Alumnado
Pais/Nais
Iniciar sesión
Pretendemos que a nosa web sexa unha xanela sempre aberta pola que podamos mostrar o noso quefacer cotián nesta andaina tan complexa e incrible como é ensinar e aprender.

Visita "O que pasa no cole!"

Como seguro que xa sabedes, o cole tamén conta cun blog! Alí iremos colgando diversidade de actividades que realizamos na nosa escola. Botádelle unha visual facendo clic aquí.

Ah! E recordade que tamén estamos en "Facebook".

VI Semana do Libro

Agora si que si! Deixámosvos un vídeo resumo da nosa "VI Semana do libro".
Dende o colexio queremos agradecerlle aos contacontos e escritores e escritoras a súa presenza no cole, aprendímos moitísimo con vós e pasámolo pipa! E tamén queremos agradecerlle ásfamilias que nos acompañaron nesta semana para facer máis rica esta experiencia. Sodes uns valentes!
Moitísimas grazas a tod@s!

VI Semana do Libro: Rivadulla Corcón e Miro Villar

Onte deu comezo  a "VI Semana do Libro", que como ven sendo xa habitual celebramos no colexio ao redor do 21 de abril. Aquí vos deixamos un par de instantáneas da xornada de onte, onde os nenos e nenas de quinto e sexto de primaria tiveron a visita de dous autores:Rivadulla Corcón e Miro Villar. Moitas grazas por acompañarnos!

Máis adiante ensinarémosvos máis fotografías desta e doutras xornadas.

Comeza a VI Semana do Libro!

Menú do comedor do mes de abril

Primeiro día de 5º-6º de "O mar na escola"

Charla Enerxías Renovables

Primeiro día de 3º-4º de "O mar na escola"

Menú de marzo

Que aproveite!

Charla Mar na Escola 2016

O alumnado recibiu formación teórica na biodiversidade dos mares e océanos, ventos, correntes, mareas, ademais da teoría da navegación a vela e seguridade no mar.

Enlaces primarios
Enlaces secundarios

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas