NOVOS NÚMEROS DE TELÉFONO DO COLEXIO

NOVOS NÚMEROS DE TELÉFONO :

SECRETARÍA :         886 15 10 28

DIRECCIÓN:            886 15 10 27

ORIENTACIÓN :      886 15 10 26

FAX :                       886 15 10 29

O noso centro

Admisión 2015/2016

Admisión 2016/2017

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2016/2017.

De acordo cos prazos establecidos na disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013, que regula o procedemento de admisión, o próximo 1 de febreiro inícianse os trámites do procedemento, coa reserva de praza nun centro de adscrición,

Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a  admisión do alumnado (DOG)

Anexo I: Reserva de praza.

Anexo II: Formularios de admisión e matrícula.

CALENDARIO.

- Do 1 ao 15 de febreiro: Presentación no centro das solicitudes de reserva de praza no IES García Barros para o alumnado de 6º de Ed. Primaria.

- Antes do 1 de marzo: Publicación dos postos escolares vacantes no centro.

- Do 1 ao 29 de marzo: Presentación das solicitudes de admisión.

- Antes do 25 de abril:  Publicación das listaxes provisionais de admitidos e excluídos.

- Antes do 15 de maio:  Publicación das listaxes definitivas de admitidos e excluídos.

- Do 20 ao 30 de xuño: Formalización da matrícula en educación infantil e primaria.

CALENDARIO ESCOLAR 2015 - 2016

AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR 2015/2016

ORDE do 25 de agosto de 2015 pola que se convocan axudas para a adquisición de material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial en centros sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2015/16.

Solicitude axudas material escolar.

PROGRAMA EDIXGAL 5º PRIMARIA

Os alumnos matriculados en 5º de Primaria no vindeiro curso 2015-2016 non terán que mercar libros de texto, excepto o libro de actividades de Lingua estranxeira (Inglés), xa que o centro foi admitido no programa Edixgal, da Xunta de Galicia, polo que o formato dos libro será dixital.

O libro de actividades de Inglés está indicado na lista de libros que aparece nesta páxina web e nos taboleiros do centro.

Resolución definitiva

O alumnado de EI estuda as profesións.

Os nenos e nenas de 4º curso de EI están a traballar as profesións e están a recibir visitas de pais de alumnos/as que lles veñen a explicar en que consiste o seu oficio para que os vaian coñecendo. Tamén viñeron a policía e os bombeiros do Concello e ¡puideron subirse aos seus vehículos! Aquí van algunhas fotos.

Proxectos eTwinning no CEIP Pérez Viondi.

Este curso 2015-2016, estamos participando en 2 proxectos eTwinning a nivel europeo:

1. Os grupos de 1º curso de EP participan no proxecto "Our little Garden" cun colexio italiano chamado Fara in Sabina (en Passo Corese) e outro polaco chamado Szkoła Podstawowa nr 6 im. (en Konin). O proxecto consiste en crear unha pequena horta no colexio, plantando as sementes que nos envían de Italia (os italianos terán que sementar as que lles enviamos nós). O intercambio de sementes xa está feito, comezaremos a sementar despois de Semana Santa. Logo teremos que adiviñar que clase de prantas son, observando o seu crecemento. Xa puidemos coñecernos por videoconferencia e intercambiamos vídeos presentándonos en inglés
  2. Os grupos de 2º curso de EP participan no proxecto "Me, my city, my country" cun colexio Polaco chamado Niepubliczna Szkoła Podstawowa Zaczarowana Planeta (en Cracovia) e outro Italiano chamado Scuola Primaria, via Roma (en Urbisaglia). Xa puidemos coñecernos por videoconferencia e intercambiamos vídeos presentándonos en inglés. Estamos aprendendo sobre os estilos de vida dos demais membros do proxecto e da súa cultura.

Ademais destes proxectos, no Nadal participamos noutro proxecto eTwinning chamado Handmade Christmas cards, Xmastree balls and best wishes videos, consistente nun intercambio de felicitacións de Nadal e adornos para a árbore de Nadal do colexio con 10 colexios de distintos países europeos. Felicitamos as festas por escrito nas nosas linguas e en inglés, e tamén oralmente compartindo vídeos en grupo.

Graffitis no CEIP Pérez Viondi

O "Centro Juvenil La Estación" donou dúas pezas finalistas do concurso Xuventude Crea 2015, organizado pola Direción Xeral de Xuventude, ao CEIP Pérez Viondi. As obras colocáronse hoxe no centro: "Vacaloura Máxica", de Honey, colocouse no edificio de Educación Infantil e a obra "Rock na cidade", de Rock 981, colocouse no edificio de Educación Primaria. Velaquí algunhas fotos, hai máis na galería de imaxes. Ademáis disto, máis adiante, tamén nos van decorar as paredes do colexio con graffitis.

Moitas grazas!