Comedor

MENÚ MAIO

Para ver o menú de maio pinchar aquí

MENÚ ABRIL

Para ver o menú de abril pinchar aquí

MENÚ MARZO

Para ver o menú de marzo pinchar aquí

MENÚ FEBREIRO

Para ver o menú de febreiro pinchar aquí

MENÚ DECEMBRO

Para ver o menú de decembro pinchar aquí

BIOESCOLAS

Este curso 2023-2024 o noso centro colaborará coa empresa de reciclaxe Ariol para poñer en marcha unha iniciativa de reciclaxe de aceite usado de cociña chamado BIOESCOLAS.

Esta é unha actividade de reciclaxe de aceite de cociña usado dirixido ao alumnado de centros escolares de Galicia.

O funcionamento da actividade será o seguinte:

• O alumnado, a partir do día 16 de novembro, poderá traer o aceite usado de cociña de casa NUNHA BOTELLA DE PLÁSTICO PECHADA que poderá depositar nun colector específico situado dentro do colexio.
  • Este aceite recollido aportará un retorno económico de 15 euros por colector que serán destinados a actividades e/ou material para o alumnado do centro.
  • A maiores, participaremos nun concurso con outros colexios onde haberá 3 premios de 500, 250 e 100 euros para os tres centros que, porcentualmente, máis aceite reciclen ao longo do curso.

Desde o centro animámosvos a participar nesta iniciativa de reciclaxe de aceite usado que teñades nos vosos fogares.

Axudemos a educar medioambientalmente aos nosos nenos/as creando hábitos de reciclaxe, coa transparencia de que todos os residuos son materias primas e teñen valor.

Moitas grazas pola vosa colaboración.

MENÚ OUTUBRO

Para ver o menú de outubro pinchar aquí

MENÚ SETEMBRO

Para ver o menú de setembro pinchar aquí

COMEDOR 2023-2024

Segundo Instrución 2/2023 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades, do 01 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso 2023-2024, para poder ser usuario do servizo de comedor haberá que entregar no centro ou enviar por correo electrónico a ceip.santaeulalia.dumbria@edu.xunta.gal, o modelo de autodeclaración (Anexo II) antes do 01 de setembro do 2023. Premer aquí para consultar o concepto de unidade familiar e renda familiar anual neta per cápita.

Para colaborar no comedor, comunícaselles o anuncio de apertura do prazo de admisión de membros da comunidade educativa do noso centro para actuar como colaboradores voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedores escolar durante o curso 2023-2024. Os interesados e as interesadas deberán de entregar no centro ou enviar por correo electrónico a ceip.santaeulalia.dumbria@edu.xunta.gal o Anexo III debidamente cuberto e aportar a acreditación de non ter sido condenado en sentencia firme por delitos sexuais, ademais de fotocopia do NIF e certificación acreditativa dunha entidade financeira onde dispoñan de conta. O prazo para entregar ou enviar a documentación remata o día 01 de setembro do 2023. O importe pola dedicación e desprazamentos xerados pola colaboración no comedor que se percibirá será de 12,50 euros por día de asistencia efectiva ao comedor.

No caso de que o alumnado presente algún tipo de intolerancia alimentaria ou teña que seguir unha dieta en concreto será necesario presentar certificado médico correspondente.

MENÚ XUÑO

Para ver o menú de xuño pinchar aquí