Mediación

AULA MEDIACIÓN

Desde o curso 2022/2023, o CEIP Plurilingüe de Vite conta cunha aula de mediación.

A posta en marcha do equipo de mediadores escolares, os "MINIMEDIADORES", é unha das propostas incluída nos CPInclúe no apartado Convive.

Ao longo do curso o alumnado  voluntario de 5º de primaria, participou nun programa de formación en mediación escolar para o fomento da convivencia e da resolución dos conflitos de xeito pacífico, a cargo de Asgamed.

Este programa forma parte do Plan de Convivencia do centro, polo que terá continuidade para os vindeiros cursos.

Resultado da formación son os seguintes tres documentos que xestionan a intervención dos MINIMEDIADORES:

Os mediadores voluntarios remataron o curso moi entusiasmados pola experiencia e déronse a coñecer á toda a comunidade educativa.

O vindeiro curso van traballar tanto na prevención, detección, tratamento, seguimento e na xestión dos conflitos que xurdan no CEIP Plurilingüe de Vite, como unha fonte de experiencia e de aprendizaxe para a vida.