Benvidos a Páxina Web do noso centro

Benvidos ao novo sitio de Webs dinámicas!

Sitio web do CEP Xesús Ferro Couselo de Valga.

EDUCACIÓN VIAL

O pasado mércores, 13 de abril, fixemos unhas prácticas de educación vial na escola. Con karts e todo!

CONCERTO DIDÁCTICO

O pasado 30 de marzo fomos ver un concerto didáctico a Santiago de Compostela. Pasámolo xenial!

A CORUÑA

O pasado 23 de febreiro fixemos unha saída para visitar os museos e o acuario de A Coruña.

Velaiquí tedes algunhas fotiños:

A SEMANA CIENTÍFICA

Estimados pais/nais:

Na semana do 18 ao 22 de abril faremos no colexio a nosa "Semana científica".

O luns 18 e o martes 19 os nenos/as terán sesións con científicos de verdade. Nestas sesións explicaranlles como é o traballo dos científicos e, sobre todo, farán eles mesmos experimentos coas súas propias mans. Serán sesións moi prácticas, de ver, de tocar, de mesturar,..., por que é a forma máis eficaz e divertida de aprender.

ENTROIDO 2015-16 "Danzas do Mundo"

Bailes do Entroido "Danzas do Mundo":

Este ano adicamos o Entroido ás diferentes danzas do mundo, de distintos lugares ou épocas.

Preparamos uns bailes moi divertidos para lucir ben os disfraces que estaban fermosísimos!

Que ben saíron os bailes, como sempre, o día da da actuación damos o mellor de nós!

Aquí podedes ver os bailes dos seis cursos:

CARREIRA DE CAMPO A TRAVÉS. XOGADE 2015/16

Un ano máis, participamos na carreira de Campo a Través do Deporte Escolar celebrada en Negreira.

Preto de 1000 participantes e 12 colexios démonos cita no circuito da localidade nicrariense. O resultado non puido ser mellor: actividade física, esforzo, compañerismo e moita diversión. Ata nos trouxemos dúas medallas na categoría alevín femenino.

THE STARS (grupo escolar rock-pop)

Xa podemos ver a primeira actuación en público deste estupendo grupo musical creado por alumnos do cole, ensaiando nos recreos...

Con motivo da celebración do Día da Paz neste curso 2015-2016, The Stars interpretan "No Dudaría" de Antonio Flores:

COMEZA O PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO EN CENTROS SUSTENTADOS CON FONDOS PÚBLICOS

Comeza o proceso de admisión do alumnado en centros públicos para o curso 2016/17. Aquí podedes consultar toda a información relativa ao proceso de admisión: