PROA+

Comezamos o programa PROA+ co alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria.

Documentación PROA+ | Consellería de Cultura, Educación e Universidade (xunta.gal)

OBXECTIVOS DO PROGRAMA

O obxectivo do programa é o éxito escolar de todo o alumnado, facendo especial fincapé naquel en situación de vulnerabilidade educativa. Por iso, o programa concíbese como un mecanismo de axuda para a transformación dos centros que afrontan unha maior complexidade educativa durante o período 2021-2024.

Características e desenvolvemento do programa

O Programa PROA+ estrutúrase ao redor de cinco liñas estratéxicas de actuación, inspiradas nos principios pedagóxicos PROA+, sobre as que os centros terán que focalizar as súas actividades panca no Plan de mellora.

Liñas estratéxicas e ámbitos de actuación

1. Asegurar as condicións mínimas de educabilidade do alumnado. Alumnado vulnerable
  2. Apoiar o alumnado con dificultades para a aprendizaxe. Alumnado vulnerable
  3. Desenvolver actitudes positivas no centro Actitudes no centro