Solicitude de Admisión curso 2024-25

4º EP

5º EP

6º EP

Reserva(*): Prazas reservadas para alumnado con NEAE.

Aquelas non solicitadas acumularanse á quenda ordinaria.

IMPORTANTE:ESCOLARIZACIÓN

IMPORTANTE: ADMISIÓN ALUMNADO

IMPRESOS ED550B:

As solicitudes presentaranse xunto coa fotocopia cotexada do libro de familia ou do DNI do neno ou nena.

Poderase entregar a documentación acreditativa dos criterios do baremo.

A solicitude será única segundo o modelo ANEXO II, que poderá ou ben:

1. Recollerse na recepción do CEIP Plurilingüe de Vite.

2. Cumprimentarse online na aplicación https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado.

3. Descargarse e cumprimentar de forma manual: Anexo II.

Nestes tres casos a solicitude deberá ser entregada na Secretaría do CEIP Plurilingüe de Vite no prazo indicado.

1. Cubrir a solicitude online e asinala en Sede Electrónica.

Criterio complementario do centro: Ter avós empadroados na zona de influencia do centro.

Forma de acreditar o criterio complementario: Certificado de empadroamento.

Resolución do 27 de febreiro de 2024, da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos, pola que se fai público o resultado do sorteo ao que fai referencia o artigo 34 da Orde de outubro de 2022.

• As listaxes provisionais de admitidos e non admitidos sairán antes do 25 de abril. Poderanse formular reclamacións contra as listaxes no prazo de 5 días contados desde o seguinte ao da súa publicación.

• As listaxes definitivas de admitidos e non admitidos sairán antes do 15 de maio. Unha vez resoltas as reclamacións presentadas procédese á publicación de ditas listaxes. Contra esta publicación cabe recurso de alzada perante o Xefe Territorial no prazo dun mes.

Do 20 ao 30 de xuño é o prazo de formalización da matrícula para o novo alumnado.

SOLICITUDES PRESENTADAS PARA O CURSO 2024/25

4º de educación infantil (3 anos): 16

5º de educación infantil (4 anos): 02

6º de educación infantil (5 anos): 01

TODAS LAS SOLICITUDES DE ADMISIÓN PRESENTADAS PARA 4º E 5º DE EDUCACIÓN INFANTIL FORON ADMITIDAS.

Para a resolución da solicitude de 6º de infantil temos que esperar.