Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria

Proba de clasificación extraordinaria de español para estranxeiros

O xoves, 6 de novembro ás 09:30 h, haberá unha proba de clasificación extraordinaria de ESPAÑOL PARA ESTRANXEIROS. Inscrición ata o 4 de novembro ás 14 h, máis información aquí.

El jueves , 6 de noviembre, a las 09:30 h, habrá una prueba de clasificación extraordinaria de ESPAÑOL PARA EXTRANJEROS. Inscripción hasta el 4 de noviembre a las 14 h, más información aquí.

On Thursday, November 6th, at 09:30h, there will be an extraordinary placement test for SPANISH FOR FOREIGN LEARNERS. Registration until Tuesday, November 4th (14 pm); more info here.

Cambios de grupo

Prazo

Do 22 ao 27 de outubro, ambos os dous incluídos.

Normas

1. O cambio de grupo concederase só se existen prazas vacantes no horario ou grupo solicitado.
  2. Tam pronto como sexa concedido o cambio, o alumnado deberá incorporarse ao seu grupo novo en canto se autorice o cambio e non poderá permanecer no seu grupo orixinal.  De non incorporarse ao novo grupo inmediatamente, pasará a formar parte da listaxe de alumnado suxeito á baixa de oficio.

Matrícula e titorías That's English!

Prazo de matrícula: AMPLIADO ATA O 31 DE OUTUBRO!

Comezo das titorías: Luns 27 de outubro

IMPORTANTE! Na EOI de Santiago de Compostela impártense as titorías e adminístranse as probas. Todas as xestións administrativas fanse na secretaría de That's English da EOI da Coruña.

Para máis información prema aquí.

Hidden Wales

Angharad Jenkins, Welsh fiddle player and artist, will talk about Welsh language, culture and music. AND she will play a few tunes for us too!

Date and time: Wednesday 22nd October 2014, at 18:30 in Vite and Monday 27th in Sar.

Place: Salón de Actos (Vite). 18:30. Monday 27th of October in Sar (Salón de Actos).

A música portuguesa com Uxía e António Zambujo

uxia_zambujoUma conversa ao sabor da música e do café

António Zambujo é um dos artistas mais conhecidos da cena musical portuguesa contemporânea. A sua música bebe do fado, do jazz, e do cante do seu Alentejo natal. Recentemente deu um concerto no Auditório da Galiza, apresentando o álbum Quinto.

Data e lugar: dia 23, sala de atos, 20h15

Primeira sessão do clube de leitura de português

O nosso clubinho de leitura está a sair da casca: a primeira sessão de debate será nos dias 11 e 12 de novembro.

PRIMEIRO LIVRO, AFIRMA PEREIRA

Começaremos com Afirma Pereira de António Tabucchi.

Teremos cinco exemplares disponíveis para requisição na biblioteca, a seguir a esta sexta-feira à tarde. Haverá também um exemplar de cada umas das seguintes obras do autor, para o caso de que queiram aprofundar mais: Dona de Porto Pim (apaixonante livro sobre os Açores) e Viagens e outras viagens.

Por acaso, também há exemplares do livro em italiano, na biblioteca, para o caso de que alguém tenha a curiosidade de o ler nessa língua. Do livro também foi feito um conhecido filme que teve bastante sucesso.

Neste ano faremos sessões de manhã e de tarde, para nos adequarmos melhor aos horários letivos.