Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria

Concerto de Nadal

Cartel Concerto NadalCo alumnado do Conservatorio profesional de música de Santiago de Compostela.

O xoves 18 de decembro ás 19:30 horas. No Salón de actos da Escola Oficial de Idiomas en Vite.

Consulte o programa do concerto e as letras das cancións e panxoliñas.

Proba de clasificación extraordinaria de español para estranxeiros

O xoves, 22 de xaneiro de 2015 ás 09:30 h, haberá unha proba de clasificación extraordinaria de ESPAÑOL PARA ESTRANXEIROS. Inscrición ata o 21 de xaneiro ás 14 h, máis información aquí.

El jueves , 22 de enero de 2015, a las 09:30 h, habrá una prueba de clasificación extraordinaria de ESPAÑOL PARA EXTRANJEROS. Inscripción hasta el 21 de enero a las 14 h, más información aquí.

On Thursday, January 22nd, 2015, at 09:30h, there will be an extraordinary placement test for SPANISH FOR FOREIGN LEARNERS. Registration until Tuesday, January 21st (14 pm); more info here.

Prazo extraordinario de matrícula That's English!

Logo Thats

Prazo de matrícula extraordinario de That's English! do 7 ao 20 de xaneiro de 2015.
Consulte os grupos e horarios ofertados aquí.

IV Festa di Natale del dipartimento di italiano

Santa ClausFesteggiate un Natale all’italiana dal 15 al 19 dicembre.

Do 15 ao 19 de decembro:

• Lettere alla Befana: O alumnado participante deberá escribir unha pequena carta á Befana pedíndolle algún desexo para o ano que vén.

Lettera alla Befana

Cartas á BefanaScrivete cosa chiedete alla Befana per il prossimo anno.

En Italia o personaxe que trae os regalos a noite do 5 de xaneiro é a Befana, unha das poucas mulleres que se encarga desa durísima tarefa. Desde o departamento de italiano propoñémosvos que lle fagades unha pequena carta á Befana para pedirlle agasallos ou algún desexo.

Experiencing Ireland: viaxe a Dublín

DublínActividade dirixida a brindar ao alumnado interesado a oportunidade de  experimentar de primeira man a vida nun país de fala inglesa e facer uso dos seus coñecementos da lingua para poder facer fronte a diferentes situacións.

Reunión informativa 17 de decembro de 2014 ás 16 horas no salón de actos da EOI.

Concurso de cartaces CinEOI 2015

Participa no concurso de cartaces! Consulta as bases!

Data límite de entrega: 30 de decembro de 2014

Organiza: EDLG