Alumn@s

Voluntariado miúdo. Residencia de maiores de Guntín

Dentro do programa voluntariado miudo, as rapazas de 4eso, fixeron entrevistas a varios usuarios e usuarias da residendencia de maiores de Guntín,  sobre as oportunidades educativas que tiveron no seu momento, e conocer un pouco mais  sobre súa vida laboral. Todos os entrevistados recomendaron ás nosas rapazas formarse e estudiar para ter un mellor futuro laboral.

Titorías entre iguais

Un ano máis o CPI Tino Grandío puxo en marcha, un curso máis, o programa de titorías entre iguais. Estes días os titores recibiron os seus dipomas e carnets. Ademais estes alumn@s que agora desempeñan o papel de titores foron á súa vez titorados no seu momento, polo que, dalgunha maneira, se pecha o círculo. Noraboa a tod@s e bo traballo.

Se queres saber máis preme aqui

Día Mundial Contra o Acoso Escolar

Cada 3 de maio celébrase o Día Mundial contra o Acoso Escolar. Dende o noso centro rexeitamos calquera tipo de violencia, ese día e tódolos días do ano.
Ademais do traballo que día a día fan os docentes nas aulas, a través da educación en valores, levamos a cabo actuacións específicas como o TEI, Programa de Titoría entre Iguais na ESO, que capacita aos alumnos/as para detectar situacións de acoso escolar e mediar.

Máis info en: