUDAS

CURSO 2024-2025

Axudas para apoio educativo

ACCESO Á SEDE ELECTRÓNICA

Plazo de solicitude do 30 de abril ao 13 de setembro de 2024

PINCHA NA IMAXE PARA AMPLAR

XOGOS INCLUSIVOS

O centro segue catalogando material que contemple a igualdade e a inclusión para o uso nas aulas.

Na biblioteca temos unha serie de recursos (xogos) novos que podedes consultar a través do acceso aos fonfods da biblioteca do centro EDUBIB Koha (xunta.gal).

Tamén tedes a relación dos xogos no documento adxunto.

ADMISIÓN 2024-2025 - PUBLICACIÓN DE LISTAXES PROVISIONAIS

Con data 25 de abril de 2024 están publicadas as listaxes Provisonais de admitidos/as para o curso escolar 2024-2025.

A listaxe está dispoñible no taboleiro interior do centro.

FEIRA DO LIBRO EN FERROL

O Concello de Ferrol organiza a Feira do Libro dende o 19 ao 21 de abril.

No adxunto tedes o cartaz dispoñible.

BAXI FERROL - VISITA AO CENTRO

O 10 de abril tivemos a sorte de recibir a visita dalgúns membros do equipo de baloncesto feminino da nosa cidade, o BAXI FERROL.

Compartiron un rato con todo o alumnado do centro, contestando a todas as dúbidas e consultas que lle fixeron; e por riba ao rematar practicaron uns tiros as canastas.

Grazas pola visita e sorte neste treito final do campionato.

DÍA DA ARTES E AS LETRAS GALEGAS 2024

DÍA DAS ARTES GALEGAS - FRANCSICO ASOREY

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2024 - LUÍSA VILLALTA

DÍA DA INTERCULTURALIDAD 2024

O centro adica tódolos anos unha xornada á INTERCULTURALIDADE para visibilizar que vivimos nun mundo multicultural que inflúe e complementa a nosa educación como membros dunha comunidade escolar.

Este ano adicamos esta data a UCRAÍNA.

PROCESO DE ADMISIÓN 2024-2025

Iníciase o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión.

Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes

HORARIO DE ENTREGA DE SOLICITUDES:

luns a venres de 9 a 10 horas
venres de 13 a 14 horas