Saltar navegación.

XOGOS DE SAMAÍN/HALLOWEEN

08/11/2023 18:03
Europe/Madrid

E despois da degustación chegaron os xogos. Aquí uníuse a tradición Halloween-Samaín e, coa mazá como elemento principal, xogamos a:

Apple Bobbing.

Apples on a String.

Unha mazá nunha culler.

Carreiras cunha mazá nos xeonllos.

Carreiras cunha mazá na fronte.

DEGUSTACIÓN DAS SOBREMESAS DE SAMAÍN

08/11/2023 17:59
Europe/Madrid

Aquí están os noso nenos/as degustando e saboreando as sobremesas para poder decidirCanso.

SOBREMESAS DE SAMAÍN

08/11/2023 17:55
Europe/Madrid

Mil grazas ao alumnado e as súas familias por este derroche de imaxinación e creatividade. encheron o noso patio de sabor e Arte Culinaria. Foi complicadísimo decantarse por algunha, todas as sobremesas eran terrorificamente espectaculares.

"LEO LEIÑO- MAXIA TOLA E LECTORA"

20/10/2023 17:48
Europe/Madrid

Hoxe tivemos maxia tola e lectora co título de "Leo Leiño".Un espectáculo que nos ofreceu a Biblioteca municipal e, que debido ao mal tempo, démoslle a benvida no noso salón Manuel Murguía. O alumnado e o profesorado participou e intaraccionou coas directoras do espectáculo. Foi tempo moi divertido, onde a lectura e o hábito lectorforon os protagonistas. Esta é a primeira actividade para celebrar o Día das Bibliotecas /24 de outubro). Seguiremos a semana que vén.

Feliz finde a todos/asVergoña

SEMANA DA CIENCIA

09/06/2023 14:22
Europe/Madrid

Hoxe deu comezo o tempo para dedicarlle ao noso laboratorio e aos experimentos. Debido á cantidade de actividades que temos non puidemos facelo ante,

pero aquí estamos. Hoxe os máis pequenos deron a sinal de saída. Aquí vedes como gozaron.

Subiremos máis imaxes doutros niveis.

DÍA DOS OCÉANOS- CIDADE CIENCIA

09/06/2023 13:13
Europe/Madrid

Onte 8 de xuño celebrouse o Día Mundial dos Océanos, e nós, como persoas amantes do mar e da súa biodiversidade, queremos celebralo.

Programamos diversas actividades para tomar conciencia da súa importancia e como podemos botar unha man para coidalo e preservalo.

Hoxe , entre outras actividades, tiñamos pensado ir a praia da Basteira para limpala, facer cribado de microplásticos e facer uns obradoiros sobre

a vexetación das dunas por parte Miguel Hevia, un veciño de Cariño, que aceptou a nosa proposta. Isto non puido ser debido a o tempo que estamos a ter.

Deixámolo para a semana que vén.

Hoxe tivemos dúas videoconferencias ofrecidas por Cidade Ciencia que, como outras moitas veces, foi o Concelleiro de Cultura Jonathan Miranda

quen nos xestionou esta actividade. Polo seu contido estiveron destinadas aos cursos de 3º, 4º, 5º e 6º de EP e foi Eva velasco a encargada de expoñelas.

Eva é unha doutora do Instituto Español de Oceanografía, unha apaixoada do mar que nos acercou aos nosos mares máis próximos que esta a buscar, xunto

co seu equipo que a pesca sexa unha actividade sostible.

Eva, estamos contigo: “Entre todos/as podemos conseguir preservar a biodiversidade dos nosos océanos” e “Para coidar hai que coñecer”.

Grazas Cidade Ciencia, Grazas Eva e Grazas Jonathan por facilitarnos esta actividade. Ata a próxima!!Sorriso