Complementarias

Día da Paz 2024

O pasado martes 30 de xaneiro levouse a cabo no centro a conmemoracíon do Día da Paz e a Non Violencia. No seguinte vídeo - tráiler amosamos algunhas das actividades que se levaron a cabo:

Para rematar o acto da conmemoración do Día da Paz todo o colexio, cantou e bailou a ritmo de rock "Alto al Fuego", a canción escollida para festexar o Día da Paz:

Baile da Paz 2023

O pasado luns 30 de xaneiro, o centro educativo conmemorou o Día da Paz ao ritmo do Baile da Paz, do grupo Mamá Cabra. A continuación amósanse dous vídeos coa coreografia do baile realizada polo alumnado do centro educativo.

Coregografía por grupos-clase.

Coreografía todos/as xuntos no patio.

DIA DA PAZ 2019

Coma todos os anos, este tamén celebramos o DÍA DA PAZ. Desta vez tivemos que facelo no pavillón por causa do mal tempo, pero aínda así quedou moi chulo. Preparamos unhas frases para dicirlle ao mundo e ao final formamos a palabra PAZ. Despois cantamos a nosa canción, da que estamos moi orgullosos: o Rap pola Paz.

Un día temos que gravala!!

MAGOSTO-SAMAÍN 2018

O pasado martes 30 de outubro celebramos o magosto e o Samaín! Pasámolo de medo!

BARRIO MEDIEVAL

Este ano o tema do noso antroido vai ser "A época medieval". Estamos adornando o cole e está quedando moi bonito...

Mañá vai ser un día especial!!

MAGOSTO 2016

Un curso máis todo o colexio participou na celebración do samaín-magosto o venres 28 de outubro. Os rapaces trouxeron cabazas decoradas e comemos castañas! Grazas a todos  pola vosa colaboración!

SAMAÍN CABAZAS E MAGOSTO 2017

O pasado 31 de outubro celebramos no cole o Samaín. Coma sempre, quixemos festexalo cun magosto. Este ano non tivemos moita sorte cas castañas por mor da seca. Unha pena!

O mellor de todo: a fenomenal exposición de cabazas e o ben que o pasamos!

O MAIO

Todo o cole participou na elaboración do maio! Grazas a todos pola vosa colaboración!

Visita dos futuros alumnos/-as.

A semana pasada recibimos unha visita moi especial.

Acudiron ao cole os futuros alumnos que veñen da Escola Infantil Galiña Azul.

SAMAÍN 2015

Un ano máis celebramos no cole a festa do Samaín, con exposición de cabazas e magosto incluído.

Nesta ocasión, a causa do mal tempo, non puidemos celebralo ao aire libre, e houbo que facelo no pavillón. Ainda así, pasámolo moi ben.

Velaquí a reportaxe fotográfica!