Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria

Matrícula 2014-2015 para alumnado de novo acceso - guía rápida

Instrucións de matrícula no curso 2014-2015 para o alumnado preinscrito ata o 11 de setembro (adxudicación do 12 de setembro).

Prazo de preinscrición para Básico-1 ampliado

Amplíase o prazo de inscrición de Básico-1 para alemán, francés, inglés e italiano do 13 ao 25 de setembro. A adxudicación de prazas será o 26 de setembro e o prazo de matrícula os días 29 e 30 (consulte o procedemento)

Comezo do curso 2014-2015

O luns 15 de setembro ás 13:30 horas no salón de actos da EOI (Vite) terá lugar o acto de presentación do curso 2014-2015.

DATA DE COMEZO DAS CLASES POR IDIOMA E NIVEL

IMPORTANTE: O alumnado deberá ter en conta os días da semana que ten clase para comezar o curso.

Pode consultar as aulas de cada grupo no apartado HORARIOS E AULAS de cada idioma.

Aberto o prazo de preinscrición e matrícula oficial (curso 2014-2015)

Calendario de matrículaO 27 de xuño comezan os prazos de peinscrición e matrícula oficial para o curso 2014-2015. Recoméndase consultar previamente a información do calendario e a información sobre a preinscrición e matrícula.

Se resultou Apto en xuño pode reservar praza directamente na súa sesión de CentrosNET. Se quere comezar os seus estudos nun novo idioma ou provén doutro centro pódese preinscribir na aplicación de preinscrición.

Convocatoria de bolsas e axudas para o curso académico 2014-2015

porquiñoPoden solicitar estas bolsas os estudantes que estean matriculados no curso 2014/2015 en estudos de idiomas en Escolas Oficiais, incluída a modalidade de distancia.

Prazo de presentación

ABERTO ata o 30 de setembro.

A EOI de Santiago acolle dúas estudantes italianas dentro do Programa Leonardo

A Escola Oficial de Idiomas de Santiago acolle durante as dúas últimas semanas de setembro a dúas alumnas do IIS Pietro Scalcerle de Padua (Italia) dentro da acción Leonardo do Programa de Aprendizaxe Permanente. Martina e Adelaide farán prácticas laborais prestando apoio nas labores de conserxería, secretaría e biblioteca no centro.

Alla scoperta dei tesori di Padova

PratodellavalleAdelaide Bertocco e Martina Gallinaro, dúas alumnas do IIS Pietro Scalcerle de Padua que están de intercambio na EOI de Compostela, preséntannos a súa fermosa cidade.

Data: xoves, 25 de setembro de 2014

Hora: das 18:30 ás 20h

Lugar: salón de actos da EOI de Compostela

Cursos preparatorios para os Celga 2014-2015

A ORDE do 20 de agosto de 2014 (DOG do 27 de agosto) convoca, con carácter gratuíto, cursos preparatorios para os certificados de lingua galega, Celga, que se realizarán nos períodos e nas escolas oficiais de idiomas de Galicia que se indican.  Recoméndase ler o texto completo da convocatoria e consultar os requisitos, lugar de presentación das solicitudes e a documentación requirida.

Resolución: o día 19 de setembro, ás 10 h., reslizouse o sorteo público para extraer unha letra de prioridade para a adxudicación de prazas; a letra designada foi a letra V. O día 22 de setembro publicaranse as listaxes provisionais de admitidos.

Cursos de linguaxe administrativa galega 2014/2015

A Orde do 20 de agosto de 2014 (DOG do 27 de agosto) convoca, con carácter gratuíto, cursos de linguaxe administrativa galega. Os cursos realizaranse nos períodos e nas escolas oficiais de idiomas de Galicia que se indican na convocatoria. Recoméndase ler o texto completo da convocatoria e consultar os requisitos e a documentación requirida.

Resolución:  día 19 de setembro, ás 10 h., reslizouse o sorteo público para extraer unha letra de prioridade para a adxudicación de prazas; a letra designada foi a letra V. O día 22 de setembro publicaranse as listaxes provisionais de admitidos.