Charlas para familias de Vite 2024

Charlas-obradoiros de Escola de Nais e Pais (ENAPA) para desenvolver no curso 2023-2024, en coordinación coa ANPA e coa colaboración do CAFI , baixo o título: “APRENDEMOS XUNTOS PARA EDUCAR PARA O FUTURO”

Atendendo ás demandas actuais, estas son as datas con charlas para familias e persoas interesadas:

4 de marzo, 18 de marzo,10 de abril, 13 de maio

4marzo 16.30 h

COMUNICACIÓN EFECTIVA E A ESCOITA ACTIVA SOBRE EDUCACIÓN AFECTIVO SEXUAL

BELÉN MONTESA LOU

Psicóloga e sexóloga

18marzo 16.30 h

HABILIDADES SOCIAIS CON NOSOS FILLOS E FILLAS E DISPOSITIVOS CONECTADOS

BELÉN MONTESA LOU

Psicóloga e sexóloga

13maio 16.30 h

TOLERANCIA Á FRUSTRACIÓN EAPOIO CONDUTUAL NA ATENCIÓN Á DIVERSIDADE

CARMEN MÁRQUEZ

Directora técnica de autismo BATA

O 10 de abril, teremos unha charla ao marxe do CAFI coa colaboración altruista de Rosa Álvarez Prada, Psicóloga clínica do Plan

Sociocomunitario de Vite.

As intervencións de Belén Montesa (dentro do Contatos Programa) e de Rosa Álvarez, van na liña de actuacións coordinadas paraFACILITAR UNHA EDUCACIÓN SAUDABLE: competencias socioemocionais nun mundo dixital”. Farán obradoiros pola mañá no centro co alumnado de 5º e 6º curso de primaria para tratar os temas de: comunicación e convivencia, uso das novas tecnoloxías, benestar e trato entre iguais, importancia das normas e límites…

Nas reunións grupais a concretar coas familias a orientadora do centro falará, na etapa de infantil do tema de CELOS, RABIETAS E CONFLITOS, e na etapa de primaria do tema da INTERVENCIÓN ANTE O ACOSO E O CIBERACOSO ESCOLAR.

ACTUACIÓNS CPINCLÚE 2022/2023

Os Contratos Programa Inclúe (CPInclúe) para fomentar a inclusión educativa nos centros docentes públicos dependentes da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades para o curso 2022/23, a través das seguintes actuacións:

1. QUÉDA-T
  2. IGUÁLA-T
  3. CONVIVE-T
  4. INCLÚE-T
  5. EMOCIÓNA-T

CHARLA DE FAMILIAS DO 18 DE MARZO

18/03/2024 00:00
Europe/Madrid

Na charla de ENAPA do 18 de marzo, a cargo da doutora en psicoloxía Miriam Otero Requeijo, aprendemos cousas moi interesantes sobre USO RESPONSABLE DA TECNOLOXÍA, inda que tivo pouca afluencia de familias.

Os días 20 e 21 de marzo o alumnado de 5º e 6º tamén tivo obradoiros sobre educación afectivo sexual e dispositivos conectados, con bo aproveitamento.

A coordinadora de programas en COIDADOSAMENTE, https://coidadosamente.com/, compartiunos uns cortos coa finalidade de dar divulgación á terminoloxía relacionada co mundo da tecnoloxía e as pantallas.

(ver vocabulario e curtas no pdf adxunto: CEIP de VITE - Dispositivos conectados (FAMILIAS - WEB)