XUNTA DE GALICIA

Resultados de la búsqueda - Xunta de Galicia

INICIO DE CURSO 23/24

Estimadas familias:

Benvidas a un novo curso. A continuación detallamos os puntos máis importantes para ter un bo comezo:

• O curso comezará o día 11 de setembro
  • O horario da entrada será de 9:15h a 9:30h.

- O alumnado de E.Infantil entrará pola cancela do seu edificio.

- O alumnado de transporte escolar entrará polo portalón principal.

- O resto do alumnado pola cancela darriba a carón da gardería.

- Cando se chegue fóra de hora, deberán entrar cos nenos ao centro ata conserxería, onde asinarán o documento

oportuno.

• Horario de clase:

- De 9:30h a 14:30h(os que non quedan ao comedor).

- De 9:30h a 15:30h(os usuarios do comedor). Primeiro sairán os de transporte escolar e a continuación os

particulares.

• O Primeiro día de clase, 11 de setembro de 2023, haberá horario completo con comedor. Neste día, o alumnado só precisan traer a merenda, un estoxo e unha libreta.

O alumnado de 1º de primaria, este primeiro día, poderá estar acompañado no patio cuberto por un pai/nai ou familiar ata a entrada nas aulas.

• Neste curso, os días de atención aos pais, nais e titores legais serán os MARTES de 16:00h a 17:00h.

• Os días non lectivos acordados polo centro, estamos á espera de concretar co IES. En principio un dos días será o 2 de febreiro, o segundo informaremos por Abalar e na Web en canto o saibamos.
  • Todas as familias que solicitaron comedor no mes de xullo, están admitidas.
  • Tamén queremos informar que segue aberto o prazo para presentar as solicitudes de colaborador/a de comedor escolar.

Rogamos teñan en conta as normas anteriores para facilitar unha boa convivencia dentro da comunidade educativa.

Valga a 08 de setembro de 2023

8 de MARZO no CEIPP BAÑO-XANZA

19/03/2024 08:12
Europe/Madrid

AS NOSAS AULAS LEVAN NOME DE MULLER. MULLERES GALEGAS, VALENTES E DISPOSTAS A MUDAR O PRESENTE E O FUTURO DE TODAS E TODOS NÓS.