IMPORTANTE. ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2024-25

O número de solicitudes de matrícula para 4º de Educación Infantil foi superior á oferta (40 prazas).Desde o centro contactaremos coas persoas que deban aportar documentación xustificativa para a baremación.

ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2024/25

Desde o 1 ata o 20 de marzo, ambos incluídos, estará aberto o prazo de presentación de solicitudes de admisión no noso centro para o curso 2024/25.

Que documentación hai que presentar?

• Modelo de solicitude debidamente cuberto (ED550B).
  • Copia do libro de familia ou documentación acreditativa do requisito de idade do alumno/a (DNI, partida de nacemento, padrón municipal…).
  • No caso de optar a un curso de primaria, deberase achegar a certificación de matrícula do centro de procedencia (certificado oficial do expediente académico).
  • En caso de separación xudicial ou divorcio, presentarase unha copia do convenio regulador ou da resolución xudicial.

Como se pode presentar a solicitude?

• Na secretaría do propio centro no seguinte horario:
    • De luns a venres de 09:00 a 09:50 horas.
    • Xoves de 10:40 a 11:30 e de 13:10 a 13:50.

No caso de optar pola presentación na secretaría do centro pódese obter o modelo de solicitude dos seguintes xeitos.

Criterio complementario do centro en caso de baremación aprobado en Consello Escolar.

Poñer como primeira petición un centro público.

VACANTES PARA O CURSO 2024/25

VACANTES TOTAIS DISPOÑIBLES

4º DE INFANTIL

40*

5º DE INFANTIL

10

6º DE INFANTIL

1º DE PRIMARIA

2º DE PRIMARIA

3º DE PRIMARIA

4º DE PRIMARIA

5º DE PRIMARIA

6º DE PRIMARIA

0

* 6 destas prazas están disposición da comisión de escolarización para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (art. 3 da Orde do 12 de marzo de 2013, DOG do 15).

Resumo do calendario do proceso de matrícula.

Do 1 ó 20 de marzo de 2024 Presentación de solicitudes
Do 22 de marzo ó 8 de abril Presentación da documentación acreditativa en caso de ser necesaria a baremación.
Antes do 26 de abril Publicación no centro  da listaxe provisional de admitidos/as e non admitidos/as
5 días hábiles posteriores á publicación de admitidos/as. Reclamacións perante ao Consello Escolar contra a listaxe provisional de admitidos e admitidas.
Antes do 15 de maio

Publicación no centro das listaxes definitivas de admitido/as e non admitidos/as

Do 20 ao 30 de xuño Formalización da matrícula

GAÑADORAS E GAÑADORES DO "RETO FAIME RIR, 2024"

Un ano máis o "Reto faime rir" intercentros foi todo un éxito. Dende logo risas non faltaron grazas aos nenos e nenas.

Aí temos aos gañadores e gañadoras:

Infantil: Iria Grela de 6º de Infatil "B"

1º ciclo de Primaria: Iván Grela de 2ºA

2º ciclo de Primaria: Enma Espido de 4ºA

3º ciclo de Primaria: Pablo Rodríguez de 5ºB

Podedes ver novamente os seus chistes e os dos nenos e nenas fillista premendo na AQUI

Álbum: CURSO 2023/2024 -> Reto faime rir 2024

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS 2024

Desde o CEIP Plurilingüe San Pedro de Visma vos convidamos a coñecernos.

Se queredes saber quen somos, que facemos, como entendemos a educación dos nosos nenos e nenas... podedes solicitar unha cita para acudir ás xornadas de portas abertas nas seguintes datas e horarios:

• Luns 19 de febreiro de 16:30 a 17:00 horas
  • Xoves 22 de febreiro de 16:00 a 17:30 horas
  • Luns 26 de febreiro de 16:00 a 17:30 horas

FORMULARIO PARA SOLICITUDE DE CITA

A confirmación de praza na xornada de portar abertas realizarase a través do correo electrónico facilitado no formulario

Podedes facer un precorrido virtual das nosas intalacións premendo AQUÍ

Presentación empregada nas xornadas de portas abertas.

Se tendes calquera dúbida ou consulta contactade con nós.

Teléfono881960787
Correo electónicoceip.sanpedro.visma@edu.xunta.gal

ENTROIDO 2024

Este entroido Visma ben parecía un museo.

Preme na imaxe para ver como o pasamos.

TARDES DE HORTO EN FAMILIA

DÍA DA PAZ 2024

MANDADIÑOS DO MECO 2024

TEMOS NOVO MOBILIARIO NO PATIO

Hoxe estreamos novo mobiliario no noso patio grazas á Fundación Érguete  @funderguete e ao alumnado do @cifp_paseodaspontes e do CEE Nosa Señora de Lourdes de @aspronaga encargados da súa instalación.

Contamos con dous bancos na zona verde que de seguro nos darán moitas posibilidades de uso e disfrute.

E tamén instalaron unhas àrbores decorativas na zona de E.Infantil e casiñas de paxaros que darán moito xogo, especialmente aos máis pequenos!

FINALISTAS DO RETO "FAIME RIR, 2024"

En Visma somos ben chistosos. Mirade que ben o fan as nosas e os nosos finalistas.

•  Infantil

Iria de 6º EI B