« Maio 2024 »

• No upcoming events available

blogue de : Jesus

Despedida

Como remate de curso, gustaríanos despedir aos compañeiros e compañeiras que rematan a súa andanza no noso centro educativo.

Moita sorte e ata sempre!!!

Coro das Emocións

Este venres 7 de xuño, os nenos do CRA Ponte da Pedra pertencentes ao Coro das Emocións, desprazáronse en autobús ao CIFP Politécnico de Santiago, onde actuaron como parte dos centros graduados do programa de Educación Responsable na actividade Somos Creativos .

Foi unha experiencia sensacional!!!!

Dia Emocionante 2019

O 12 de abril celebramos o Día Emocionante como colofón ao Programa de Educación Responsable.

Un día adicado á convivencia entre escolas do CRA que comparten centro de adscrición, posibilitando que os nenos que vaian compartir centro en Primaria se coñezan e creen vínculos de relación nun entorno agradable, creativo e sobre todo moi divertido.

Aquí vos amosamos como as nenas e nenos de Educación Primaria de Cances, Sísamo e Xoane:

Imaxe de Jesus

Comunidade educativa de Artes. Pintando patio.

Este curso as familias da Escola de Artes propuxeron o pintado do patio de Artes, e en colaboración dos mestres do CRA e con pintura facilitada polo Concello de Carballo, pasamos este luns pola tarde dándolle un punto de cor ao patio.

Desfrutamos dunha fermosa tarde en familia, traballando, colaborando e rindo.

Sen dúbida os nenos e nenas da escola de Artes desfrutarán dun patio máis alegre e recordarán con agrado un traballo feito con moito agarimo.