Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria

Recordatorio: prazo de renuncia voluntaria á matrícula

Recórdase ao alumnado que o prazo para a renuncia voluntaria á matrícula vence o xoves, 30 de abril ás 18:30 h. Máis info.

That's English!: Calendario de exames maio/xuño 2015

Calendario de exames de That's English (maio/xuño 2015).

Curta de promoción do CinEOI Coruña 2015

Unha idea orixinal de Ángeles Huerta con João Guisan e Angeles Iglesias. Producións ENDL da EOI da Coruña.

Proba de clasificación para o curso 2015-2016

O período de inscrición na proba de clasificación para o curso 2015-2016 estará aberto do 15 ao 29 de maio. Esta proba diagnostica o coñecemento previo dun idioma do alumnado que queira matricularse en modalidade oficial no vindeiro curso. Consulte aquí a información xeral sobre esta proba, o prezo, e o procedemento de inscrición (formulario de inscrición).

Ampliación do prazo de matrícula libre 2014-2015

Seguindo instrucións da Consellería de Cultura, Educación e O.U., amplíase o prazo de matrícula nas probas de certificación 2014/2015. Máis información.

Seize the Day presents Blind Date Inc

Come see a funny theatre play in English!

Date and time: Friday April 24, 2015 at 6:30 pm

Place: Sección EOI at IES Virxe do Mar (Noia)