SOLICITUDES COIDADORES COMEDOR ESCOLAR CURSO 2021-2022

Según a Instrución 2/2021 sobre funcionamento dos comedores escolares, as funcións de colaboración só poderán ser desempeñadas por nais, pais, titores legais ou acolledores familiares de alumnos/as que estean cursando no curso 2021-2022 estudos no centro docente respectivo.

Con carácter excepcional, ampliase a posibilidade de colaborar a outros familiares dos alumnos comensais, a ex-colaboradores deste servizo, a persoal relacionado coa comunidade educativa (conserxes, persoal de limpeza), así como a persoal que participe en programas de voluntariado social (Concellos, ONGs).

DEBERÁN ENTREGAR AS SOLICITUDES DE COIDADORES DO COMEDOR ESCOLAR, PARA O VINDEIRO CURSO 2021-2022, NA CONSERXERÍA DO EDIFICIO DE SECUNDARIA.

FIN PRAZO: 8 DE SETEMBRO DE 2021 (INCLUSIVE)

HORARIO: DE 10 A 13 HORAS

AdxuntoTamaño
IMPRESO SOLICITUDE COIDADORES COMEDOR ESCOLAR.pdf.doc24 KB