Benvidos a Páxina Web do noso centro

Benvidos ao novo sitio de Webs dinámicas!

Sitio web do CEP Xesús Ferro Couselo de Valga.

Proxecto MÓVETE +

Este ano, temos que facer exercicio diario para combatir a obesidade e aprender hábitos de vida saudables.

Para elo, ademáis de actividades como a Liga escolar de Bádminton e Baloncesto ou as Xornadas de Deporte e Campo a Través, propoñemos queimar calorías a través do baile!

Aquí podes divertirte practicando uns pasos de baile:

As nosas medallistas

Campo a través Negreira 2014

Un ano máis fomos invitados a carreira escolar máis importante de Galicia, a que organiza a ADE Escolarix xunto coa Secretaría Xeral para o Deporte.

Preto de 1000 nenos/as tomaron parte o mércores 03 de decembro, en Negreira, dunha proba cun nivel moi esixente e na que participaron 12 colexios.

Os nosos nenos/as pasárono en grande , xa que o tempo acompañou e non nos choveu nada. Ademáis, este ano trouxémonos dúas medallas en categoría benxamín femenino.

I Campaña de recollida de xoguetes eléctricos e electrónicos nos centros escolares do CONCELLO DE VALGA

Logo da charla que tivemos sobre a reciclaxe no colexio, agora colaboramos co concello de Valga na I Campaña de recollida de xoguetes eléctricos e electrónicos nos centros escolares do Concello de Valga.

No hall do colexio temos habilitado un recuncho onde depositar os vosos xoguetes, para posteriormente ser debidamente reciclados.

IMOS AO COLE DE BAÑO Á PRESENTACIÓN DUN LIBRO!!!!

Este venres 21 de novembro, os/as alumnos/as de 4º curso e a súa mestra acudiran á presentación dun libro no que colaborou o noso colexio e os/as nosos/as alumnos/as. Trátase dun libro que recopila cantigas e cantares da zona de Valga e pon en valor a importancia de transmisión oral da nosa lingua.

Os/as nosos/as alumnos/as colaboraron na busca deste tipo de cantigas entre os seus familiares e coñecidos, no seu rexistro e posterior entrega de toda esta información aos encargados de plasmalo neste libro.

CHARLA SOBRE RECICLAXE DE XOGUETES ELÉCTRICOS E A PILAS

Este mércores achegarase ata o noso centro un técnico da empresa de recollida de lixo para dar unha charla e facer unhas actividades con todos/as os/as nenos/as do colexio.

O tema é a reciclaxe de xoguetes que funcionen con pilas ou con electricidade, xa que se atopan nos contedores con moitos destes xoguetes. Ensinarannos como reciclar correctamente este tipo de obxectos, xa que levan compoñentes que hai que tratar de forma específica.

ELECCIÓNS DE MEMBROS PARA O CONSELLO ESCOLAR

Comeza o proceso para a renovación de membros do consello escolar do centro.

Tedes máis información do proceso nos enlaces e nas notas que vos mandavos a casa desde o centro.

IMOS AO TEATRO!!!

AS LARANXAS MAIS LARANXAS DE TODAS AS LARANXAS

O cursos de 1º, 2º e 3º acudirán mañán a Pontevedra á función de teatro desta obra que se celebrará as 10 horas.

Deixámosvos a nota de prensa que sacou a Consellería de Educación en relación a este espectáculo: