Tarefas

Día das Letras Galegas 2023

Este ano a Real Academia Galega dedícalle a Francisco Fernández del Riego o Día das Letras Galegas.

Aquí tedes diferentes recursos educativos para coñecer mellor a súa vida e obra. Recomendarvos:

• A páxina do Seminario Galán, con gran variedade de xogos interactivos, actividades en papel, escolma de textos...

Sin-t-tulo-2

• A páxina “Primavera das Letras”:

Sin-t-tulo-2

Destacar este fermoso filme “A orixe da nosa lingua guapa” producido pola Real Academia Galega a partir dunha idea de Fina Casalderrey.

E a canción do libro-disco LINGUA GUAPA, Cantos que Contan, de Fina Casalderrey e Néstor Blanco, publicado pola Editorial Galaxia.

• O Portal da Lingua Galega:

Sin-t-tulo-3

Postais Nadal

Estimadas familias:

Como cada ano felicitámosvos as festas coas postais gañadoras. Feliz 2023!!

Ben falado 4 anos

Para rematar este curso, os nenos e nenas de 4 anos ensínannos as cores!

Ben falado Primeiro

Comezamos este mes de xuño coa explicación que nos fan os alumnos e alumnas de primeiro dos refráns dos meses do ano. Fixérono de marabilla!!

Ben falado 5 anos

Esta vez os nenos e nenas de 5 anos explícannos cal é o nome das froitas! Debemos comer moitas para gozar de boa saúde.

Xela Arias con pictogramas

Vemos agora a vida de Xela Arias a través de pictogramas

Xela Arias

Tamén Samuel Soto compón esta peza coa vida e obra de Xela.

Xela Arias

Cantando á Xela Arias

• Este ano a autora homenaxeada polo día das Letras Galegas é Xela Arias, propoñémosvos unha viaxe polos versos de Xela da man da Banda da Loba, grupo de música galega. Pinchade nos enlaces:

• Hasme oír
  • Intempériome

Ben falado 3ºB

Seguimos coa nosa iniciativa de coñecer un pouquiño máis a nosa lingua. Este mes tocoulle a 3ºB.

Ben falado 4º

Este mes é cuarto quen nos deleita coa súa explicación dos nomes dos animais. Estade moi atentos!