Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria

Comenzo das clases dos cursos intensivos do segundo cuadrimestre

O luns 2 de febreiro comezan as clases dos cursos intensivos do segundo cuadrimestre

That's English: convocatorias para as probas orais febreiro 2015

Para consultar as convocatorias para a proba oral, prema no módulo correspondente.

Axudas para participar en cursos de inmersión lingüística en inglés

O Ministerio de Educación, Cultura e Deporte ven de convocar axudas para participar en cursos de inmersión en lingua inglesa organizados pola Universidad Internacional Menéndez Pelayo.

Poderán solicitar estas axudas os mozos e mozas menores de 30 anos e que teñan obtido a condición de bolseiros.

Consulte toda a información nesta ligazón.

Matrícula dos cursos intensivos do 2º cuadrimestre

Os días 29 e 30 de xaneiro estará aberto o prazo de matrícula para os 4 cursos oficiais intensivos que se ofrecen no segundo cuadrimestre (básico 2 de alemán e francés, intermedio 2 de francés e inglés).

Cours complémentaires de conversation

Pour pratiquer un peu d’oral avant ou pendant vos examens, venez à ces cours de conversation avec Kevin, notre lecteur. Cliquez ici pour avoir les horaires et les salles.

Complementary conversation practice

classroormNeed some extra speaking practice? Sign up for one of these conversation classes with our language assistants.

Jonathan Bahamon, in Vite                Kimi Yu, in Sar

Cursos preparatorios para os Celga 2014-2015

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMISIÓNS NOS CURSOS PREPARATORIOS CELGA (MARZO-MAIO 2015). Prema no curso para consultar a listaxe. Admítense solicitudes fóra de prazo por haber prazas dispoñibles.

Horario:

Participa no V Festival CinEOI Coruña Curtas

1. CinEOI Coruña curtasPresenta unha curta de tema libre, dun máximo de 10 minutos, en lingua galega.
  2. Grávaa co medio dixital que ti prefiras (videocámara, cámara dixital, cámara de móbil, tableta…).
  3. Hai dúas categorías:
    • Categoría absoluta, para alumnado das EOIs da Coruña e Santiago de Compostela e da Escola de Arte e Superior de Deseño Mestre Mateo.

Fallo do V Concurso de cartaces para o CinEOI Coruña Curtas 2015

2º premioParabéns aos gañadores e grazas a todas as persoas que participaron!

1º premioPrimeiro Premio:
Víctor Castrillón Cimadevila (alumno de alemán da EOI de Santiago )
(cartaz nº 4)

Segundo premio:
Miguel Ángel Martínez Rodríguez (EOI da Coruña)
(cartaz nº 2)