Comer e rañar!

O martes 7 de novembro visitou o centro Óscar Vidal, cociñeiro do restaurante Asador O Pazo. O restaurante foi galardoado cunha estrela Michelín no ano 2022.

Esta visita forma parte do proxecto "Comer e rañar" que está a traballar o alumnado de 5º de EP. Este proxecto xira ao redor das profesións relacionadas coa cociña, no marco do PDI de centro que esta curso denomínase: "Que quero ser"

Na primeira parte da actividade Óscar falou da súa traxectoria como cociñeiro. Ao rematar a mesma o alumnado entrevistouno sobre aqueles aspectos que lle espertaban máis curiosidade.

Como sobremesa realizouse un obradoiro onde aprenderon a elaborar un petisco doce do menú do seu restaurante chamado "Peido de lobo".

Queremos agradecer a Óscar a súa participación desinteresada no noso proxecto.

Álbum: Curso 23-24 -> Comer e rañar

album | by Dr. Radut