Información de interese para as familias sobre a Avaliación final de Educación Primaria

Segundo instrucións da Consellaría de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, comunícase que as familias poderán acceder a toda a información de interese respecto á Avaliación final de Educación Primaria do seguinte xeito:

- Carta as familias (descargar aquí)

- Ligazón web

Un saúdo

Información sobre a folga de estudantes convocada para o 13 e 14 de abril

O alumnado de 3º e 4º de ESO do CPI da Cañiza comunicoulle por escrito á Dirección deste centro a súa decisión de non asistir a clases os próximos días 13 e 14 de abril, con motivo de dúas xornadas de folga convocadas por diversos sindicatos de estudantes.

A Lei Orgánica 2/2006 concédelles ós alumnos, a partir de 3º ESO, o dereito de reunión e de inasistencia a clases. Recóllese especificamente o concepto de "inasistencia" e non de "folga", xa que este último termo corresponde unicamente a traballadores.

Ante esta situación, o Centro quere informarlles ás nais e pais dos alumnos das seguintes cuestións:

1) Todo o alumnado de Infantil,  Primaria e de 1º e 2º de ESO debe asistir obligatoriamente a clase por non ter recoñecido por lei o dereito de inasistencia á escola. As faltas nestes niveis procesaranse do mesmo xeito que en calquera outra xornada lectiva normal.

2) Os docentes que prestan os seus servizos no centro non están en folga. A dirección do CPI da Cañiza garante o normal servizo público que se desenvolve neste centro de ensino. Asemade, a Dirección do Centro poñerá todos os medios ó seu alcance para atender ós alumnos de 3º e 4º de ESO que se presenten no centro os próximos dous días.

3) Por orde da Inspección Educativa non se terán en conta as faltas de asistencia en 3º e 4º de ESO nos días que a asemblea de alumnos lle comunicou á Dirección que optarían pola inasistencia a clase.

4) A pesar da decisión colectiva de non acudir a clases, todos os alumnos de 3º e 4º de ESO poden acudir ó Centro se así o estiman oportuno as súas familias. No caso de asistiren a clases, estes alumnos deberán permanecer no Centro realizando as tarefas que se lles encomenden por parte dos docentes, cumprindo o horario completo que está establecido, incluíndo o servizo de comedor.

5) A Dirección quere manifestar o seu respecto pola decisión dos alumnos de 3º e 4º de ESO, sen entrar a valorar en ningún caso as motivacións que deron como resultado a toma desta postura e mantendo, en todo momento, unha actitude neutral ante as reivindicacións estudiantís en curso.

MENÚ COMEDOR ABRIL - 2016

Para ver ou descargar o menú de abril, preme aquí.

A Consellería de Cultura e Educación convoca 682 prazas en estadías de formación lingüística en inglés para alumnado de ESO e Bacharelato

A Consellería de Educación acaba de convocar un total de 682 prazas en estadías de formación lingüística en lingua inglesa para alumnado de ESO e Bacharelato. O prazo para inscribirse estará aberto ata o vindeiro 29 de abril.

A actividade esta subvencionada, polo que as familiar aboarán só unha parte do seu custe real, en función da súa renda. Deste xeito a achega máxima das familias con máis recursos será da metade do custe real da actividade, mentres que as nais e pais con menor capacidade económica aboarán só unha oitava parte.

A convocatoria pode consultarse no seguinte enlace:  http://www.xunta.es/dog/Publicados/2016/20160328/AnuncioG0164-160316-0003_gl.html

ADMISIÓN-MATRÍCULA ALUMNADO NOVO INGRESO CURSO 2016-2017

O PRAZO PARA A ADMISIÓN DO ALUMNADO DE NOVO INGRESO PARA O VINDEIRO CURSO 2016-2017 É DO 1 Ó 20 DE MARZO DE 2016

RESOLUCION DA LICITACION DA CAFETERIA DO CPI DA CAÑIZA

Xúntase a resolución da licitación da cafetería do CPI da Cañiza.

RESULTADOS DA VOTACIÓN DO 5 DE FEBREIRO PARA A IMPLANTACIÓN DA XORNADA ÚNICA EN SESIÓN DE MAÑÁ

Velaquí a acta cos resultados da votación celebrada o día 5 de febreiro. O CPI da Cañiza quere agradecer a alta participación das nais e pais do centro (84%) neste proceso.

Acta votación xornada única

ESCOLA DE PAIS. REUNIÓN INFORMATIVA para o xoves 28 de xaneiro

ESCOLA DE PAIS

REUNIÓN INFORMATIVA

Informamos sobre a vindeira reunión para falar sobre a XORNADA ÚNICA que se realizará o próximo xoves 28, ás 19:00 h.  no auditorio da Casa da Cultura da Cañiza.

Agradecemos a súa asistencia.

Votación Xornada Única - 5 febreiro

LICITACIÓN CAFETERÍA DO CPI DA CAÑIZA

Xúntase a licitación do servizo de cafetería do CPI da Cañiza. Para descargar o documento, prema AQUÍ.