PFPP 2023/2024 15024938 - CEIP de Esteiro
Actividades relacionadas:
- F2306182 - PFPP F2331070 O centro educativo como espazo inclusivo
Obxectivos:
1. Analizar e actualizar a documentación do centro en relación coa atención á diversidade.
2. Formar aos docentes en metodoloxías de prácticas inclusivas que favorezcan a accesibilidade.
3. Aprender a empregar sistemas alternativos e aumentativos de comunicación alternativos co alumnado con NEE.
Contidos:
1.Identificación de barreiras (físicas e metodolóxicas) que impiden a accesibilidade dos procesos de ensino e aprendizaxe.
2.Metodoloxías e recursos (sistemas aumentativos e alternativos de comunicación) que favorecen e permiten a accesibilidade.
3.Análise da normativa referente á atención á diversidade e inclusión no centro educativo.
- F2306181 - PFPP F2331070 Polos creativos
Obxectivos:
1. Poñer en práctica o Polo creativo do centro.
2. Organizar o espazo adicado ao Polo.
3. Elaborar actividades que impliquen á comunidade educativa.
Contidos:
1.Uso da radio escolar para a difusión de podcasts do centro.
2.Uso e aplicación do croma na aula.
3.Creación de actividades cos materiais do polo (plotter, impresora 3D, etc).
- F2301074 - PFPP F2331070 Sistemas alternativos e aumentativos de comunicación
Obxectivos:
1.Promover a atención educativa axustada ás necesidades individuais do alumnado con necesidades educativas especiais.
2.Capacitar ao profesorado para a implementación do sistema alternativo e aumentativo de comunicación AsTeRICS Grid.
3.Xestionar o coñecemento e aplicar a formación en cascada sempre que sexa necesario co novo profesorado.
Contidos:
1.Atención educativa do alumnado con NEE.
2.Sistema Aumentativo e Alternativo de Comunicación AsTeRICS Grid.
3.Xestión do coñecemento existente sobre SAAC.
Liñas de traballo e Itinerarios :
+ Polos creativos
-Coordinador/a : Rial Mosteiro, Patricia
- Competencia en educación inclusiva e coeducación
+ Inclusión educativa
-Coordinador/a : Cives Negreira, Sara