Saltar navegación.

A MAZÁ DE CARIÑO

07/11/2018 00:00
Europe/Madrid

Por segundo ano consecutivo, durante a vindeira semana, imos celebrar "A exaltación e promoción da mazá de Cariño" coa realización de diferentes actividades.

O mércores 7 e o xoves  8, contando coa colaboración da ANPA, degustaremos diferentes variedades de mazás e empanada de mazá elaborada con esta froita.

Grazas aos anfitrións e bo proveito!!!

I CONCURSO DE COMIDAS TERRORÍFICAS

30/10/2018 00:00
Europe/Madrid

Aquí temos aos gañadores!!!

Máis terrorífica: "O CEREBRO"

Autora: Sara Armada Altesor - 6º A

Máis terrorificamente saborosa: "A ARAÑA"

Autor: Jesús Balado Aneiros - 1º A

Parabéns Sara e Jesús!

Todos/as os/as participantes merecíades o premio á orixinalidade!

Grazas a todos/as por participar!!!

Preme aquí se queres ver máis fotos.

DÍA NON LECTIVO

18/05/2018 00:00
Europe/Madrid

O Consello Escolar, atendendo á Orde do calendario escolar para o curso 2017/2018, elixiu como día non lectivo o 18 de maio, polo que non haberá clase. O alumnado reincorporarase ao centro o luns, 21 de maio de 2018.

FIN DE CURSO

21/06/2018 00:01
Europe/Madrid

Remata o curso escolar 2017/2018.

Desexámosvos que pasedes unhas felices vacacións.

Vémonos en setembro!

Día Internacional dos Bosques

22/03/2018 10:00
Europe/Madrid

Esta semana celebramos o Día Internacional dos Bosques con dúas actividades de reforestación:

O mércores 21 de marzo participamos nunha plantación de árbores organizada pola Consellería de Medio Ambiente no concello de Cedeira. Asistiron as alumnas e alumnos de cuarto, quinto e sexto de E. Primaria.

fotografía do alumnado na plantación

O xoves 22 de marzo acudimos á invitación dos responsables da canteira de Landoi para coñecer os traballos de reforestación e recuperación do manto vexetal desta explotación mineira. Participou o alumnado de quinto e sexto de E. Primaria.

Podes ver máis fotografías das actividades na nosa galería de imaxes.

NADAL 2017

00/00/
Array

Un ano máis, e como xa é tradición, celebramos o Nadal no noso cole: decoramos unha Árbore Solidaria con bonecos de peluche que donou a comunidade educativa para agasallar aos máis desfavorecidos, montamos un Belén feito con material reciclado, xogamos ao amigo invisible con orixinais postais elaboradas por todos/as nós e, para ledicia de pequenos e maiores, recibimos a visita dos Reis Magos que nos adiantaron un pequeno agasallo.

Preme na imaxe para ver máis fotos do Nadal.

BO NADAL E FELIZ 2018!