PROCESO DE ADMISIÓN 2023/24

PRAZO :   do 1 ao 20 de marzo de 2023

FORMAS : Pódese facer a través dun dos seguintes medios :

- Aplicación "admisionalumnado" (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado)

- Presentando a solicitude no centro de primeira opción (Unha única solicitude, na que se poden pór ata 6 centros por orde de preferencia) - Unha vez rematado o prazo de presentación de solicitudes, esta será vinculante).

DOCUMENTACIÓN :

RESERVA DE PRAZA NO IES VALLE INCLÁN EN 1º DA ESO PARA O VINDEIRO CURSO 2022/23

ALUMNADO DE 6º EDUCACIÓN PRIMARIA

O CEIP Praza de Barcelos está adscrito ao IES VALLE INCLÁN, isto quere dicir que o noso alumnado pode reservar praza, se así o decide, nese Instituto.

O prazo de reserva de praza abranguerá dende o 11 de xaneiro ao 8 de febreiro de 2022 (a.i.).

A solicitude deberá entregarse na Secretaría do CEIP Praza de Barcelos (formulario normalizado ED550A) que achegamos con esta nota informativa, debidamente cumprimentada; Tamén poderase presentar na Sede Electrónica da Xunta de Galicia, para o cal se precisará da Chave 365 ou dun certificado dixital.