ENDL

DÍA DAS ARTES GALEGAS - FRANCSICO ASOREY

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2024 - LUÍSA VILLALTA

8M - DÍA DA MULLER TRABALLADORA

O centro recibiu a visita de Patricia Barciela e o alumnado de 6º de Educación Primaria fixo unha entrevista para coñecer o día a día desta muller divulgadora da ciencia.

DÍA DE ROSALÍA - RECURSOS

O 23 de febreiro celebramos o Día de Rosalía, unha muller de importancia maiúcula para a cultura e lingua galega.

A Secretaría Xeral e Política Lingüística ofrece unha serie de recursos de interese.

MAGOSTO E SAMAÍN

Chegou o outono e con el a época da caída das follas, as castañas e cabazas.

No colexio andan a voltas os membros do Equipo de Normalización Lingüística, e este ano teñen preparado:

• entre o 8 e o 24 de outubro faremos manualidades cos diferentes froitos de outono
  • o 30 de outubro teremos a visita dun CASTAÑEIRO e ao longo da segunda e terceira hora faremos manualidades de outono. Merendaremos todos/as xuntos na ula as castañas asadas polo noso castañeiro.
  • o 31 de outubro faremos a visita á exposición de cabazas que temos na aula de usos múltiples. Este día o alumnado poderá vir disfrazado.

LETRAS GALEGAS 2023

As Letras Galegas deste ano 2023 están adicadas a Francisco Fernández del Riego.

Ao longo destes meses iremos ampliando os contidos sobre a figura homenaxeada.

DÍA DAS ARTES GALEGAS 2023

O Día das Artes Galegas está próximo e para que coñezades un pouco deixamos unha serie de recursos.

CALENDARIO 2023 - OS XOGOS POPULARES

Este ano o alumnado participou no calendario de parede coas súas interpretación de cadros ilustres onde aparecen os xogos populares como tématica central da imaxe.

No arquivo adxunto podedes ver o resultado.

SEMANA DA MÚSICA 2022

Este ano retomamos a nosa celebración da Semana da Música cunha serie de cambios que xa iremos comunicando.

Para empezar aquel alumnado comprendido entre 3º e 6º tedes que cubrir o formulario que tedes a continuación cos vosos datos persoais, curso, modalidade artística e escola de aprensizaxe.

FORMULARIO

Ánimo e a participar!!!!