PLAMBE

A NOSA BIBLIOTECA

PLAN DE MELLORA DE BIBLIOTECAS ESCOLARES

O Plan de Mellora procura incentivar e impulsar o desenvolvemento de proxectos de biblioteca escolar que recollan:

a) A organización, actualización e dinamización da biblioteca de centro, entendida como un centro de recursos de lectura, información e aprendizaxe.

b) A súa contribución á mellora dos procesos de ensinanza e de aprendizaxe e á adquisición das competencias básicas do alumnado.

c) A imprescindible integración da cultura impresa e a cultura dixital.

d) A realización de actividades de formación de usuarios das bibliotecas e os seus recursos.

e) O deseño e desenvolvemento de programas para a adquisición da competencia informacional, ou de uso, tratamento e produción de información nos diferentes soportes e formatos.

f) O papel da biblioteca escolar no desenvolvemento do Proxecto Lector de Centro.

g) O fomento da lectura.

h) A contribución deste recurso á compensación das desigualdades sociais e á calidade do ensino que se imparte no centro.

i) As posibilidades que ofrece para a incorporación de metodoloxías innovadoras e consecuentes coas necesidades educativas actuais.

j) A implicación da biblioteca en actividades de extensión cultural destinadas a toda a comunidade escolar.