Educación Física

Programación EF 2023-2024

Acaba de rematar o campionato de fútbol-sala. Na categoría feminina as gañadoras foron as nenas de 6ºA. Nunha final moi igualada venceron ás nenas de 6º B por un axustado 1-0. A mellor xogadora do torneo foi Icia de 6ºA.

Na categoría masculina, os vencedores foron os nenos de 6ºB. Na final impuxéronse por 3-1 aos nenos de 5ºB. O mellor xogador do torneo foi Nico de 6ºB.

Agradezo a tódolos nen@s o seu bo comportamento e respecto de cara ás normas da competición.

Jose

Xa chegamos á recta final dos campionatos de fútbol-sala. Na categoría masculina, a primeira semifinal enfrontou aos nenos de 5ºB contra os rapaces de 4ºB. Despois dun emocionante empate 3-3, na tanda de penaltis metéronse na final os rapaces de 5ºB. A outra semifinal non foi menos interesante e os rapaces de 6ºB gañaron no derradeiro minuto por 3-2 aos nenos de 5ºA.

As semifinais femininas foron moito mais pechadas e as defensas impuxéronse aos ataques. Na primeira semifinal as nenas de 6ºA gañaron por 1-0 ás nenas de 5ºB. Na segunda semifinal entre as nenas de 6ºB e as nenas de 4ºB o marcador foi de 0-0 e na tanda de penaltis impuxéronse as de 6ºB.

As finais 5ºB-6ºB (masculina) e 6ºA-6ºB (feminina) dispútanse nesta semana.

Un saúdo.

Jose

Ven de rematar a competición de badminton nas dúas categorías en xogo. Na categoría masculina a final disputárona Juan Pablo de 5º B e Weng Hao de 4º B. Despois de dous disputadísimos sets, alzouse coa victoria final Juan Pablo por un axustado 11-7 e 11-8.

Na categoría feminina a final xogárona Aitana de 6º A contra Ainhoa de 4º A. Si a final dos rapaces foi igualada e emocionante, a das rapazas tivo que ir a un terceiro set. O marcador final foi 11-9, 7-11 e 11-5 para Aitana de 6ºA, que conqueriu así a victoria final no Campionato.

Este ano quero salientar o apoio recibido por parte dos meus alumn@s para realizar as funcións de arbitraxe; o que unido a existencia de cinco campos pintados de bádminton, fixeron o campionato mais fluído e mellor organizado.

GRAZAS

Este curso a liga escolar de badminton adiantouse ao primeiro trimestre. Temos 73 alumn@s, que están competindo nos recreos matutinos por tentar conquerir avanzar ronda nos cadros de competición.

De momento a competición feminina está na ronda de cuartos de final e a masculina está na ronda previa.

Xa vos irei informando sobre o desenrolo da competición.

Ánimo a tod@s.

Jose

Dende o pasado día 7 de abril estívose disputando o habitual Campionato de fútbol-sala no pavillón de primaria. Este ano participaron cinco equipos de categoría feminina e oito equipos de categoría masculina. Na categoría feminina o torneo foi gañado con moita autoridade polas rapazas de 6ºB, sendo elixida mellor xogadora do torneo Alexia Gómez.

Na categoría masculina os resultados movéronse pola sorpresa continua. Na primeira fase caeron eliminados os alumnos de 6º A( a priori chamados a estar cando menos en semis). Nas semis, despois dun apretadísimo partido resolto na derradeira xogada os rapaces de 5ºB eliminaron por un axustado 4-3 aos alumnos de 6ºB. Na outra semifinal os nenos de 4ºB eliminaron na tanda de penaltis aos seus homólogos de 4ºA.

A gran final disputouse entre 5ºB e 4ºB. Un partido sen claro dominador no que os nenos de 4º B se levaron a final por un marcador de 5-3, sendo elixido mellor xogador do torneo Juan Pablo.

Moitas grazas a tod@s por participar.

Jose

Estívose disputando o campionto escolar de Bádminton nestes días do mes de Marzo. Participaron 67 alumn@s do centro, divididos en categoría masculina e feminina. Na final feminina venceu Alexia de 6ºB a Alejandra de 6ºA. Na final masculina rodrigo de 6ºB venceu a Adán de 6ºB, nunha emocinante final que tivo que ir ao desempate.

O mestre de E.F.

Hoxe mércores os alumn@s de 6º de Primaria desprazáronse ata a parroquia de Guláns en Ponteareas para participar na fase zonal de campo a través( Condado-Paradanta).

En total foron 24 valentes que desafiaron unha climatoloxía xélida e un circuíto esixente.

Os resultados foron enormemente positivos. Na categoría alevín feminino 7 das primeras oito participantes foron do noso cole ( Grandes Laura, Yésica, Alexia, Lucía, Xiana, Cleemili, Paula.....), conseguindo a clasificación individual e por equipos para a fase final de Pontevedra a celebrarse en xaneiro en Cesantes (Redondela).

O equipo masculino tamén obtivo bos resultados destacando o segundo posto de Amine e o quinto de Aarón.     Noraboa a tod@s.........

O profe Jose

Aquí vos deixo os apuntamentos dos tres primeiros temas da materia de Educación Física de 4º ESO