AVISO: Modificación da xornada escolar en Secundaria 19/12/2014

Co gallo da celebración do Nadal, este venres 19 de decembro, o alumnado de Secundaria marchará no transporte escolar ás 14:30 (45 minutos antes do habitual) e o alumnado que non faga uso do comedor escolar sairá ás 13:50.

Dita modificación foi aprobada polo Consello Escolar.

BO NADAL!

XA ESTÁN NO CPI OS TÍTULOS DE ESO DO ANO 2011-2012

RECOLLIDA DE VALES DE LIBROS DA ESO PARA OS QUE APROBARON EN XUÑO ATA O 28 DE XULLO

XA SE PODEN RECOLLER OS VALES DE LIBROS DA ESO PARA OS QUE APROBARON EN XUÑO

XA ESTÁN DISPOÑIBLES OS RECIBOS DE COMEDOR DE XUÑO

SE PODEN RECOLLER NA SECRETARÍA DO CENTRO ATA O DIA 28 DE XULLO.

RECOLLIDA DOS CHEQUES DE LIBROS DE PRIMARIA A PARTIR DO LUNS 14 DE XULLO

A PARTIR DO LUNS 14, PÓDENSE VIR A RECOLLER OS CHEQUES DOS LIBROS DE PRIMARIA AO CENTRO.

RECÓRDASE QUE DEBE RECOLLELO O SOLICITANTE PERSOALMENTE CO SEU DNI.

RESEÑA NA REVISTA EDUGA

Na revista Galega de Ensino, Eduga, recollen un artígo referente o traballo desenvolvido o ano pasado de forma colaborativa entre algúns profesores de primaria e secundaria, sobre a arte relixiosa no pobo.

Aquí tedes o enlace para consultar.

A CAÑIZA ARTÍSTICA

http://www.edu.xunta.es/eduga/598/proxeccions/caniza-artisticaLogo da revista Eduga

Datas dos exames de setembro - SECUNDARIA

NOVAS SOBRE O CALENDARIO ESCOLAR 2014-2015

O CURSO ESCOLAR COMEZA O 10 DE SETEMBRO DE 2014 PARA EDUCACIÓN INFANTIL E PRIMARIA, E O 15 DE SETEMBRO DE 2014 PARA A ESO.

AS CLASES REMATARÁN O 19 DE XUÑO DE 2015.

NOVO HORARIO DE SECRETARÍA PARA RECOLLIDA DE DOCUMENTOS

A partir do xoves 3 de xullo, o horario para entregar documentación será de luns a venres de 10.30 a 12.30.