Skip to Content

Eduinnova

Vídeo fútbol

Proxecto competencial 1ºA, vídeo fútbol aquí

Vídeo Factor X

Proxecto competencial 1ºA, vídeo de Factor X aquí

Plantamos fresas

Para celebrar a chegada da primavera, os nenos e nenas de 5º de educación infantil, estreamos a nosa horta do cole plantando fresas. Estamos deseando poder probalas!!

Competencias : CCL, STEM, CPSAA, CCEC .

Áreas : comunicación e representación da realidade, crecemento en harmonía, descubrimento e exploración da contorna.

 

InShot_20240504_192705880.jpg

FILLOAS

Os nenos e nenas de 5º de educación infantil dedicamos o mes de febreiro a traballar o Entroido. Dentro deste proxecto fixemos un taller de cociña elaborando unha receita tradicional galega, filloas.  Coñecemos os ingredientes necesarios, as súas medidas, os utensilios necesarios , para finalizar elaboramos a receita e por suposto a súa degustación. Durante este proceso descubrimos que existen filloas que se fan na pedra, isto levounos á invitar a unha avoa dun alumno, a cal trouxo ó centro unha pedra e explicounos a elaboración do amoado e poidemos probalas. Así coñecemos as diferenzas entre as filloas de pedra e as de sartén.

Competencias : CCL, STEM, CPSAA, CC, CCEC

Áreas : Comunicación e reprentación da realidade, crecemento en harmonía, Descubrimento e exploración da contorna.InShot_20240501_222540047.jpg

ENTREVIS A ACTIRZ GALEGA PALOMA OTERO

 Este xoves 18 de abril tivemos a oportunidade de facerlle unha entrevista a actriz galega

Paloma Otero. Por un rato, transformamos o noso salón de actos nun estudo de gravación de tv real na compaña da actriz.

Este traballo inclúese na actividade DINAMIZA TV, organizado polo Concello, e no que participan os centros educativos da vila.

COMPETENCIAS: CCL, CD, CPSAA, CC, CCEC

MATERIAS: Lingua, Sociais, Plástica e Audiovisuais.

MAQUETA: As capas da Terra.

Coñecer o planeta no que vivimos sempre resulta interesante para o alumnado. Este curso despois de estudar as capas da Terra, o alumnado de 5º de Ed. Primaria, fixo unha maqueta para afianzar os seus coñecementos. Aquí vos deixamos unha mostra do traballo feito. 

 

Materias: Lengua, lingua, Cienicas Sociais, Ed. Plástica.

Competencias: CPSAA, CCL, STEM, CD, CE

DÍA DA MULLER

 O alumnado de 3º e 4º de primaria investigaron e debuxaron a mulleres galegas, que desenvolveron un papel importante ao longo da Historia.Tamén falamos e escribimos sobre a igualdade na nosa sociedade.

Competencias:CCL,CD,CPSAA, CC, CCEC.   Materias:Lingua Galega e Plástica e audiovisuais.

CHAPAS POLO DÍA INTERNACIONAL DA MULLER.

Cada ano conmemórase,o 8 de marzo,  o DÍA INTERNACIONAL DA MULLER recoñecido pola ONU como unha xornada para reivindicar a igualdade e de facer balance sobre a situación das mulleres na sociedade.

Os nenos e nenas de 5º de Ed. Primaria estiveron investigando sobre esta efeméride. Fixeron uns traballos empregando medios audiovisuais e cartolinas nos que se recollen as súas pescudas. Para finalizar esta tarefa, aprenderon de forma autónoma a empregar a máquina de chapas deixando un manual de usuario na aula de Polos Creativos e crearon unhas chapas personalizadas con mensaxes do 8M.

Coas súas chapas queren dar visibilidade á loita continuada do feminismo a favor dos dereitos da muller.

 

 

A igualdade non é un agasallo, é un dereito. ABRAZA A IGUALDADE!

 

 

 Competencias: CCL, STEM; CD, CPSAA, CE, CCEC, CC

Materias: Lingua castelá, linuga galega, matemáticas, ciencias sociais, Ed. Plástica e audiovisual.

 

 

PAPAR CON SENTIDIÑO!

 O alumnado de 5º de Ed. Primaria estivo estudando a importancia de manter unha dieta saudable. Despois de facer un estudo da roda de alimentos e das cantidades recomendables de cada grupo  que se deben comer diariamente. Chegaron á conclusión de que é moi importante que o noso plato teña MOITA COR! isto quererá dicir que ten moitas verduras, hortalizas e froitas.

  •   Elaboraron individualmente, seguindo as indicacións da pirámide de alimentos, un menú saudable.  
  •   Tamén coñeceron e empregaron a App Yuka analizando a calidade das súas merendas; facéndose máis conscientes de se son saudables ou non. O Yuka ofrécelles alternativas a produtos similares pero de maior calidade. Estes foron algún dos resultados da análise.

 

 

   

 

  • Para finalizar, comeron palomitas de millo seguindo as intrucións de uso dunha máquina de facer palomitas de millo natural. Leron, fixeron un texto instrutivo e levando a cabo cada paso  das intrucións; degustaron palomitas, recién feitas, de millo “ de verdade”. Todo un descubrimento!

 

Competencias: CCL, STEM, CPSAA, CE

Materias: Lingua castelá, lingua galega, matemáticas, ciencias naturais. 

KAMISHIBAI

O KAMISHIBAI  é unha maneira moi popular xaponesa de contar historias empregando ilustracións, textos e a voz dun narrador ou narradora.

O alumnado, de Proxecto Competencial, de 5º  de Ed. Primaria adicouse durante un tempo deste curso a  crear e recrear  historias para despois contalas neste formato. Botáronlle imaxinación para crear as historias e ilustralas. Logo plastificaron no formato axeitado, a continuación ensaiaron e finalmente actuaron para o público máis selecto:  Ed. Infantil, 1º e 2º de Ed. Primaria. 

     

 Competencias: CCL, CPSAA, CE, CCEC

Materias: Lingua galega, matemáticas, ciencias sociais, ciencias naturais, Ed. plástica e visual.

Distribuir contido


by Dr. Radut