PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO E OUTROS PROCEDEMENTOS

No día de hoxe publicouse no Diario Oficial de Galicia a Resolución do 05 de maio de 2020, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, pola que se dá publicidade a diversos acordos no Centro de Coordinación Operativa da situación de emerxencia sanitaria no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia. No ámbito educativo estableceu os seguintes acordos:

• Acordo sobre o reestablecemento do procedemento de admisión de alumnado do 2º ciclo de educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso académico 2020/21.
    • O prazo iniciarase o día 11 de maio de 2020 e rematará o día 18 do mesmo mes.
    • Formalización de matrícula en educación infantil e primaria: do 01 ao 10 de xullo.
  • Acordo polo que se modifican as instrucións de presenza dos equipos directivos e doutro persoal nos centros educativos de ensino non universitario.
    • A partir do día 11 de maio, é obrigada a presenza do director ou profesor responsable os días precisos para a realización dos trámites de escolarización e presentación da documentación ou doutros procedementos. Polo tanto, o centro educativo permanecerá aberto desde o día 11 de maio, de 10.00 a 13.00 horas, para atender este tipo de trámites ou outros procedementos.

Para calquera dúbida, poden chamar ao 881880654 ou enviar correo electrónico a ceip.santaeulalia.dumbria@edu.xunta.gal