NADAL 2008

O NADAL NO MUNDO

O Nadal no mundo

O grupo de biblioteca, en coordinación co grupo PLAMBE da comarca de Ferrol, propón para estas datas coñecer como se celebra o “Nadal no mundo”. Para iso pensouse en dividir as actividades por ciclos

- En E. Infantil: A maleta viaxeira. Mercáronse textos do Nadal e montouse a maleta viaxeira

- 1º ciclo Primaria: Os xoguetes. Quen deixa os xoguetes nos diferentes lugares do mundo?

- 2º ciclo Primaria: Decoración e comidas. Como se decoran as casas noutros lugares? Que comen por estas datas?

- 3º ciclo Primaria: O Aninovo. En todo o mundo comeza nas mesmas datas un novo ano? Os diferentes calendarios.

E. Infantil

A maleta viaxeira

1º Ciclo Primaria

Os xoguetes no Nadal

Maleta viaxeira

Xoguetes

2º Ciclo Primaria

Comidas  e   decoración  no Nadal

3º Ciclo Primaria

O Aninovo

Comidas          Decoración do Nadal

Aninovo

POSTAIS DE NADAL

Como nos cursos anteriores, organizado polo departamento de Normalización Lingüística, realizouse o concurso de postais de Nadal. Os nenos e nenas de todo o centro elaboran unha postal para felicitar estas festas, despois elíxese unha de cada ciclo para felicitar o Nadal en nome de toda a comunidade educativa.

Estas son as postais que elaborou o noso alumnado neste curso.

Pero non só foron esas as postais que fixeron os nosos alumnos e alumnas. Premede nas imaxes e observade

Postais Infantil

Postais 2º Ciclo Primaria

Postais 3º Ciclo Primaria

LECTURA NO NADAL

Guía de lectura Nadal 08

Non vos esquezades que o Nadal é tamén tempo de lectura e nada mellor que regalar un libro polo Nadal.

Dende o noso centro elaboramos unha guía de lectura recomendando uns libros axeitados para cada idade.

Para acceder á guía premer na imaxe.

ASÍ CELEBRAMOS ESTE ANO O NADAL

Corre Caballito

Para iniciar a celebración do Nadal este curso eleximos a panxoliña "Corre caballito"

Premede na imaxe para ver unha presentación da panxoliña.

Uns días antes da chegada dos Reis Magos chegou ao noso centro o "Mensaxeiro dos Reis" para recoller as cartas dos nosos alumnos e levarllas aos Reis.

O venres chegaron os Reis Magos. O noso alumnado recibiunos con moita ledicia, pero á vez con moito nerviosismo. Chegaron en "jeeps"... pero... mellor mirade as imaxes... entrar