RESOLUCIÓN DEFINITIVA DE BECAS DE NECESIDADES DE APOIO EDUCATIVO(NEAE)

Resolución definitiva da convocatoria de NEAE 2023/24 para que os alumnos/as poidan presentar recurso de reposición

No arquivo adxunto remitimos modelo de impreso recurso de reposición.

MODO DE PRESENTACIÓN

Imprima os documentos, cúbraos e xunto con toda a documentación que considere necesaria ou que lle requiren presenteos a través de:

Xeito presencial:

• REXISTROS DA ADMINISTRACIÓN DO ESTADO

• REXISTROS DA ADMINISTRACIÓN AUTONÓMICA

• REXISTROS DO CONCELLO E DA DEPUTACIÓN

• CORREO POSTAL (ORDINARIO E CERTIFICADO)

Xeito telemático:

DESTINATARIO:

CONSELLERIA DE CULTURA, EDUCACION, FP E UNIVERSIDADE

XEFATURA TERRITORIAL DA CORUÑA

SERVIZO DE APOIO AOS SERVIZOS EDUCATIVOS.SECCION DE BOLSAS

Rúa Vicente Ferrer, 2

15071 A CORUÑA

PARA CALQUERA DÚBIDA QUE LLE XURDA, COMUNICAMOSLLE QUE O NOSO HORARIO DE ATENCION AO PÚBLICO E DE 9 a 14 HORAS E DE LUNS A VENRES, A TRAVES DE:

Correo Electrónico

• bolsas.ed.co@xunta.gal

Teléfonos

• Os que figuran ao pé deste correo

• 981 184 741/ 981 184 742/ 981 185 725 / 881 881 647

AMBIENTES SEGUNDO TRIMESTRE

REMATADO O SEGUNDO TRIMESTRE, QUEREMOS COMPARTIR CON VOS UNHA PEQUENA PARTE DAS NOSAS EXPERIENCIAS EN AMBIENTES. AGARDAMOS QUE VOS GUSTE!!!

8M

ESTE VENRES CELEBRAMOS NO CENTRO O 8M CUN MURAL DUNHA MULLER VESTIDA CUNHA SAIA, ESA SAIA ESTABA FORMADA POR FOTOS DE MULLERES RELACIONADAS CO MUNDO DAS BELAS ARTES E TAMÉN FIXEMOS UN PROGRAMA DE RADIO ONDE FALAMOS DESAS MULLERES EMPRENDEDORAS RELACIONADAS COAS DIFERENTES MODALIDADES ARTÍSTICAS.

ESPERAMOS QUE VOS GUSTE.

8M DÍA DA MULLER de maria

Episodio Especial: 8M Día da Muller!!

Todos os alumnos e alumnas do cole quixemos homenaxear a mulleres importantes. Unímonos en torno á radio para facer chegar á nosa mensaxe a todas. Esperamos que vos guste o episodio, e feliz día da muller a todas!!!

NO PONTE DE XUVIA RECICLAMOS ACEITE!

A partir de hoxe poderedes atopar no patio do centro, xunto a entrada a Primaria, un pequeno contedor verde destinado á recollida de aceite usado. Nel poderedes depositar o aceite de cociña usado en recipientes de plástico para a súa posterior reciclaxe.

Esta recollida lévase a cabo en colaboración coa empresa Arioil Reciclaxe a través da actividade Bioescolas e coa idea de trocar ao remate do curso os litros de aceite recollidos no centro por material escolar para o alumnado.

Agardamos a vosa colaboración.

ROSALÍA DE CASTRO

O 23 DE FEBREIRO DE 1837 NACEU ROSALÍA DE CASTRO, ESCRITORA E POETA GALEGA, CONSIDERADA A MÁIS ILUSTRE FIGURA DA LÍRICA MODERNA, E PRINCIPAL RESPONSABLE DE REXURDIMENTO GALEGO XUNTO CON EDUARDO PONDAL E CURROS ENRÍQUEZ.

DENDE O EDLG DO CENTRO, EN COLABORACIÓN CON TODO O EQUIPO DOCENTE, NENOS E NENAS QUEREMOS RENDIRLLE ESTA PEQUENA HOMENAXE.

AGRADECEMOS A RADIO PONTE A CESIÓN DO SEU PROGRAMA ESPECIAL CON MOTIVO DO NACEMENTO DE ROSALÍA.

ROSALIA de Vero Ramos

ENTROIDO 2024

REMATADO O MES DE ENTROIDO, QUEREMOS COMPARTIR CON VÓS UN PEQUENO RESUMO DE COMO VIVIMOS ESTA FESTA NO COLE.

QUEREMOS AGRADECER A PARTICIPACIÓN DE TODAS AS FAMILIAS, EQUIPO DOCENTE, PERSOAL DO CENTRO, ASÍ COMO AO CONCELLO, POR COLABORAR CON NÓS.

FELICITAR A TODAS AS FAMILIAS POLAS LARPEIRADAS TAN BOAS, SABOROSAS E BEN PRESENTADAS, QUE CADA ANO ACHEGADES NESTAS DATAS, E POR SUPOSTO NORABOA Á FAMILIA DE XAVI E HUGO POR AS FILLOAS GAÑADORAS!!!

ENTROIDO de Vero Ramos

XA NOS TARDA O VINDEIRO ENTROIDO!!!

Día da Paz: Tratámonos ben

Aínda que todo o ano debera ser Día da Paz, o 30 de xaneiro celebrámolo baixo o precioso lema: "Tratámonos ben". Unha frase que debera formar parte de todos os nosos días e de todas as persoas do mundo para conseguir o que tanto queremos, poder VIVIR EN PAZ.

Como parte desta festa, o noso marabilloso profe de música adaptou unha preciosa canción, "A mochila da paz", para que a cantásemos e bailásemos neste día.

Ademais, organizou un fermoso concerto onde deleitamos ao resto da escola coas cancións que estivemos a practicar durante moito tempo.

Pasámolo xenial e disfrutamos máis todavía.

Premendo nas ligazóns podedes ver un vídeo das actuacións dos distintos cursos.

INFANTIL     1º EP         2º EP          3º EP          4º EP            5º EP           6º EP

CHARLA INFORMATIVA

CHARLA de maria