Benvidos á Páxina Web do noso centro

Benvidos ao novo sitio de Webs dinámicas!

Sitio web do CEP Plurilingüe Xesús Ferro Couselo de Valga.

Proceso de ADMISIÓN DE ALUMNADO para o curso 2024/25

Prazo de ADMISIÓN (do 1 ao 20 de marzo) de alumnado, para que alumnado procedente doutros centros solicite a admisión no noso colexio; as prazas vacantes

CALENDARIO ESCOLAR 2023-24 (Días NON lectivos)

Días NON LECTIVOS:

- venres 3 febreiro 2024 (San Blas)

- luns 20 maio 2024 (elexido polos centros educativos de Valga)

BENVIDA ao curso 2023-24 e indicacións para inicio de curso

Estimadas familias: dámos a benvida a un novo curso académico; achegamos este comunicado para dar algunhas instruccións para os primeiros días e recordar o funcionamento xeral do centro.

Listas de LIBROS DE TEXTO 2023/24 e listas de MATERIAL ESCOLAR

Consulta aquí a listaxe de LIBROS DE TEXTO para o curso 2023-24 dos diferentes cursos.

Consulta aquí as listas de MATERIAL ESCOLAR para o curso 2023-2024 dos diferentes cursos:

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR PARA 2023/24

Xa está publicada no taboleiro do centro a resolución provisional das axudas concedidas. O prazo de reclamacións remata o xoves 29 de xuño e despois comezaremos a facer a entrega dos vales de libros e material a partir do venres 29 xuño, de 10:00 a 14:00 h. e durante a semana seguinte.

Proceso de ADMISIÓN de alumnado para o curso 2023/2024

Solicitude de MATRÍCULA: do 20 ao 30 de xuño 2023 - deben presentar a seguinte documentación:

LISTAS DE MATERIAL para 2022-23

Estas son as listas de material funxible que o alumnado precisa en cada curso para este 2022/2023:

1º EP - Lista de material funxible

EMBELECER VALGA - Colaboración nas melloras do patio

PINTADO DE XOGOS: luns 11 e martes 12 xullo, de 9:30 a 13:30 h. (quen poida vir axudar poderá colaborar nese horario).

Con motivo da participación en Embelecer Valga, no colexio vanse realizar as seguintes melloras:

- pintado de XOGOS no patio dianteiro

- creación dun AREEIRO de 3x4 m.

- instalación de varios POSTES con cordas para escalada no BARRANCO.

- mellora da CHARCA (restaurar adoquíns, instalar bomba de auga, plantas).

- instalación dunha CABAÑA no bosquete.