Fichas de trazo, Fichas de lectoescritura, Unidades didácticas, Separar palabras, Dividir por dúas cifras, Conto interactivo, Aplicacións Clic, Fontes escolares, Actividades E.F., Experiencias de laboratorio, Matemáticas 2º ciclo, Fichas de ortografía, Obradoiro de matemáticas, Ortografía da lingua galega

Ortografía da lingua galega

Programa educativo para traballar máis de 1.000 vocábulos da lingua galega. Adaptado á nova normativa da Real Academia. Non precisa de plug-ins accesorios. Basta con ter un navegador.

Ortografía da lingua galega

Fontes escolares

Se che interesan fontes para aprenderlle a ler ós máis pequenos podes obtelas aquí. A fonte "Boo" é feita por min e podedes usala e distribuila libremente (sempre sen ánimo de lucro). A outra fonte é propiedade do seu respectivo autor, e non creo que haxa pegas para poder usala nas aulas, aínda que habería que consultalo no caso de empregala para unha posible publicación que poidera xerar beneficios económicos. Embaixo de cada enlace amósase unha pequena mostra de cada unha das fontes.

Fonte Boo

Fonte Edelfontmed Regular

Obradoiro de matemáticas

¿Quen dixo que as matemáticas son sosas e aburridas? Aquí podedes descargar unha completa serie de sesións para todo un ano académico de actividades de todo tipo: manipulativas, de enxeño, de lóxica,... deseñadas para un obradoiro de matemáticas dirixido a rapaces do 1º ciclo da ESO. Trátase de achegar diversos contidos matemáticos ós rapaces dun xeito lúdico e entretido. Máis de 60 sesións. Idioma: galego.

Obradoiro de matemáticas

Ortografía 1º e 2º ciclos

Nesta páxina preséntanse unha serie de fichas para traballa-la ortografía no 1º e 2º ciclos de educación primaria. A maioría son para lingua española, aínda que tamén hai un feixe para lingua galega no enlace que se indica.

Palabras terminadas en -D (5)
(español)

Palabras con B y con V (7)

Palabras con C-Q-Z (11)
(español)

Palabras con G y con J (12)

Palabras con H (7)

Palabras con MP y MB (8)

Palabras con R y RR (5)

Palabras con Y (3)

Varias español (6)

Varias galego (11)

Matemáticas 2º ciclo

Nesta sección podedes descargar unha serie de fichas de traballo que desenvolven distintos aspectos das matemáticas para o 2º ciclo de educación primaria. Entre parénteses indícase o número de fichas dispoñibles en cada arquivo a descargar. Idiomas: galego e español.

FICHAS EN GALEGO

FICHAS EN ESPAÑOL

Medida de capacidades (6)

Medida de capacidades (6)

Medida de lonxitudes (8)

Medida de longitudes (8)

Medida do tempo (11)

Medida del tiempo (11)

A multiplicación (31)

La multiplicación (31)

A división (12)

La división (12)

Experimentos

Aquí tedes unha serie de sinxelas experiencias para realizar no voso laboratorio, na aula ou en exteriores, con materiais moi fáciles de conseguir. Para traballar en coñecemento do medio ou en ciencias no 1º ciclo da ESO. Idioma: galego.

Experimentos

Educación Física

Aquí podedes descargar materiais varios para aplicar nas vosas sesións de educación física. Desde o 1º ciclo ata a ESO. Idioma: español.

1º ciclo

2º e 3º ciclos

ESO

Aplicacións Clic

Aquí tedes un par de aplicacións para o programa Clic, en versións Clic 3.0 e JClic. Unha delas traballa os animais invertebrados e está dirixida ó 3º ciclo de primaria ou 1º ciclo de ESO. A segunda é un pequeno conto de Nadal en galego dirixido a educación infantil ou 1º ciclo de primaria.

ANIMAIS INVERTEBRADOS

A ESTRELIÑA DO NADAL

A raposa e as sardiñas

Pequeno conto interactivo en galego no que logo se traballan unha serie de actividades de comprensión lectora. Elaborado coa aplicación Ardora e dirixido a nenos de 1º ciclo de primaria. Se queres podes executalo en liña desde a nosa sección de xogos. É necesario ter instalado o plug-in de Java. Está feito en dúas resolucións distintas para que poidas escoller segundo as túas necesidades. Dentro dos zip xa hai un arquivo con instruccións para instalalo no disco duro do teu aparello ou, se queres, tamén en rede.

RESOLUCIÓN DE 800 X 600    RESOLUCIÓN DE 1024 X 768
Descarga o conto a 800x600

Descarga o conto a 1024x768
A raposa e as sardiñas

A división con dúas cifras no cociente

Aquí vos ofrecemos un modelo de secuenciación de actividades con exemplos concretos para que os rapaces poidan aprender a dividir con dúas cifras no cociente dunha forma lóxica. A nós dounos bos resultados.

EN GALEGO

EN ESPAÑOL