Saltar navegación.

Matrícula libre para as probas de certificación 2013-2014

A matrícula en modalidade libre para presentarse ás probas de certificación dos niveis básico, intermedio e avanzado (todos os idiomas) e C1 (só inglés, para alumnado co certificado de avanzado ou ciclo superior das EOI) estará aberta do 14 ao 30 de abril (ata as 14 horas). A aplicación para matricularse estará aberta ata as 12 h. (mediodía) do 30 de abril; recorde que a matrícula non será válida se non presenta a documentación de matrícula na secretaría do centro, dentro do horario de apertura (consulte aquí o horario de recollida de documentación nas seccións).

Prema nas seguintes ligazóns para obter máis información sobre o procedemento de matrícula libre, e as probas (calendario, guías do candidato e modelos de exame), ou a norma que regula a matrícula libre 2013/2014.

APLICACIÓN PARA A MATRÍCULA LIBRE (convén ler a información de matrícula previamente)

Convocatoria de dúas bolsas de formación en centros de traballo en Italia para alumnado da EOI de Santiago maior de 18 anos

A Escola Oficial de Idiomas de Santiago é socia do Istituto di Istruzione Superiore Pietro Scalcerle, un centro público de ensino sito en Padova (Veneto), no proxecto que presenta ao programa europeo Erasmus+.

Ademais, colabora con este centro nun intercambio de alumnado, baixo o proxecto Leonardo. Os obxectivos desta acción conxunta son potenciar as relacións internacionais do noso centro e, co obxectivo de contribuír á empregabilidade do noso alumnado, ofrecerlle a este a oportunidade de, á vez de mellorar a súa competencia lingüística, facer prácticas laborais en empresas relacionadas cos seus estudos.

A estadía do alumnado da EOI de Santiago en Padova desenvolverase durante un período de 3 semanas nos meses de xuño-xullo de 2014 (28 de xuño a 20 de xullo).

Curta gañadora do IV festival CinEOI Coruña Curtas!

Moitísimos parabéns a Beatriz Pérez e a todo o equipo de rodaxe da curta gañadora do IV festival CinEOI Coruña Curtas! Un premio ben merecido!!

"Traballo de chineses" de Beatriz Pérez (EOI de Santiago de Compostela). 8' 40''

Pronto poderemos vela na escola de idiomas de Santiago

Grazas a todas as persoas que participaron, o grupo de avanzado 2 de galego de Isabel Gil Gil, Carmen de la Fuente, Raquel Paz , Carlos Santiago.

FROM LOST TO THE WAY. Compañía de teatro Totum Revolutum da EOI de Ponferrada

Cando? Mércores, 23 de abril, ás 18.30 h.

Onde? Salón de actos da Facultade de Filoloxía (Campus Norte)

Por Quen? Totum Revolutum. Asociación de alumnos da Escuela Oficial de Idiomas de Ponferrada.

From Lost to the Way é unha obra de teatro multilingüe realizada coa participación do alumnado e profesorado da Escuela Oficial de Idiomas de Ponferrada.

Os diálogos desenvólvense en alemán, francés, galego, inglés, portugués e español.

Concours photo Voyage Pâques

Premio ás 3 mellores fotos da viaxe!

Cámara antiga

Quén? Alumnos matriculados en francés este curso.

CLUBE DE LEITURA LÉRIA

A próxima leitura do Clube de Leitura Léria será Contos da Montanha, de Miguel Torga. Realizamos um pedido de exemplares para a biblioteca e ficamos à espera de que cheguem. Como o livro é um clássico do conto em português, também é bastante simples ter acesso a exemplares por outros meios: outras bibliotecas, Internet, etc.

A sessão sobre este livro será na terça-feira 13 de maio.

Os Novos contos da montanha ou Bichos são boas leituras complementares para quem já tiver lido Os Contos da Montanha ou fique com vontade de mais Miguel Torga.