Xoves Novembro 15, 2018
Start: 15/11/2018 00:00

O xoves , 15 de novembro, celebramos o Día dos Xogos Tradicionais.

Os nenos e nenas divertíronse rotando polos diferentes xogos programados polos mestres de Educación Física e dirixidos polo alumnado de 6º de Educación Primaria.

Recuperando as tradicións!

Fantástico!

Preme para ver fotos da xornada.

Xoves Novembro 22, 2018
Start: 22/11/2018 10:00

Os días 22,27,28 e 29 de novembro levaranse a cabo no colexio varios obradoiros dirixidos ao alumnado de quinto e sexto para tratar diferentes aspectos relacionados coas habilidades sociais.

Esta actividade está organizada polo Concello de Cariño coa colaboración da asociación ASFEDRO

Venres Novembro 23, 2018

Start: 23/11/2018 00:00

Con motivo da celebración do Día Contra a Violencia de Xénero, o venres, 23 de novembro, toda a comunidade educativa unirase ás actividades organizadas polo Concello:  participación na andaina "En Negro Contra as Violencias" e  lectura dun manifesto elaborado polos nenos/as.

Preme para ler o manifesto

Sábado Novembro 24, 2018

Domingo Novembro 25, 2018

Start: 25/11/2018 12:59

O MARTES 27 de novembro,  desde as 9:30 ata as 14:30 horas, vaise celebrar no Colexio a votación para a elección de representantes de pais/nais/titores legais no Consello Escolar (renovación parcial).

Aspectos máis importantes:

• O dereito ó voto correspóndelle ao pai e á nai, ou, se é o caso, aos titores legais.
  • O voto será directo, secreto e non delegable. Cada elector, que acreditará a súa personalidade mediante presentación do documento nacional de identidade ou calquera outro documento acreditativo da mesma, fará constar na súa papeleta un máximo de 2 nomes.
  • As papeletas de votación facilitaranse no local electoral ( Salón de Actos).

Luns Novembro 26, 2018

Start: 26/11/2018 09:30

imaxe co logotipo da actividade, non aporta información

A Santiago de Pantín Surf School organiza o día 26 de novembro, en Cedeira, unha actividade na que os nenos e nenas de quinto e sexto poden practicar piragüismo e vela baixo a supervisión de monitores.

A hora de saída será ás 9:30 desde o colexio, e o regreso aproximadamente ás 13:30

Condicións para participar na actividade:

• Deben levar bañador ou pantalón corto (ou algo que non empape moito)
  • Tamén necesitan roupa e calzado para cambiarse, xa que polo tipo de actividade é previsible que acaben mollados.
  • Tamén deben levar un chuvasqueiro ou roupa de abrigo adecuada para a auga.

Aínda que utilizarán chalecos é imprescindible que saiban nadar.

Para saber máis:

Vídeo: https://youtu.be/iv8t0D09vh8