Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria

Información sobre a matrícula libre

matri_libre

ABERTO O PRAZO DE MATRÍCULA LIBRE 2014/2015

(do 9 ao 26 de marzo)

A matrícula en modalidade libre está dirixida ao alumnado que só quere presentarse ás probas para certificar a súa competencia nas linguas que ofrece a EOI de Santiago de Compostela. Consulte tamén a información sobre as probas de certificación (características e datas).

L'italiano che fa ridere. La comicità italiana nel grande e piccolo schermo.

Comedia italianaQueres comprender mellor a sociedade italiana e os seus estereotipos mentres escachas coa risa?

Valentina Guitto, profesora de italiano na Universidade de Valladolid, presentaranos os protagonistas do humor italiano na historia do cine e a televisión. Da man destes personaxes e as súas aportacións, coñeceremos os momentos más importantes da sociedade italiana, os seus estereotipos e comprenderemos mellor este país tan famoso no mundo.

Obraidoro de curtas

Taller urxente de guión con Carlos Santiago

Neste obradoiro poderemos aprender como escribir un guión para cine cunhas poucas técnicas básicas. A través da creación colectiva dun guión para unha curtametraxe aprenderemos como seleccionar unha historia, como estruturala con sentido cinematográfico e como desenvolvela de maneira áxil e eficaz tirando todo o partido posible do noso talento como guionistas.

Pequeno Obradoiro de interpretación con Paula Carballeira

Neste obradoiro aprenderemos a poñernos diante da cámara sen medo.

Paula Carballeira

En televisión traballou en: “Apaga a luz”, “A noite en blanco”, “Pequeno hotel”, episodio piloto de “Pepe o Inglés”, “Rías Baixas”, “O rei da comedia”, “Máxima Audiencia”, “Contando estrelas” e “Libro de Familia”.

+INFO sobre Paula Carballeira

Martes 10 de marzo de 20:00 ás 21:30 no salón de actos.

1st Annual Spelling Bee

BeeAre you good at spelling in English? How well do you know your ABCs? Show your stuff at our First Annual Spelling Bee Contest on March, 12!!!!

The Spelling Bee will be carried out in three 30-minute sessions by level:  Basic (Basic 1 and 2), Intermediate (Intermediate 1 & 2) and Advanced (Advanced 1 & 2).

There will be 1 pronouncer who will also act as judge and two additional judges. One judge will keep track of spelling time (30 seconds). All  judges will write the spelling as it is by the spellers.

Clube de lectura: Der Vorleser

Kannst du deutsch? Magst du lesen?

Imos falar sobre o libro Der Vorleser, compartiremos as nosas lecturas individuais e daremos a nosa propia interpretación do libro. Tamén poderemos comparalo coa película.

NOVA DATA E HORA! 18 de marzo do 2015 ás 18:30 horas na aula 6.

Organiza: departamento de alemán

Participa no V Festival CinEOI Coruña Curtas

1. CinEOI Coruña curtasPresenta unha curta de tema libre, dun máximo de 10 minutos, en lingua galega.
  2. Grávaa co medio dixital que ti prefiras (videocámara, cámara dixital, cámara de móbil, tableta…).
  3. Hai dúas categorías:
    • Categoría absoluta, para alumnado das EOIs da Coruña e Santiago de Compostela e da Escola de Arte e Superior de Deseño Mestre Mateo.

Cursos preparatorios para os Celga 2014-2015

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓNS NOS CURSOS PREPARATORIOS CELGA (MARZO-MAIO 2015). Prema no curso para consultar a listaxe.