Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria

Día do Ensino 2014: venres, 31 de outbro

Recórdase ao alumnado que mañá venres, 31 de outubro, non haberá actividade no centro por celebrarse o Día do Ensino 2014, segundo o calendario escolar do curso 2014/2015 (DOG do 26/06/2014).

Retratos ao minuto! Retrátate no Samaín!

Colle o móbil e fai unha foto túa para lle enviares a quen quixeres pola festa das cabazas. Tes unha chea delas para escolleres!

Xoves, 30 de outubro, diante do salón de actos. Organiza o departamento de Galego.

Resolución cambios de grupo

Consulte aquí os cambios concedidos entre centros diferentes (entre Vite e Sar, entre Noia e Sar etc.)

O alumnado a quen se lle concedeu o cambio debe incorporarse inmediatamente ao seu novo grupo.

Proba de clasificación extraordinaria de español para estranxeiros

O xoves, 6 de novembro ás 09:30 h, haberá unha proba de clasificación extraordinaria de ESPAÑOL PARA ESTRANXEIROS. Inscrición ata o 4 de novembro ás 14 h, máis información aquí.

El jueves , 6 de noviembre, a las 09:30 h, habrá una prueba de clasificación extraordinaria de ESPAÑOL PARA EXTRANJEROS. Inscripción hasta el 4 de noviembre a las 14 h, más información aquí.

On Thursday, November 6th, at 09:30h, there will be an extraordinary placement test for SPANISH FOR FOREIGN LEARNERS. Registration until Tuesday, November 4th (14 pm); more info here.

Matrícula e titorías That's English!

Prazo de matrícula: AMPLIADO ATA O 14 DE NOVEMBRO!

Comezo das titorías: Luns 27 de outubro

IMPORTANTE! Na EOI de Santiago de Compostela impártense as titorías e adminístranse as probas. Todas as xestións administrativas fanse na secretaría de That's English da EOI da Coruña.

Para máis información prema aquí.

Tándem en galego

Gústache o galego? Queres coñecer outras persoas? Ven falar con nós!

O mércores 5 de novembro de 2014 ás 16:30 na sala de lectura.

Organiza o Departamento de galego e o EDLG.

Síguenos en Facebook : Tándem en galego

Rencontres francophones

Rencontres francophonesDescubre experiencias distintas desde tres continentes. Rencontres francophones avec Brahim (Algérie), Reina (Belgique), Désiré (Côte-d’Ivoire) et (Camille) Québec.

O xoves 6 de novembro de 2014 ás 19:00 no salón de actos.

Organiza o departamento de francés.

A música portuguesa com Uxía e António Zambujo

Zumbujo e UxíaEspectacular actuación de António Zambujo e Uxía o pasado xoves 23 de outubro na EOI. Un auténtico luxo telos connosco!

Eleccións ao Consello Escolar: resultado do sorteo público para elixir a Xunta Electoral

O xoves, día 30 de outubro, na secretaría da EOI, tivo lugar o sorteo público para elixir as persoas integrantes da Xunta Electoral que ha de conducir todo o proceso de renovación do Consello Escolar do centro.

A Xunta Electoral estará composta polo director do centro, un representante do profesorado, un representante das nais/pais/titores/as do alumnado, un representante do alumnado e un representante do persoal docente.

Serán competencias da Xunta Electoral:

Viaxe da Semana Santa 2015… polo norte de Bretaña

Au cœur du pays celte breton à découvrir… du 28 mars au 4 avril.

REUNIÓN INFORMATIVA DIRIXIDA A TODO O ALUMNADO DA ESCOLA

Martes 4 de novembro