Radio na biblio

Día Mundial da Radio 2023: "Bichiños"

O luns 13 de febreiro, celebramos o día mundial da radio coa gravación do programa "Bichiños". Un programa elaborado polo alumnado de 4º de Primaria.

Formación da Radio na Biblio para o alumnado de 5º e 6º de Primaria

O martes 31 de xaneiro, a redactora da Cadena Ser en Lugo, Sara Meijide, encargouse de realizar unha formación sobre a radio e o podcast ao alumnado de 5º e 6º de Primaria. Aquí tedes un pequeno resumo do que deu de sí.

Concurso Tíralle da lingua. Gañador: Os marqueses Falcón

Aquí tedes o relato gañador, elaborado polo alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria coa axuda dos seus mestres, que será seleccionado para representar ao noso centro, no Concurso "Tíralle da lingua".

Concurso Tíralle da lingua. Finalista: O colexio encantado

Aquí tedes un podcast elaborado por Carla, alumna de 6º de Primaria, sobre unha historia nun colexio encantado.

Concurso Tíralle da lingua. Finalista: "A aventura de Jack e Lobi"

Aquí tedes o podcast do alumnado de 4º de Primaria sobre o Samaín 2022: A historia de Jack e Lobi.

Podcast da historia feito polo alumnado de 5° e 6°

Aquì tedes un marabilloso podcast feito polo alumnado de 5° e 6° de Primaria sobre as diferentes etapas da historia. Agora toca escoitar e aprender!

Quinto capítulo "Adiviñas Olímpicas"

Quinto e último capítulo do concurso "Adiviñas Olímpicas".

Cuarto capítulo "Adiviñas Olímpicas"

Cuarta entrega das "Adiviñas Olímpicas".

Terceiro capítulo "Adiviñas Olímpicas"

Terceiro capítulo do concurso "Adiviñas Olímpicas".

Segundo capítulo "Adiviñas Olímpicas"

Aquí tedes a segunda entrega do concurso "Adiviñas Olímpicas". Prestade moita atención!