Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria

Novo blog de difusión do programa Erasmus +

A EOI de Santiago de Compostela ven de crear o seu novo blog Erasmus + na EOI de Santiago de Compostela como medio de difusión do seu Plan de desenvolvemento europeo e aproveitamento das axudas recibidas dentro da Acción clave 1 de mobilidade de profesorado de persoas adultas.

Proceso de eleccións ao consello escolar

-Acta proclamación de candidaturas e aprobación dos censos definitivos  NOVO!

-Constitución da Xunta Electoral e aprobación do calendario electoral o día 6 de novembro.

-Información para o alumnado: aquí

-Prazo de presentación de candidaturas en todos os sectores (alumnado, nais e pais, persoal non docente, profesorado): do 10 ao 17 de novembro.

-Publicación dos censos provisionais: 10 de novembro.

Laboratorio di pasticceria italiana: tiramisù

TiramisùGústanche os doces italianos? Queres aprender a facer un delicioso tiramisù ao estilo italiano? Ven manchar as mans connosco e convírtete nun “pasticciere” de primeira.

Venres, 21 de novembro de 2014, ás 10:30 no Salón de Actos da EOI de Santiago de Compostela.

Elisa Vacalebri ensinaranos a facer o doce italiano máis internacional: o tiramisù. Se queredes participar, deberedes traer:

Speaking activities at the EOI - Sección Ribeira

Tea at fiveDo you want to put your English into practice? Come to the EOI – Sección Ribeira (IES Nº 1 Ribeira) and join us for some great speaking activities.  We will be playing Taboo, chatting over a relaxing cup of English tea and telling stories.

Date: November 27th

Roteiro en galego

Gústache camiñar e coñecer novos espazos verdes? Queres coñecer outras persoas e falar en galego? Ven pasear con nós!

O martes 25 de novembro ás 16:30 (duración hora e media).

Punto de encontro: parada de bus diante do Estadio de Santa Isabel.

Apúntate na conserxaría!

Organiza: departamento de galego e EDLG

Albert Camus (1913-2013)

Albert CamusUnha mostra dixital, interactiva e multilingüe.

Lugar de realización: Facultade de Filosofía (Praza de Mazarelos, Santiago)
Datas: do 10 ao 28 de novembro de 2014

Organiza: Área de Filoloxía Francesa da USC.

Colaboran: Institut Français, Alianza Francesa e EOI de Santiago de Compostela (Departamento de Francés).