Blogues

e-mail: anpaariveira@gmail.com

Telfs: 681 988 028

OBRADOIRO VIDEOXOGOS

O venres 8 de abril dende ás 19:00h na Escola de Vela de Cabana de Bergantiños haberá unha charla dirixida a nais e pais acerca dos videoxogos así coma un obradoiro para o alumnado.

Reunión trimestral de socios ANPA

No hay texto alternativo automático disponible.

Ao longo destes días recibiredes unha circular coma esta para a reunión trimestral.

Cartaz do Camiño sen Límites

Podes descargar o cartaz da primeira das 12 etapas do Inclusivo Camiño SenLímites (Caión - Baldaio) da Costa da Morte:

Presentación do Camiño sen Límites 2018

A agradable sensación que nos queda da Presentación pública da III edición do inclusivo Camiño SenLímites. E que positivas resultaron as conversas mantidas mentres tomabamos uns petiscos preparados con moito cariño.

Onte tivo lugar no local da federación provincial de ANPAs da Coruña – Costa da Morte a Presentación pública da III edición do inclusivo Camiño SenLímites.

1ª LIGA DE ANPAS DE XADREZ

Este ano temos como novidade a 1ª liga de xadrez de anpas, que se repartirá en tres torneos:

-Ponteceso: 28 de outubro.

-Carballo: 4 de Novembro.

-Mazaricos: 18 de novembro.

Animádevos a ir ver os torneos, xa que varios alumnos do noso colexio van participar e hai que ir animalos!!!

COMO CONTACTAR CON NÓS

Para contactar connosco podédelo facer persoalmente, se nos vedes, ou a través de:

- Correo: anpaariveira@gmail.com

-Facebook: Anpa A Riveira As Revoltas

PARA FACERSE SOCIO

Só é necesario poñerse en contacto con algún dos membros da directiva, o prazo de inscrición durará todo o primeiro trimestre.

NOVA DIRECTIVA DA ANPA 2017/2018

NOVA DIRECTIVA DA ANPA

Presidente: José María Rellán Lema ( Chema).

Vicepresidente: Roberto Andrade De Santiago.

Secretaria: Yolanda Imia Antelo.

O alumnado de 3º de ESO realiza prácticas de anatomia

Este martes o alumnado de 3º Eso realizou as prácticas de anatomía consistentes na disección de varios órganos de porco e ternera como ollos, riles, aparato respiratorio e corazón. Todos eles amosaron unhas grandes dotes co bisturí, para o cal serva a seguinte imaxe dun dos grupos de prácticas.

Punto Laranxa contra o acoso escolar