Catálogo

17 de marzo: Día da Banda Deseñada

tbo

Desde o ano 2022, cada 17 de marzo celébrase o Día da Banda Deseñada para celebrar o día da primeira publicación da coñecida revista TBO.

Con motivo desta celebración, queremos convidarvos á biblioteca para ver a nova sección de banda deseñada inaugurada hai unhas semanas.

Velaquí alghunhas recomendacións da coordinadora da nosa biblioteca.

Agardámosvos!

Winter Books for A1 and A2 students

Es alumno de A1 e A2 e gustaríache seguir en contacto do inglés durante as vacacións de Nadal?

Velaquí esta carta da coordinadora da nosa biblioteca con recomendacións de lectura que xa podes levar prestadas. Tamén podes consultalas neste documento.

Achégate!

Selección de libros de receitas de Nadal

Necesitas inspiración para o Concurso de Doces de Nadal?

Achégate a biblioteca para coñecer a selección de libros de receitas para esta época do ano que ven de facer o noso equipo de biblioteca.

Tamén podes consultar esta presentación interactiva con doces típicos de Nadal nos países de fala inglesa.

Anímate a participar no concurso!

Agardámoste na biblio!!

Recommandations de lecture à la bibliothèque

Envie de lire ? Vous ne savez pas quoi choisir ?

Les professeurs du département de français vous recommandent des livres qu'ils ont aimés.

Retrouvez les étiquettes attachées aux livres. Le premier coup de cœur est celui de Laurence Guillas, La liste de mes envies de Grégoire Delacourt.

Recomendacións de lectura polo Día da Música

Ven celebrar o Día Mundial da Música escollendo algún exemplar desta selección de fondos que están expostos estes días na biblioteca. A música tamén se le!

Novità italiano febbraio 2023

Velaquí as nosas recomendacións de lectura en italiano para o mes de febreiro. É difícil elixir! Con cal delas quedarías?