Benvidos a Páxina Web do noso centro

Benvidos ao novo sitio de Webs dinámicas!

Sitio web do CEP Xesús Ferro Couselo de Valga.

CARREIRA DE CAMPO A TRAVÉS. XOGADE 2015/16

Un ano máis, participamos na carreira de Campo a Través do Deporte Escolar celebrada en Negreira.

Preto de 1000 participantes e 12 colexios démonos cita no circuito da localidade nicrariense. O resultado non puido ser mellor: actividade física, esforzo, compañerismo e moita diversión. Ata nos trouxemos dúas medallas na categoría alevín femenino.

THE STARS (grupo escolar rock-pop)

Xa podemos ver a primeira actuación en público deste estupendo grupo musical creado por alumnos do cole, ensaiando nos recreos...

Con motivo da celebración do Día da Paz neste curso 2015-2016, The Stars interpretan "No Dudaría" de Antonio Flores:

COMEZA O PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO EN CENTROS SUSTENTADOS CON FONDOS PÚBLICOS

Comeza o proceso de admisión do alumnado en centros públiocs para o curso 2016/17.

Déixovos o enlace á páxina da Consellería de Educación, así como o calendario no que se desenvolve o proceso.

Teatro "La Cenicienta"

Para a celebración do Día das Bibliotecas Escolares, un grupo de alumnos moi voluntariosos preparou esta bonita obra de teatro.

Para elo empregaron unha colección de contos clásicos teatralizados que hai na biblioteca.

Para eles foi tan divertido ensaiar durante os recreos como representar a obra diante de todos os seus compañeiros.

LISTAXE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2015/16

No arquivo adxunto poderedes consultar as listas de libros de texto para o curso 2015/16.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS 2015/16. LISTADO DEFINITIVO

Xa saliu o listado definitivo do fondo solidario de libros para o curso 2015/16.

Ao non haber reclamacións o listado definitivo coincidirá co listado provisional.

Poderase ver pinchando no archivo adxunto.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS 2015/16. LISTADO PROVISIONAL

Xa saeu o listado provisional do fondo de libros para o curso 2015/16. Nel podedes ver o nome dos vosos fillos/as e os libros que lles corresponden (vai como ficheiro adxunto).

Saen para algúns nenos/as os libros de Relixión e Ed. Artística, xa que no curso 2014/15 se usaban. Non se van a usar para o curso 2015/16, polo que non se entregarán.

O libro de Inglés de 5º de Primaria non coincide co que se vai a usar este ano, polo que tampouco se entregará.

FESTIVAL 2014-15

Aquí poderedes ver un vídeo resumo do Festival de Fin de Curso (2014-15)!

Como sempre, celebralo no Auditorio permite que as actuacións saian moi lucidas e que poidan vir todos os familiares que queiran! Que ben o pasamos aínda que fixera tanta calor!

Pincha na imaxe para ver o vídeo, e se non se ve, pincha aquí.

CALENDARIO ESCOLAR 2015/16

Xa temos o calendario escolar para o curso 2015/16. Pódedes consultalo na seguinte ligazón: