Skip to Content

ADMSIÓN: RESOLUCIÓN PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS PARA O CURSO 2024-25

Publicado no taboleiro de anuncios do centro a relación provisional de alumnado admitido e excluído solicitante de praza no centro para o curso 2024-25.

O prazo de reclamacións será de 5 días hábiles a contar desde mañá, do 26 ao 3 de maio, ambos incluídos. As reclamacións serán dirixidas ao Consello Escolar.

 

A consulta das listaxes soamente poderá realizarse de xeito presencial no centro. Seguindo a normativa vixente non se proporcionará información telefónica sobre a listaxe e queda prohibida a toma de fotografías e/ou a difusión das listaxes por calquera medio non autorizado.

Horario de consulta:

  • Luns de 09:00 a 14:00 horas e de 16:00 a 18:30 horas.
  • De martes a venres de 09:00 a 14:00 horas e de 16:00 a 18:00 horas.

A persoa solicitante ou, de ser o caso, a súa representante, a outra persoa proxenitora, titora ou acolledora do alumnado, ou o propio alumno maior de idade ou menor emancipado, sempre que teñan solicitude de admisión presentada en prazo, poderán consultar, de 09:00 a 14:00, horas na secretaría do centro as listaxes coas puntuacións provisionais e definitivas desagregadas dos distintos criterios de admisión do alumnado do mesmo curso e centro, logo de acreditación da súa identidade e logo de asinar un compromiso de uso e confidencialidade.

BOLSA E AXUDAS PARA ALUMNADO CON NEAE

Aberto a prazo para solitar axudas paro o alumnado con necesidades educativas específicas de apoio educativo.

Prazo de presentación de solicitudes:

  • Do 30 de abril de 2024 ao 13 de setembro de 2024.

Podedes consultar esta información ampliada premendo la imaxe de enriba.

 

BOLSAS COMEDOR CURSO 2024-25

 

Onte 16 de abril de 2024, publicouse no Boletín Oficial da Provincia da Coruña, a convocatoria das bolsas municipais de comedor para o curso 2024-2025, para o alumnado empadroado no termo municipal de A Coruña, e que vaian cursar 2º ciclo de educación infantil, primaria, ensinanza secundaria obrigatoria, bacharelato ou formación profesional nun centro de ensino con comedor autorizado do mesmo termo municipal. A asistencia ao comedor será obrigatoria durante todo o período lectivo (de setembro a xuño).

Prazo de presentación: do 17 de abril ao 8 de maio, ambos incluídos.

Toda a información da convocatoria pódese consultar:

  • Na web municipal de servizos sociais

https://www.coruna.gal/serviciossociales/es/detalle-contenido/becas-comedor%20para-el-curso-escolar-2024-2025/suceso/1453864601968

  • Na sede electrónica municipal

https://sede.coruna.gal/sede/gl/tramites-e-servizos-electronicos/guia-de-procedementos-e-servizos/detalle-de-procedementos/bolsas-comedor/contenido/1453739229256

  • No teléfono 010 de información cidadán.

Para facilitar a presentación de solicitudes e a resolución de dúbidas sobre a convocatoria, realizaranse sesións informativas nos centros cívicos municipais nas seguintes datas:

  • 24 de abril, mércores, centro cívico Os Mallos ás 18.00 h
  • 25 de abril, xoves, centro cívico Mesoiro ás 20.00 h
  • 26 de abril, venres, centro cívico Monte Alto ás 11.30 h
  • 30 de abril, martes, centro cívico San Diego ás 10.30 h

 

NOTA: Entre outros requisitos para acceder á bolsa, a/o alumna/o solicitante deberá ter un DNI, NIE ou número de identificación fiscal válido.

 

 

IMPORTANTE. ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2024-25

O número de solicitudes de matrícula para 4º de Educación Infantil foi superior á oferta (40 prazas).Desde o centro contactaremos coas persoas que deban aportar documentación xustificativa para a baremación.

 

GAÑADORAS E GAÑADORES DO "RETO FAIME RIR, 2024"

Un ano máis o "Reto faime rir" intercentros foi todo un éxito. Dende logo risas non faltaron grazas aos nenos e nenas.

Aí temos aos gañadores e gañadoras:

 Infantil: Iria Grela de 6º de Infatil "B"

1º ciclo de Primaria: Iván Grela de 2ºA

2º ciclo de Primaria: Enma Espido de 4ºA

3º ciclo de Primaria: Pablo Rodríguez de 5ºB

Podedes ver novamente os seus chistes e os dos nenos e nenas fillista premendo na AQUI

Álbum: CURSO 2023/2024 -> Reto faime rir 2024

ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2024/25

Desde o 1 ata o 20 de marzo, ambos incluídos, estará aberto o prazo de presentación de solicitudes de admisión no noso centro para o curso 2024/25.

Que documentación hai que presentar?

  • Modelo de solicitude debidamente cuberto (ED550B).
  • Copia do libro de familia ou documentación acreditativa do requisito de idade do alumno/a (DNI, partida de nacemento, padrón municipal…).
  • No caso de optar a un curso de primaria, deberase achegar a certificación de matrícula do centro de procedencia (certificado oficial do expediente académico).
  • En caso de separación xudicial ou divorcio, presentarase unha copia do convenio regulador ou da resolución xudicial.

Como se pode presentar a solicitude?

  • Na secretaría do propio centro no seguinte horario:
    • De luns a venres de 09:00 a 09:50 horas.
    • Xoves de 10:40 a 11:30 e de 13:10 a 13:50.

No caso de optar pola presentación na secretaría do centro pódese obter o modelo de solicitude dos seguintes xeitos.

 

Criterio complementario do centro en caso de baremación aprobado en Consello Escolar.

Poñer como primeira petición un centro público.

 

VACANTES PARA O CURSO 2024/25

CURSO

VACANTES TOTAIS DISPOÑIBLES

4º DE INFANTIL

40*

5º DE INFANTIL

10

6º DE INFANTIL

0

1º DE PRIMARIA

0

2º DE PRIMARIA

0

3º DE PRIMARIA

0

4º DE PRIMARIA

0

5º DE PRIMARIA

0

6º DE PRIMARIA

0

  * 6 destas prazas están disposición da comisión de escolarización para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (art. 3 da Orde do 12 de marzo de 2013, DOG do 15).

 

 Resumo do calendario do proceso de matrícula.

Do 1 ó 20 de marzo de 2024 Presentación de solicitudes
Do 22 de marzo ó 8 de abril Presentación da documentación acreditativa en caso de ser necesaria a baremación.
O 25 de abril Publicación no centro  da listaxe provisional de admitidos/as e non admitidos/as
5 días hábiles posteriores á publicación de admitidos/as. Reclamacións perante ao Consello Escolar contra a listaxe provisional de admitidos e admitidas.
Antes do 15 de maio

Publicación no centro das listaxes definitivas de admitido/as e non admitidos/as

Do 20 ao 30 de xuño Formalización da matrícula
 
 
 

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS 2024

 

 

Desde o CEIP Plurilingüe San Pedro de Visma vos convidamos a coñecernos. 

Se queredes saber quen somos, que facemos, como entendemos a educación dos nosos nenos e nenas... podedes solicitar unha cita para acudir ás xornadas de portas abertas nas seguintes datas e horarios:

  • Luns 19 de febreiro de 16:30 a 17:00 horas 
  • Xoves 22 de febreiro de 16:00 a 17:30 horas
  • Luns 26 de febreiro de 16:00 a 17:30 horas

FORMULARIO PARA SOLICITUDE DE CITA 

A confirmación de praza na xornada de portar abertas realizarase a través do correo electrónico facilitado no formulario

Podedes facer un precorrido virtual das nosas intalacións premendo AQUÍ

Presentación empregada nas xornadas de portas abertas.

 

 
 
 
Se tendes calquera dúbida ou consulta contactade con nós.
 
Teléfono881960787
Correo electónicoceip.sanpedro.visma@edu.xunta.gal
 

ENTROIDO 2024

Este entroido Visma ben parecía un museo. 

Preme na imaxe para ver como o pasamos.

TARDES DE HORTO EN FAMILIA

DÍA DA PAZ 2024

Distribuir contido


by Dr. Radut