Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria

Calendario de exames e actividades lectivas

No calendario están publicadas as datas das probas escritas e orais de todas as linguas e niveis e tamén as datas das probas de clasificación. Pode consultar aquí as convocatorias para as probas orais, que se poderán celebrar antes ou despois da proba escrita.

Proba de clasificación para o curso 2015-2016

testO período de inscrición na proba de clasificación para o curso 2015-2016 estará aberto do 15 ao 29 de maio. Esta proba diagnostica o coñecemento previo dun idioma do alumnado que queira matricularse en modalidade oficial no vindeiro curso. Consulte aquí a información xeral sobre esta proba, o prezo, e o procedemento de inscrición (formulario de inscrición). Consulte aquí as datas destas probas (PCL).

That's English!: Calendario de exames maio/xuño 2015

Calendario de exames de That's English (maio/xuño 2015).

Prema no recadro para ver a convocatoria da proba oral (EO) correspondente.

Cours de conversation avec Kevin Djourdem

Semaine du 25 au 29 mai 2015. Pour préparer un peu plus l’expression orale, clique ici.

Cursos de verán 2015

Cursos de veránXa están en marcha os cursos de verán 2015, patrocinados pola Asociación de Alumnos e Antigos Alumnos durante o mes de xullo en colaboración coa EOI de Santiago de Compostela.

A oferta inclúe cursos de alemán, chinés, francés, inglés, italiano, e portugués.

Prazo de inscrición: do 1 ao 19 xuño, ambos os dous incluídos.

Exposición "Catalá: llengua d'Europa"

Exposición catalánUnha exposición organizada polo Departamento de Cultura da Generalitat de Catalunya que mostra a vitalidade do catalán no marco das linguas de Europa.

13-25 de maio de 2015
Planta baixa da EOI
Organiza: EDLG e Departamento de Galego

Excursión a Campo Lameiro e Pontevedra

Campo LameiroDescubre a beleza dos nosos petróglifos e a riqueza da arte castrexa! Aprende a facer lume!
Nesta excursión imos visitar o Parque Arqueolóxico da Arte Rupestre de Campo Lameiro e o Museo de Pontevedra.