23 de abril Día Mundial do Libro. Ano 2010

Día do libroDurante a semana do 23 de abril celebramos no noso colexio o Día Mundial do Libro. As actividades que realizamos foron coordinadas polo equipo de biblioteca e nelas participou toda a comunidade educativa.

As máis destacadas e que tiveron unha gran participación, foron as seguintes:

• E ti..., Para que les?. Actividade elaborada desde os centros do Plambe, na cal participamos a nivel individual, realizando un mural con todos os cartaces dos alumnos. Unha vez desmontada a exposición elaboraremos un libro cos cartaces que pasará a formar parte da biblioteca.
  • Concurso de comics onde o protagonista tiña que ser a mascota da nosa biblioteca. "Xuve".
  • Concurso de contos sobre a historia de "Xuve".
  • Concurso de debuxo sobre "Xuve", para os alumnos de Educación Infantil.
  • Elaboración de tres murais sobre esta data, un deles en inglés.
  • Creación de marcapáxinas.
  • Memorizar e recitar varios poemas sobre o libro. Cada ciclo recitou un poema na biblioteca, tendo de espectadores aos demais alumnos.
  • Lectura dos contos gañadores polos seus autores.
  • Entrega de carnet da biblioteca, para poder xeestionar os préstamos por medio do Meiga.

Podedes ver máis imaxes na galería do centro