Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria

Matrícula 2014-2015 tras aduxicación do 26 de setembro e vacantes - guía rápida

Instrucións de matrícula no curso 2014-2015 para o alumnado preinscrito: adxudicación do 26 de setembro e vacantes.

Como sei se fun admitido/a?

Accede á aplicación de preinscrición; se fuches admitido/a, terás unha ligazón para reservar a túa praza, o que deberás facer de inmediato. Imprime o resgardo de reserva.

Como e cando formalizo a matrícula?

Presenta o resgardo da túa reserva de praza, o xustificante de pago e o resto de documentación na secretaría do centro (ou nas xefaturas das seccións de Noia, Ordes e Ribeira se te matriculas alí). A reserva de praza non é válida sen formalización en prazo.

Debes formalizar os días 29 e 30 de setembro en horario de secretaría. Consulta aquí o horario para a formalización nas seccións de Noia, Ordes e Ribeira. Despois deste prazo a EOI disporá de todas as prazas reservadas e non formalizadas.

E se non resultei admitido/a?       E se nin sequera me preinscribín?

Se te preinscribiches e non fuches admitido/a podes acudir á EOI o mércores 1 de outubro segundo estes chamamentos. Se a praza é para as seccións dependentes, consulta o seu horario: Negreira, Noia, Ordes e Ribeira.

Se non fixeches preinscrición para o curso 2014-2015 aínda podes optar ás posibles vacantes a partir do 2 de outubro acudindo á EOI en horario de secretaría. Se a praza é para as seccións dependentes consulta o seu horario: Negreira, NoiaOrdes e Ribeira.

26 de setembro: Día Europeo das Linguas

dia eruopeo das linguasO día 26 de setembro, por iniciativa do Consello de Europa, celébrase todos os anos o Día Europeo das Linguas, para "celebrar a diversidade da riqueza lingüística europea, que ten de ser preservada e reforzada". A día de hoxe, en Europa fálanse máis de 200 linguas!

Na páxina web do Consello de Europa dedicada á celebración deste día pódense atopar multitude de recursos e materiais para celebrar esta rica herdanza cultural do noso continente.

Cursos de linguaxe administrativa galega 2014/2015

A Orde do 20 de agosto de 2014 (DOG do 27 de agosto) convoca, con carácter gratuíto, cursos de linguaxe administrativa galega. Os cursos realizaranse nos períodos e nas escolas oficiais de idiomas de Galicia que se indican na convocatoria. Recoméndase ler o texto completo da convocatoria e consultar os requisitos e a documentación requirida.

Resolución:  día 19 de setembro, ás 10 h., realizouse o sorteo público para extraer unha letra de prioridade para a adxudicación de prazas; a letra designada foi a letra V. Consulte as listaxes definitivas na táboa que segue. premendo no nivel.

Convocatoria de bolsas e axudas para o curso académico 2014-2015

porquiñoPoden solicitar estas bolsas os estudantes que estean matriculados no curso 2014/2015 en estudos de idiomas en Escolas Oficiais, incluída a modalidade de distancia.

Prazo de presentación

ABERTO ata o 30 de setembro.

À conversa com António Zambujo: próximo encontro com o músico na EOI

Neste sábado 27 de setembro, António Zambujo dará um concerto no auditório de Santiago de Compostela. Em outubro, é previsto que o músico participe num colóquio com os estudantes da EOI.

Dois pontos de encontro com o melhor da cena musical portuguesa de hoje em dia: vais deixar passar a oportunidade?

Terceira semana de outubro (22-26) em dia, hora e sala por concretizar.

Cursos preparatorios para os Celga 2014-2015

A ORDE do 20 de agosto de 2014 (DOG do 27 de agosto) convoca, con carácter gratuíto, cursos preparatorios para os certificados de lingua galega, Celga, que se realizarán nos períodos e nas escolas oficiais de idiomas de Galicia que se indican.  Recoméndase ler o texto completo da convocatoria e consultar os requisitos, lugar de presentación das solicitudes e a documentación requirida.

Resolución: o día 19 de setembro, ás 10 h., realizouse o sorteo público para extraer unha letra de prioridade para a adxudicación de prazas; a letra designada foi a letra V. Consulte a listaxe de admitidos para os cursos con prazo de inscrición rematado premendo na ligazón na táboa que segue.