Benvida

MATERIAL DE AULA TOTALMENTE GRATUITO

As saídas escolares para os socios estan subencionadas pola ANPA

becas e axudas

Na Orde do 25 de agosto de 2015 (DOG do 1 de setembro), convócanse axudas para a adquisición de material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial en centros sostidos con fondos públicos para o curso 2015/2016.

Para máis información podedes consultar os seguintes enlaces:

Orde do 25 de agosto de 2015.

SOLICITUDE: podedes descargar a solicitude premendo no seguinte enlace: ANEXO I

Becas Alumnado con necesidad educativa e de apoio educativo

Resolución do 24 de xullo de 2015, da Secretaría de Estado de Educación, Formación Profesional e Universidades, pola que se convocan axudas para o alumnado con necesidad específica de apoio educativo, para o curso académico 2015-2016.

Para máis información premede na imaxe inferior.

Becas   A.N.E.A.E.

COMEZAMOS O CURSO!!!

NUNS DÍAS COMEZAMOS O NOVO CURSO E XA TEMOS O HORARIO DE COMO NOS IMOS ORGANIZAR. DEIXOVOS UN ADXUNTO NO QUE PODEDES FACER CLIC E XA VEREDES EN QUE GRUPO ESTÁ O VOSO FILLO OU VOSA FILLA E QUE DÍA E HORA COMEZA...

BENVIDOS DE NOVO AO NOSO COLE... COMEZA A AVENTURA 2015/2016!!!!

O NOSO COLEXIO

COLEXIO BILINGUE

Impartimos clase de Inglés no 1º,2º, 3º e 4º nivel de Primaria na materia de Plástica

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNOS/AS
Aqueles alumnos/as de 6º que desexen facer 1º da ESo no CPI O FEAL deberán cubrir o anexo I e entregalo antes do 15 de Febreiro.

ADMISIÓN O proceso de admisión comprenderá entre o 1 e o día 20 de marzo.
O Anexo II poderá recollerse na secretaria do centro ou descargalo no seguinte enlace

1.    Reserva de praza no centro de orixe:1-15 de febreiro

2.    Data do sorteo público a efectos de desempate:última semana de febreiro e, en todo caso, antes do 1 de marzo

3.    Publicación de postos escolares vacantes: antes do 1 de marzo

4.    Presentación da solicitude de admisión : 1 ao 23 de marzo

5.    Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: 10 días hábiles contados a partires dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión

6.    Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas: antes do 25 de abril

7.    Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas  e non admitidas: antes do 15 de maio.

8.    .Remitir a Xefatura Territorial no prazo de 3 días hábiles seguintes ao da relación definitiva a seguinte documentación:

·       Listaxe definitiva

·       Número de postos escolares non cubertos detallados por cursos e niveis

·       Listaxe definitivo do alumnado non admitido no centro, xunto coa documentación presentada , se é o caso

9.    Formalización da matrícula en educación infantil e Primaria : 20 ao 30 de xuño.

VACANTES CURSO 2015-2016

CURSO                                                                       VACANTES
4º DE EDUCACIÓN INFANTIL 22+3
5º DE EDUCACIÓN INFANTIL 6